Інвестування
Спеціальність: Економіка бізнесу
Код дисципліни: 6.051.03.E.037
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Економіка підприємства та інвестицій
Лектор: кандидат економічних наук, доцент Кривцун Ірина Мирославівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальні компетентності:
ЗК8. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК11. Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК13. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
фахові компетентності:
СК3. Розуміння особливостей провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки.
СК11. Здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію.
ФКС 1.3. Здатність розробляти та обгрунтовувати інноваційноінвестиційні рішення в бізнесі
Результати навчання: В результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
ПРН3. Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки.
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).
ПРН6. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.
ПРН7. Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки.
ПРН13. Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники.
ПРН18. Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.
ПРН1.3. Показувати вміння правильно вибирати і застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для розроблення та обгрунтування інноваційно-інвестиційних рішень у бізнесі.
АіВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб, здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: Фінанси, гроші і кредит, Фінансова діяльність суб’єктів господарювання
кореквізит: Управління проєктами
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни спрямоване на формування у здобувачів освіти системи знань у сфері інвестицій як щодо формування інвестиційних ресурсів, так і їх розміщення в інвестиційні активи; набуття навиків, необхідних для прийняття інвестиційних рішень в процесі аналізу фінансових активів та формування їх портфеля, оцінки інвестиційних ризиків та управління ними, оцінки економічної ефективності реальних та фінансових інвестицій.
Опис: Сутність інвестицій та їх класифікація. Інвестиційний процес та його етапи. Структура та учасники інвестиційного ринку. Діяльність фінансових установ на інвестиційному ринку. Інвестиційна стратегія та її види. Класифікація інвестиційних ресурсів. Інвестиційні ризики та заходи управління ними. Методика оцінки ефективності інвестицій. Принципи портфельного інвестування.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40 %): екзаменаційний контроль (60%)
Поточний контроль 40 балів (індивідуальна робота 1 - 25 балів, індивідуальна робота 2 - 15 балів), іспит 60 балів (письмова компонента 40 балів, усна компонента 20 балів)
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль:оцінювання виконання та захисту індивідуальних розрахункових (контрольних) робіт (правильність обчислень, коректність висновків та рекомендацій; правильність, повнота та лаконічність відповіді під час захисту роботи).
Екзаменаційний контроль: оцінювання письмової та усної компоненти
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Боди З., Кейн А., Маркус А. Принципы инвестиций, 4-е изд.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2004. – 984 с.
2.Інвестування: практикум/ (Т. Майорова, В.І. Максимович, С.В. Урванцева та ін.); за наук. Ред. Т.В. Майорової. – К.:КНЕУ, 2012. – 577, (7) с.
3.Проектне фінансування : підручник / Т. В. Майорова, О. О. Ляхова та ін.; за заг. та наук. ред. проф., д.е.н. Т. В. Майорової. — 2-ге вид., перероб. і доп. — Київ : КНЕУ, 2017. — 434, [6] с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).