Паблік рілейшнз у маркетингу

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.061
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів здатності розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингової організації зв'язків з громадськістю або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних комунікаційних підходів та стратегій, які характеризуються комплексністю в умовах невизначеності
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: - Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. - Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху. - Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. - Уміння мотивувати людей та рухатися до спільних цілей
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетингова політика комунікацій - кореквізити: мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Паблік рілейшнз у бізнесі. Паблік рілейшнз на підприємстві. Маркетингові дослідження в організації зв’язків з громадськістю для бізнесу. Засоби організації зв’язків з громадськістю у бізнесі. Управління PR-кампаніями у бізнесі. Моделювання процесу комунікативного впливу зв’язків з громадськістю на економічну поведінку ринкових суб’єктів. Іміджелогія у бізнес-ПР. Паблік рілейшнз у конфліктних та кризових ситуаціях.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – К.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-К, 2011. 2. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник, 2-е вид.доп. – К.: Вид.дім „Скарби”, 2011. – 400 с. 3. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ - 2-е европ.изд. - К.; В.; Р.: Издат. дом. «Вильямс», 2008. -1056с. 4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — Рига.: Санто, 2011. — 752 с. 5. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации. Теория и практика. — К., 2012. 6. Lesly’s handbook of public relations and communications / edited by Philip Lesly, 2007. – 826 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Паблік рілейшнз у маркетингу (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.064
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студентів здатності розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингової організації зв'язків з громадськістю або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних комунікаційних підходів та стратегій, які характеризуються комплексністю в умовах невизначеності
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: - Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. - Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху. - Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. - Уміння мотивувати людей та рухатися до спільних цілей
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетингова політика комунікацій - кореквізити: мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Паблік рілейшнз у бізнесі. Паблік рілейшнз на підприємстві. Маркетингові дослідження в організації зв’язків з громадськістю для бізнесу. Засоби організації зв’язків з громадськістю у бізнесі. Управління PR-кампаніями у бізнесі. Моделювання процесу комунікативного впливу зв’язків з громадськістю на економічну поведінку ринкових суб’єктів. Іміджелогія у бізнес-ПР. Паблік рілейшнз у конфліктних та кризових ситуаціях.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – К.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-К, 2011. 2. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник, 2-е вид.доп. – К.: Вид.дім „Скарби”, 2011. – 400 с. 3. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ - 2-е европ.изд. - К.; В.; Р.: Издат. дом. «Вильямс», 2008. -1056с. 4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — Рига.: Санто, 2011. — 752 с. 5. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации. Теория и практика. — К., 2012. 6. Lesly’s handbook of public relations and communications / edited by Philip Lesly, 2007. – 826 р.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).