Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Ю.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов
ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
фахові компетентності:
ФК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології, програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування споживачів інформації.
ФК 8. Здатність проектувати та створювати інформаційні ресурси, продукти та послуги.
ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.
ФК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.
Результати навчання: • головні архітектурні принципи побудови комп’ютерних мереж;
• топології комп’ютерних мереж;
• технічні засоби побудови мережі та об’єднання мереж;
• мережеві протоколи;
• засоби, головні мережеві технології;
• уміти організовувати обмін інформацією між комп’ютерами;
• практично вирішувати базові задачі налаштування та експлуатації комп’ютерних мереж.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Комп’ютерні технології опрацювання інформації
• Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси (КР)
• Інформаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси» висвітлює питання середовища передачі даних, мережевого обладнання, топологій комп’ютерних мереж, технологій локальних мереж, локальної мережі Ethernet, інтелектуальних засобів об’єднання мереж, безпровідних мережевих технологій, Wi-Fi та WiMAX, серверів WWW та їх призначення, міжмережних протоколів прикладного рівня та сервісів Internet, систем доменних імен та сервери DNS.
Опис: Історія розвитку комп’ютерних мереж. Середовища передачі даних. Мережеве обладнання. Топології комп’ютерних мереж. Еталонна модель взаємодії відкритих систем ISO/OSI. Технології локальних мереж. Локальна мережа Ethernet. Інтелектуальні засоби об’єднання мереж. Безпровідні мережеві технології. Wi-Fi та WiMAX. Міжмережні протоколи прикладного рівня та сервіси Інтернет. Системи доменних імен та сервери DNS. Протоколи HTTP, FTP, електронної пошти.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів;
Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 1. Навчальний посібник, 2020.
2. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 2. Навчальний посібник, 2020.
3. Штомпель, М. А. Комп’ютерні мережі, 2020.
4. Левчук, О. М., Лавер, В. О. Комп'ютерні мережі, 2020.
5. Микитишин, А. Г., Митник, М. М., Стухляк, П. Д., & Пасічник, В. В. Комп’ютерні мережі. Книга 1, 2013.
6. Городецька, О. С., Михалевський, Д. В. Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Комп’ютерні мережі та Інтернет», 2020.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси (курсова робота)
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.021
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Ю.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов
ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
фахові компетентності:
ФК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології, програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань.
ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування споживачів інформації.
ФК 8. Здатність проектувати та створювати інформаційні ресурси, продукти та послуги.
ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви.
ФК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.
Результати навчання: Практичні навички з проектування та побудови офісних комп'ютерних мереж.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Комп’ютерні технології опрацювання інформації
• Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси (КР)
• Інформаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Розроблення проекту офісної комп'ютерної мережі. Вибір технічних рішень реалізації проекту. Розрахунок вартості побудови мережі.
Опис: Історія розвитку комп’ютерних мереж. Середовища передачі даних. Мережеве обладнання. Топології комп’ютерних мереж. Еталонна модель взаємодії відкритих систем ISO/OSI. Технології локальних мереж. Локальна мережа Ethernet. Інтелектуальні засоби об’єднання мереж. Безпровідні мережеві технології. Wi-Fi та WiMAX. Міжмережні протоколи прикладного рівня та сервіси Інтернет. Системи доменних імен та сервери DNS. Протоколи HTTP, FTP, електронної пошти.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: виконання проектів та їхній захист.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Захист роботи (залік): усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 1. Навчальний посібник, 2020.
2. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 2. Навчальний посібник, 2020.
3. Штомпель, М. А. Комп’ютерні мережі, 2020.
4. Левчук, О. М., Лавер, В. О. Комп'ютерні мережі, 2020.
5. Микитишин, А. Г., Митник, М. М., Стухляк, П. Д., Пасічник, В. В. Комп’ютерні мережі. Книга 1, 2013.
6. Городецька, О. С., Михалевський, Д. В. Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Комп’ютерні мережі та Інтернет», 2020.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).