Розвиток професійної кар'єри особистості
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.062
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: Миськів Галина Василівна, д.е.н.,проф.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
загальних:
ЗК04. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різ¬них джерел.
ЗК06. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
ЗК14. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
фахових:
ФК4. Здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв'язків між її складовими.
ФК13. Здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в крос-функціональному розрізі.
ФКПС2.4 Уміння застосування сучасних маркетингових концепцій, принципів та підходів у процесі надання різних видів послуг; уміння планувати власний професійний розвиток, застосовувати принципи тайм-менеджменту, аналізувати ринок праці з метою пошуку найбільш оптимального місця для професійної реалізації.
Результати навчання: ПРН3 Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу
ПРН14 Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
ПРН21 Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію.
ПРНС2.4 Здатність ефективно застосовувати сучасні маркетингові концепції, принципи та підходи у процесі надання різних видів послуг для визначення напрямків розвитку обраної сфери для постійного професійного розвитку
КОМ1 Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
АіВ2. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
АіВ3. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Поведінка споживача
Психологія комунікацій
Короткий зміст навчальної програми: Вивчення дисципліни «Розвиток професійної кар’єри» розкриває практичні аспекти можливостей побудови та розвитку професійної кар’єри маркетолога, типи маркетингових вакансій та особливості професійної діяльності у кожній із них; дозволить сформувати практичні навики побудови плану професійного зростання та його реалізації; передбачає ознайомлення здобувачів із інструментами та засобами побудови кар’єри; умотивує до побудови кар’єри на базі отриманих професійних знань, навчить адаптуватися до місця праця та керувати власними амбіціями й емоціями під час просування кар’єрними сходинками.
Опис: Тема 1. Поняття та види кар'єри
Тема 2. Кар’єрні орієнтації сучасної особистості
Тема 3. Професія маркетолога. Типи вакансій у маркетинговій кар'єрі
Тема 4. Основні види діяльності в цифровому маркетингу
Тема 5. Провідні чинники професійного кар’єрного розвитку
Тема 6. Мотивація як провідний чинник професійного успіху.
Тема 7. Методи і форми планування кар’єрного розвитку
Тема 8. Інструменти розвитку кар’єри
Тема 9. Організаційні аспекти професійної кар`єри
Тема 10. Розвиток професійних комунікативних навиків
Тема 11. Потенційні можливості особистості як чинник розвитку її професійної кар’єри.
Тема 12. Вибір індивідуального стилю професійної кар’єри особистості
Тема 13. Вплив емоцій на кар’єру
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи здобувача:
- виконання практичних завдань із розміщенням їх у ВНС;
- вирішення ситуаційних задач та проблемних теоретичних питань;
- контрольна робота та її захист.
2. Підсумковий контроль (залік): підсумкова оцінка виставляється за результатами поточного контролю за 100-бальною шкалою.
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання практичних завдань 40
Вирішення ситуаційних задач та проблемних теоретичних питань 30
Контрольна робота та її захист 30
Усього - 100
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Борисенко О.М. Кар’єра як процес професійного становлення та розвитку індивіда. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. 2018. №2. С.23-32 http://dspace.lvduvs.edu.ua/bitstream/1234567890/1083/1/15bomtri.pdf
2. Миськів Г.В., Лихолат С.М. Комунікації в бізнесі. Навчальний посібник. – Львів: вид-во Растр-7, 2023. – 278 с.
3. Лозовецька В.Т. Професійна кар’єра особистості в сучасних умовах праці: монографія. Київ, 2020. 244 с.
4. Осьодло В. І., Татарінов Є. В. Кар’єрні атрибути, як орієнтир при висуванні власних кар’єрних домагань та планування свого шляху. Вісник національної академії оборони України. 2019. № 1 (9). С. 133–138.
5. Річард Темплар Правила кар’єри. Керівні принципи персонального успіху. Видавництво КМ-БУКС 2022. 296 с.
6. Управління розвитком персоналу: навчальний посібник / Т. П. Збрицька, Г. О. Савченко, М. С. Татаревська. Одеса: Атлант, 2021. 427 с.
7. Кудінова М.М. Меденець В.В. Менеджмент кар’єри. Економіка і суспільство. Випуск # 15 / 2018. С. 364-370.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).