Інформатика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Доцент кафедри ОМП Глинський Я. М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою навчання студентів дисципліни «Інформатика» та результатами навчання є здобуття фундаментальних знань про будову і принципи функціонування комп’ютерів й інформаційних систем в економіці і бізнесі, про інформаційне моделювання як засіб пізнання і дослідження об’єктів у галузях економіки та економічної діяльності, про сучасні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) опрацювання економічної інформації та різних структур даних, про процеси опрацювання даних, зокрема їх створення, зберігання, перетворення, пересилання, пошук, візуалізацію та захист; про принципи організації й проведення обчислювальних експериментів з використанням сучасного програмного забезпечення, зокрема, редакторів текстів, електронних таблиць, систем керування базами даних, мережних засобів, середовищ візуального проектування і програмування для розв’язування задач, що виникають в економіці, зокрема, у сфері маркетингу
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: Загальних: ЗК 1. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 3. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. ЗК 4. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК 5. Здатність працювати в команді. ЗК 9. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 10. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. Фахових: ФК 6. Здатність обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу. ФК 7. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності.
Результати навчання: Програмні результати навчання: ПРН8. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. ПРН10. Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет-маркетингу. ПРН15. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Кореквізити: • Маркетинг, Статистика, Бухгалтерський облік, Економіко-математичне моделювання
Короткий зміст навчальної програми: Поняття інформації та даних, сучасні операційні системи комп’ютерів, програмне забезпечення комп’ютерів і робочого місця економіста та банківського працівника: текстові редактори, електронні таблиці, бази даних, презентації; технології інформаційного моделювання і проектування, методи і засоби опрацювання і візуалізації даних; інтернет-технології в навчанні та в різних сферах економіки.
Опис: Операційні системи комп'ютера, програмне забезпечення, текстові редактори, електронні таблиці, системи керування базами даних, презентації, алгоритмізація, економіко-математичні моделі, інтернет.
Методи та критерії оцінювання: Лабораторні роботи - 34 балів, Розрахунково-графічні роботи – 16 балів, іспит - 50 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист лабораторної роботи - по 2, 3 бали за роботу, всього 34 бали. Дві розрахунково-графічні роботи - 16 балів, іспит - 50 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Глинський Я.М. Інформатика. Практикум з інформаційних технологій – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – 304 с. 2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML, WEB-дизайн. Навч. посібник. Львів, 2009. – 240 с. 3. Глинський Я.М. Інформатика. Основи алгоритмізації і програмування. Навч. посібник – Львів, СПД Глинський, 2011. – 272 с. 4. Глинський Я.М. Інформатика. Віртуальне навчальне середовище ВНС НУ ЛУ: Бакалаврат, 1-й курс. Фінанси і банківська справа 5. Youtube - канал ЯрославГлинський
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).