Інформаційний менеджмент

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.024
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: старший викладач Нестор Думанський
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета навчальної дисципліни “Інформаційний менеджмент” допомогти освоїти інструменти керівника для ефективної роботи та автоматизації бізнес-процесів компанії.
Завдання: Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням. Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг. Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов. Використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу інформаційних систем і їх компонент. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов; здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси Прикладні комп’ютерні технології Документні ресурси Івент-менеджмент Маркетинг інформаційних продуктів і послуг Технології інформаційного пошуку
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна допомагає освоїти інструменти керівника для ефективної роботи та автоматизації бізнес-процесів компанії. Що студенти вивчать? - Що таке CRM-системи. - Як планувати роботу колективу компанії. - Як використовувати та керувати інформаційними ресурсами. - Як реалізувати свій стартап.
Опис: Лекційні заняття Тема 1. Цілі та задачі курсу "Інформаційний менеджмент" Тема 2. Інформаційні системи і технології та їх еволюція Тема 3. Інформаційне управління Тема 4. Комунікативні відносини в організаціях Тема 5. Форми й засоби аналізу та обробки інформації в організаціях Тема 6. Інформаційні системи й технології в управлінні Тема 7. Інформаційне забезпечення управління Тема 8. Основи технології експертних систем Тема 9. Інформаційні ресурси установи Тема 10. Інформаційний менеджмент у стратегічному розвитку установи Тема 11. Використання Інтернет-технологій Тема 12. Інформаційні потоки установи Лабораторні заняття Лабораторна робота № 1. Планування роботи з використанням сервісу Trello Лабораторна робота № 2. Організація інформаційних ресурсів з використанням MaindMap Лабораторна робота № 3. Основні налаштування CRM для організації Лабораторна робота № 4. Формування та організація завдань у CRM Лабораторна робота № 5. Основи роботи з клієнтами в CRM Лабораторна робота № 6. Внутрішня комунікація в системі CRM Лабораторна робота № 7. PR та реклама організації Лабораторна робота № 8. Представлення організації потенційним інвесторам
Методи та критерії оцінювання: - письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (80%) - письмові контрольні тести (20%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Загальна оцінка (100 балів) складається з поточного контролю. Поточний контроль: лабораторні роботи (8 по 10 балів) тестові контрольні роботи (2 по 10 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Педроса Л. Гнучкі бренди / Луїс Педроса. – Київ: Yakaboo Publishing, 2020. – 272 с. 2. Румельт Р. Гарна стратегія. Погана стратегія / Річард Румельт. – Харків: Фабула, 2020. – 324 с. – (#PROBusiness). 3. Олет Б. 24 кроки до успішного стартапу. Дисципліноване підприємництво / Білл Олет. – Київ: Книголав, 2019. – 288 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).