Маркетинг закупівель

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.059
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування знань для розв’язання складних спеціалізованих завдань та практичних проблем під час професійної діяльності у галузі маркетингу закупівель та формування уявлень у студентів про механізми матеріального забезпечення діяльності підприємства і про місце забезпечення в маркетинговому управлінні, що передбачає застосування у процесі навчання певних теорій та методів відповідної науки, формування у майбутніх спеціалістів системних знань і розуміння концептуальних положень процесів організації закупівельної діяльності на виробничому підприємстві, підприємствах оптової та роздрібної торгівлі.
Завдання: - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; - здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); - здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності; - здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків; - уміння застосовувати концепцію маркетингу закупівель, організовувати роботу з постачальниками, поліпшувати її за допомогою використання SRM-системи.
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. 2. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. 3. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. 4. Здатність організовувати ефективний процес закупівель, розробляти про-позиції щодо формування та удосконалення логістичних систем, здійснювати оцінку економічної ефективності логістичних рішень на основі даних SRM-системи. 5. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 6. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. 7. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Маркетинг послуг - кореквізити: Мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань у сфері закупівельної діяльності підприємств, знань про планування процесу закупівлі для потреб організації та основні етапи процесу маркетингу закупівель, a також знань про принципи та методи планування відносин між покупцем і продавцем, особливості використання інструментів маркетингу закупівель та основні переваги он-лайн-закупівлі на ринках організацій.
Опис: 1. Сутність маркетингу закупівель. 2. Сутність закупівельної діяльності підприємства. 3. Етапи процесу маркетингу закупівель. 4. Маркетинг закупівель і логістика. 5. Процес закупівель організаціями-покупцями. 6. Закупівельні центри. 7. Планування процесу закупівлі для потреб організації. 8. Он-лайн-закупівлі.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування, розв'язування задач. - підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів за видами навчальної роботи здобувачів освіти денної форми навчання 1. Усна відповідь за темою практичного заняття - 10 балів 2. Розв’язування задачі біля дошкиь - 10 балів 3. Підготовка презентації - 10 балів Загальна кількість балів за практичні заняття - 30 балів Разом практичний контроль - 30 балів. Екзаменаційний контроль - 55 балів. Усна компонента - 15 балів. Разом: 100 балів. На 100 % оцінюється, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, забезпечує опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень; на 75 % оцінюється, що характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, забезпечується подача стандартних пропозицій чи рішень; на 50 % відповідає оцінюється, що характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності у формулюваннях, чи має бути подана пропозиція чи рішення, які є недостатньо обґрунтованими; на 25 % оцінюється, яка є про низький рівень знання студентом матеріалу і менше розкриває зміст питання, ніж на 50 % чи передбачається подання необґрунтованих пропозицій чи рішень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Костенко Л.О. Маркетинг закупівельної діяльності. Донецьк: Дон Дует, 2012. 90 с. 2. Балабанова Л.В., Логвіна Ю.М. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ. 2012. 250 с. 3. Безугла Л.С., Демчук Н.І. Маркетинг закупівель: навч. посіб. Видавець Біла К.О., 2019. 240 с. 4. Бровдій А.М. Організація публічних закупівель: навч. посібник; Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. 183 с. 5. Єрмошенко М.М., Ерохін С.А., Базилюк А.В. Маркетинг: підручник. К.: Нац. акад. Управління. 2011. 631 с. 6. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства. К.: ВД Професіонал. 2004. 320 с. 7. Морозов В.В. Основи закупівель товарів, робіт та послуг в проектах: (Тендерні процедури та контракти): Навч. посіб. К.: Таксон, 2013. 744 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).