Бізнес-стратегії в соціальних мережах
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.062
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Федушко Соломія Степанівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: - Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов загальних: 1. Навички використання інформаційних та комунікативних технологій. 2. Уміння ідентифікувати, формулювати та розв’язувати задачі. 3. Уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях. 4. Уміння приймати обґрунтовані рішення. 5. Навички взаємодії та міжособистісні навички. фахових: 6. Уміння використовувати інтернет-ресурси для вирішення експериментальних, практичних і прогностичних завдань у галузі професійної діяльності 7. Уміння працювати з сучасними операційними системами сімейства Windows та Unix 8. Уміння створювати процедури та технології інформаційного моніторингу 9. Уміння створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет 10. Уміння застосовувати комп’ютерні технології у галузі професійної діяльності
Результати навчання: 1. Володіння знаннями і розуміння наукових засад організації, модернізації, вдосконалення процесів інформаційної, бібліотечної та архівної справи; 2. Здатність продемонструвати знання та практичні навички з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін з інформаційної, бібліотечної та архівної справи; 3. Поглиблені знання з теорії і практики інформаційної діяльності щодо впровадження та використання технологій документних комунікацій в соціальних системах, маркетингу інформаційних продуктів і послуг, соціальних комунікацій в мережі Інтернет, мультимедійного забезпечення інформаційної діяльності та технологій веб-дизайну; 4. Знання та розуміння відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі; 5. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації; 6. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності; 7. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу інформаційних систем і їх компонент; 8. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів; 9. Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою; 10. Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення. 11. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); 12. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. 13. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: немає
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Соціальні мережі у бізнесі» висвітлює питання вивчення головних принципів роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови віртуальних спільнот та соціальних мереж, огляд головних типів організації спільнот та соціальних мереж.
Опис: Соціальні інтернет-комунікації. Основні поняття соціальних комунікацій. Інтернет-сервіси як засіб соціальної комунікації. Класифікація соціальних інтернет-сервісів. Специфіка комунікації в мережі Інтернет. Соціальні мережі. Класифікація соціальних мереж. Соціальні мережі. Класифікація соціальних мереж. Найпопулярніші соціальні мережі в світі. Просування в соціальних мережах. SMM просування в соціальних мережах. Використання соціальних мереж у проекті/бізнесі. Інструменти соціального маркетингу. Соціальні метрики в SMM-просуванні (метрики ефективності SMM). Інструменти для SMM маркетолога. Контент-маркетинг. Копірайтинг та його види. Особливості та правила написання постів. Стилі написання текстів. Недоліки рекламних текстів. Форматування та оформлення публікацій. Формули продажного копірайтингу. Вимоги до копірайтерів. Моніторинг соціальних мереж. Основні задачі моніторингу. Автоматичний моніторинг. Ручний моніторинг. Сервіси для аналітики соціальних мереж. Можливості моніторингу. Cервіси аналітики спрощують роботу і збільшують можливості SMM-спеціаліста в соціальних мережах.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів; Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Сергеєва, О. А. (2019). Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. Педагогіка та психологія, (60), 207-215.
2. Плинокос, Д. Д., & Коваленко, М. О. (2019). Проблеми комерціалізації результатів науково-дослідної роботи закладів вищої освіти. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, (3), 40-44.
3. Готюр, О. І., Деніна, Р. В., Волинскьий, Д. А., & Кочержат, О. І. (2019). Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of Medicine, 85-88.
4. Вітвицька, С. С., & Андрійчук, Н. М. (2019). Основи педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. С. 312 http://eprints.zu.edu.ua/30018/
5. Deb, Dipankar, Rajeeb Dey, and Valentina E. Balas. "Communicating Research Work: Presentation Skills." Engineering Research Methodology. Springer, Singapore, 2019. 89-94.
6. Matusiak, K. K., Heinbach, C., Harper, A., & Bovee, M. (2019). Visual literacy in practice: Use of images in students’ academic work. College & Research Libraries, 80(1), 123.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).