Документні ресурси
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.069
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Вовк Н.С.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність здійснювати пошук та використання документних ресурсів
Результати навчання: Фахові компетентності професійного спрямування
ФКС 3.2. Здатність здійснювати пошук та використання документних ресурсів
Знання
ЗН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів.
ЗН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань
Уміння
УМ 2. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації.
УМ 6. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни:
• Електронний документообіг
• Інтернет технології та ресурси
• Аналіз та синтез інформації
• Технології електронних бібліотек та архівів
Короткий зміст навчальної програми: Документні ресурси та масиви як складові документної комунікації. Динаміка розвитку документних потоків та масивів у суспільстві. Формування бібліотечних ресурсів. Формування архівних ресурсів. Формування музейних ресурсів. Формування інформаційних ресурсів
Опис: Документні ресурси як складові документної комунікації
Динаміка функціонування документних потоків, масивів та фондів у суспільстві
Документ в системі документних ресурсів
Документний ресурс бібліотек
Архівний та музейний документні ресурси
Документний ресурс виставок та інформаційних центрів.
Особливості електронних ресурсів
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування, контрольна робота (40%)
• підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичні роботи (8 робіт по 5 балів) - 40 балів. Екзаменаційний контроль - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Долбенко Т. О., Горбань Ю. І. Документні ресурси бібліотек : навч. посіб. /
Т. О. Долбенко, Ю. І. Горбань. – Київ : Видавництво Ліра-К, 2017. – 348 с.
2. Лісіна С.О. Документні ресурси: навч. посібн. для студ. вищ. навч. закл. напряму 8.02010501 «Документознавство та інформаційна діяльність» / С.О.Лісіна; Національний університет "Львівська політехніка", Інститут гуманітарних і соціальних наук. – Львів, 2013. – 168 с.
3. Парафійник Н. І. Документно-інформаційні комунікації : навч. посіб. / Н. І. Парафійник. – Харків : Нац. аерокосм. ун-т «Харк. авіац. ін-т», 2011. – Ч. II. – 52 с.
4. Столяров Ю.Н. Документный ресурс / Ю.Н. Столяров. - М.: Либерия, 2009.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).