Економіка підприємства (курсовий проєкт)
Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 6.051.03.O.027
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: Загорецька О.Я., канд. екон. наук, доц.
Кіржецька М.С., канд. екон. наук, доц.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Загальні компетентності (ЗК)
ЗК6 здатність проводити дослідження на відповідному рівні, генерувати нові ідеї (креативність), виявляти ініціативу та підприємливість;
ЗК10 уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати обґрунтовані рішення;
ЗК11 здатність працювати в команді та автономно;
ЗК13 здатність розробляти та управляти проектами;
ЗК14 здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт в економічній сфері.
Фахові компетентності спеціальності (ФК)
ФК4 уміння вести пошук, збирати, систематизувати й нагромаджувати потрібну для виконання посадових обов’язків нормативно-правову, соціально-економічну, науково-методичну, довідкову та іншу інформацію
ФК5 здатність застосовувати професійно-профільовані знання
й практичні навички для розв’язання типових задач спеціальності;
ФК6 здатність обирати і практично застосовувати прийоми, методи та інструменти управлінського обліку, економічного аналізу, прогнозування та планування, організування, економічного стимулювання та контролю;
ФК7 уміння економічно обґрунтовувати рішення у сфері управління витратами, бізнес-процесами, інвестиційними проектами, ціноутворення;
ФК8 уміння ідентифікувати, аналізувати й оцінювати вплив факторів внутрішнього та зовнішнього середовища діяльності підприємства та визначати його стратегічні перспективи;
ФК9 уміння продемонструвати знання тенденцій науково-технічного прогресу та використовувати його результати для обґрунтування рішень щодо підвищення ефективності господарської діяльності підприємства.
В результаті виконання курсового проекту студент повинен бути здатним
продемонструвати такі програмні результати навчання:
Результати навчання: Знання (ЗН):
ЗН1 здатність продемонструвати знання і розуміння економічних понять, наукових економічних теорій та методів;
ЗН6 здатність продемонструвати знання та розуміння економічного механізму підприємства, організаційного забезпечення його функціонування, прийомів, методів та інструментів управлінського обліку, економічного аналізу, прогнозування, планування, економічного стимулювання, контролю.
Уміння (УМ)
УМ2 уміння збирати та обробляти дані, оцінювати отримані результати, приймати рішення та аргументовано їх захищати
УМ5 уміння аналізувати та оцінювати ресурси, витрати, проекти, бізнес-процеси, бізнес-модель підприємства, фінансово-економічний стан та результати діяльності підприємства, економічний потенціал підприємства, соціально-економічний розвиток регіону, виявляти і використовувати резерви поліпшення показників діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Макроекономіка,
• Мікроекономіка,
• Політична економіка,
• Статистика.
Короткий зміст навчальної програми: РОЗДІЛ 1. ВИРОБНИЧА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Виробнича програма та її виконання
1.2. Чисельність промислово виробничого персоналу
1.3. Фонд оплати праці підприємства
1.4. Вартісна оцінка основних виробничих фондів підприємства
1.5. Кошторис витрат на виробництво продукції
1.6. Калькулювання собівартості продукції
1.7. Нормування оборотних засобів підприємства
1.8. Визначення цін на продукцію.
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Беззбитковість виробництва
2.2. Основні фінансово-економічні показники діяльності підприємства
2.3. Показники ефективності використання виробничих ресурсів
РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Показники ефективності інвестицій у проекти розвитку підприємства
3.2. Очікувані показники діяльності підприємства в наступному періоді
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Додаток А. Графічна частина
Додаток Б. Індивідуальні вихідні дані
Опис: методикa вибору індивідуальних коефіціентів та вибору виробів, що випускаються підприємством;
вихідні дані для розрахунків;
методичні вказівки до виконання курсового проекту;
вимоги до оформлення курсового проекту.
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (100 %, контрольний захід, залік): усна форма – захист виконаної курсової роботи (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання курсового проєкту 65 балів
Усний захист курсового проекту 25 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. О.Я.Загорецька, О.Ю.Ємельянов, В.М.Мельник, О.І.Гудзь. Електронний навчально-методичний комплекс «Економіка підприємства». Віртуальне середовище НУЛП. Сертифікат №00200. 2013.
2. Економіка підприємства: навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисц./ Г.О.Швиданенко, О.С.Федонін, О.Г. Мендрул та ін.; за заг. ред. Г.О.Швиданенко. - К.: КНЕУ, 2009. – 439с.
3. Економіка підприємства : підручник / за заг. ред. С. Ф. Покропивного. - 3-є вид., перероб. та доп. - К. : КНЕУ, 2002. - 528 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).