Інтернет-технології та ресурси
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.052
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Андрухів Андрій Ігорович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: • ЗН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань.
• УМ 5. Розраховувати, експлуатувати, налагоджувати типове для обраної спеціалізації комп’ютерне та офісне обладнання.
• АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
• АіВ 4. Здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
• Основні сервіси Internet.
• Інформаційна технологія гіпертекстової розмітки.
• Використання технтлогії HTML для створення сторінок.
• Основні можливості CSS.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальні комунікації в мережі Інтернет.
Комп’ютерні технології опрацювання інформації.
Сучасне програмне забезпечення
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна висвітлює питання розроблення, підтримки та позиціонування інформаційних ресурсів різних типів та призначення за допомогою сучасних Інтернет-технології
Опис: Мережа Internet. Загальні поняття. Інформаційні технології мережі INTERNET. Огляд сервісів Internet. Технології електронної пошти. Технології та сервіси World Wide Web (WWW). Архітектура побудови WWW. Інформаційна технологія гіпертекстової розмітки. Каскадні таблиці стилів CSS. Глобальні пошукові системи. Комплекс технологій Веб 2.0. Стандарти та протоколи, які використовуються веб-сервісами 2.0. Прикладне застосування Інтернет технологій та ресурсів.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль: захист лабораторних робіт – 40 балів
семестровий контроль: письмово форма 60 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист 8 лабораторних робіт по 5 балів кожна –балів
Проходження тестування у віртуальному навчальному середовищі за матеріалами вивчених тем – 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Internet-технології та ресурси. Конспект лекцій для студентів базового напряму “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” спеціальності 029 “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа”/ Голощук Р.О., Т.М.Білущак.– Львів: Видавництво Львівської політехніки.– 2019.– 92 с.
2. Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології / Нац. акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. – Київ : [Нілан-ЛТД], 2012. – 283 с.
3. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія / А.М. Пелещишин. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – 260 с.Павлиш В. А. Основи інформаційних технологій і систем : підручник / В. А. Павлиш, Л. К. Гліненко, Н. Б. Шаховська. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 620 с.
4. Шквір В. Д. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті: підручник / В. Д. Шквір, А. Г. Загородній, О. С. Височан. – 4-те вид., доопрац. і допов. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 404 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).