Гуманізація інформаційного обміну
Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.051
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Морушко Олександр Олександрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання.
Знати:
ЗН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності.
ЗН 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗН 9. Здатність працювати в команді.
Уміння (УМ)
УМ 3. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей.
УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди.
УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.
Методи навчання і викладання:
Лекції, практичні заняття:
Інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу.
Самостійна робота:
репродуктивний метод, дослідницький метод
Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання:
Поточний контроль - виконання та захист практичних робіт, усне та фронтальне опитування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни:
Моделювання ділової комунікації
Супутні і наступні навчальні дисципліни:
Організація командної роботи
Кадровий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Офіс-менеджмент» розрахована на студентів спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» освітньої програми «Соціальні комунікації та інформаційна діяльність». Навчальна дисципліна висвітлює практичну психологію і проблеми людських стосунків, основні етапи розвитку практичної психології як науки, базові ідеї соціоніки, особливості ментальності базових типів інформаційного метаболізму., інтертипні стосунки в діадах, основи соціонічної діагностики.
Опис: Практична психологія і проблеми людських стосунків. Основні етапи розвитку практичної психології як науки. Базові ідеї соціоніки. Особливості ментальності базових типів інформаційного метаболізму. Інтертипні стосунки в діадах. Основи соціонічної діагностики.
Методи та критерії оцінювання: Виставляння балів та оцінок здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів розроблене відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Статуту Національного університету «Львівська політехніка», Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» та інших чинних законодавчих і нормативних документів щодо організації навчального процесу.
Критерії оцінювання результатів навчання:
Розподіл балів відбувається у 100-бальній шкалі. Разом за ПК (поточний контроль) : 70 балів. Контрольне тестове завдання - 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Рекомендована література
Шевчук С.П. Управління сучасним офісом : Навчальний посібник / С.П. Шевчук, В.А. Скороходов, В.М. Жуковська – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 184 с.
Довгань Л.Є. «Менеджмент організацій» : навчальний посібник / Л.Є. Довгань, І.П Малик, Г.А.Мохонько, М.В. Шкробот. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 271 с.
Юрген Аппело. Менеджмент 3.0. Agile-менеджмент. Лідерство та управління командами. – К.: Фабула, 2019. – 432 с.
Смірнова К.В. Кадровий менеджмент : конспект лекцій. – Одеса : Одеський державний екологічний університет, 2022. – 156 с.
Галушко В. П. Діловий протокол та ведення переговорів / Галушко В. П. – Вінниця : НОВА КНИГА, 2022. – 223 с.
Навчально-методична підтримка:
Скібіцька Л. І. Офісний менеджмент : Навчальний посібник / Л.І. Скібіцька, В.І. Щелкунов, Т.В. Сівашенко, Ю.М. Чичкан-Хліповка. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 616 с.
Морушко О.О. Менеджмент і лідерство : навчальний посібник / О.О. Морушко, А.Л. Висоцький, А.Я. Зелінський // – Львів: Тріада плюс, 2018. – 188 с.
Химиця Н.О., Морушко О.О. Ділова комунікація : навч. посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»).
Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).