Маркетинг інформаційних продуктів і послуг
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.047
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Вовк Наталія
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність реалізовувати маркетингові технології інформаційних продуктів і послуг
Результати навчання: Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг.
Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.
Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення
Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді.
Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів
Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.
Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення.
Лекції, практичні заняття –інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, метод проблемного викладу, самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційний менеджмент. Гуманізація інформаційного обміну
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна висвітлює основні аспекти ведення маркетингових досліджень на ринку інформаційних продуктів і послуг. Курс «Маркетинг інформаційний продуктів і послуг» покликаний сформувати у студентів цілісні знання про систему теоретико-практичних знань щодо управління ринковою поведінкою інформаційної установи.
Опис: Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як складова маркетингової стратегії підприємства.
Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктам ринку.
Ринок інформаційних продуктів і послуг.
Планування маркетингової діяльності в інформаційній галузі.
Сегментування ринку та позиціонування.
Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів і послуг.
Рекламне звернення: його зміст і структура.
Інтернет-маркетинг.
Маркетинг в соціальних мережах.
Методи та критерії оцінювання: Практична перевірка
Усний контроль (опитування)
Тестовий контроль
Програмовий контроль
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист практичних робіт – 5 б. * 6 практичних робіт = 30 балів
Тестування – 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. Харків: Фабула, 2020. 176 с.
Вовк Н.С. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг / Н.С. Вовк. - Львів: Видавництво ""Новий світ - 2000"", 2021. - 271 с.
Воронюк А., Поліщук О. Актуальний інтернет-маркетинг. К.: Агенство «ІРІО», 2018. 160 с.
Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. К.: Альпіна-Паблішер, 2021. 252 с.
Маркетинг : навч. посіб. / С. В. Ковальчук та ін. ; за наук. ред. С.В.Ковальчук. Львів : Новий світ-2000, 2018. 686 с.
Маркетинг у сфері культури та мистецтв / Ф. Кольбер та ін.; за заг. ред. І. Безгін. Львів : Кальварія, 2004. 235 с.
Щербаков С. Таргетована реклама в соціальних мережах: точно в яблучко. Харків: Фоліо, 2019. 252 с.
Яцюк Д. Реклама в інтернеті: навч. посібник. 2018. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 296 с
Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. К.: Наш формат, 2019. 152 с.
Online course on Marketing. URL: https://www.youtube.com/watch?v=HK2go6fDIVk&list=PLECFx2KPeReo4pFlq_Rpy4T6axFFc83h1
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).