HR-технології установи

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.055
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: д.н.соц.ком, доцент Комова М.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни полягає в формуванні у студентів необхідних теоретичних знань про HR-технології в системі управлінської діяльності та компетентнісну модель HR-менеджера, набуття практичних навичок для застосування методик організації добору персоналу та ідентифікації компетентностей претендентів на вакантні посади, методів оцінювання персоналу, методів оптимізації HR-процесів.
Завдання: ФКС 2.4. Здатність організовувати заходи для підвищення іміджу установи та підтримання її гармонійних відносин з громадськістю
Результати навчання: ЗН 6. Знати, розуміти та застосовувати в практичній діяльності законодавчі та галузеві нормативні документи. ЗН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення. ЗН 14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов. ЗН 15. Використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. ЗН 16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення. Уміти: УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. УМ 11. Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення. КОМ 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ 1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології електронних бібліотек та архівів Організація GR-менеджменту. Організація PR-кампанії
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань про HR-технології в системі управлінської діяльності та компетентнісну модель HR-менеджера, набуття практичних навичок для застосування методик організації добору персоналу та ідентифікації компетентностей претендентів на вакантні посади, методів оцінювання персоналу, методів оптимізації HR-процесів.
Опис: HR-технології в системі управлінської діяльності. Організація добору персоналу на вакантні посади. Ідентифікація компетентностей претендентів на вакантні посади. Методи оцінювання персоналу. Компетентнісна модель HR-менеджера. Оптимізація HR-процесів
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (100%): залік (усне опитування, відповіді на практичних знаняттях, написання рефератів - 80 балів, тести 20 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львівська політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів : Тріада Плюс, 2021. 187 с. Балабанова Л., Сардак О. Управління персоналом. Київ : Центр навч. л-ри, 2019. 468 с. Руденко О. М., Штурхецький С. В., Шершньова О. В., Філіпова Н. В. HR-менеджмент у публічному управлінні : навч. посібн. Київ : Кондор-Видавництво, 2016. 124 с. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/ Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/ Комова М.В., Петрушка А.І., Марковець О.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Соціально-комунікаційні технології» (номер та дата реєстрації: Е41-188-326/2020 від 17.12.2020). URL : https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=1506 Комова М.В., Петрушка А.І., Марковець О.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Комунікаційний менеджмент установи» (номер та дата реєстрації: Е41-188-325/2020 від 17.12.2020). URL : https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=11864
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).