Пошукова оптимізація сайту (SEO)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.086
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., ст.викл. Капраль О.Р., кафедра маркетингу та логістики
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни «Пошукова оптимізація сайту (SEO)» є формування теоретичних знань і практичних навичок щодо технологій пошукової оптимізації веб-сайтів, освоєння принципів та методів, які відображають підхід до сучасної оптимізації впровадження веб-технологій, з використанням технологій та методів, прийнятих при просуванні сайтів у пошукових системах.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Загальні компетентності: ЗК 9. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій. Фахові компетентності спеціальності: ФК 9. Здатність використовувати інструментарій маркетингу в інноваційній діяльності. ФК 10. Здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності. Фахові компетентності професійного спрямування: ФКПС 4.2. Уміння ефективно використовувати інструменти Інтернет-маркетингу при розробленні підприємством системи збуту та просування товарів, а також створювати якісне інформаційне наповнення у мережі Інтернет про підприємство, товари та послуги з метою формування потрібного іміджу.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: Знати: • цілі й види просування сайтів у пошукових системах; • основні методи роботи пошукових систем; • методики створення семантичного ядра сайту; • методи оцінки просування сайтів у пошукових системах; • методи оцінки та аналізу статистики сайту та інструменти її отримання; • методи контент-аналізу; • методи корекції сайту для просування у пошукових системах; Вміти • аналізувати параметри відвідуваності сайту та інші показники сервісів Інтернет-статистики; • аналізувати інформацію, яка представлена на сайті; • застосовувати методи корекції сайту для просування у пошукових системах; • проводити юзабіліті-аудит сайту, створювати чек-листи для оцінки юзабіліті; • створювати семантичне ядро сайту;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Маркетинг послуг; корреквізити: Мистецтво ведення переговорів.
Короткий зміст навчальної програми: Пошукова оптимізація сайту- це обов'язковий крок, який необхідно зробити перед просуванням сайту за результатами його SEO-аудиту. SEO-оптимізація сайту — це цілий комплекс робіт, спрямованих на підвищення видимості ресурсу та покращення його позицій у пошуковій видачі. Одним із головних завдань SEO є збільшення цільового органічного трафіку, тобто безплатного потоку користувачів із пошукової системи, які безпосередньо зацікавлені у конкретному продукті, послузі або інформації.
Опис: Лекційні заняття: Тема 1. Основні поняття та завдання пошукової оптимізації. Види пошукової оптимізації Тема 2. Інформаційний пошук та еволюція пошукових систем. Принципи та алгоритми (пошукового ранжування сайтів) роботи пошукових систем. Алгоритми page rank і trust rank Тема 3. Фільтри та алгоритми пошукових систем Тема 4. Індексація сайту Тема 5. Контент: особливості створення Тема 6. Особливості створення текстів, що продаються: структура, схеми AIDA, PAS та інші. Види вступів, висновків та загаловків. Тригерні слова. Унікальність текстів: Вимоги та інструменти перевірки
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль студента: - оцінювання знань студента на практичних заняттях (оцінювання участі у командних завданнях, коректність відповідей на тематичні запитання шляхом тестування); 2. Контроль: оцінювання знань студентів на заліку, який передбачає письмову (контрольну роботу) та усну компоненту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (50%): робота на практичних заняттях Підсумковий контроль (50%, залік): залікова контрольна робота.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Content Marketing Institute Official Webpage (2012) What is Content Marketing? [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/ 2. Двуліт З., Онищенко О. Прогнозування тенденцій розвитку соціального медіа маркетингу в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу: Режим доступу: https://nv.nltu.edu.ua/index.php/journal/article/view/1575. 3. Большаков А. А. Основи забезпечення безпеки даних в комп’ютерних системах і мережах: посібник для вузів / А. А. Большаков, А. Б. Петpяєв, В. В. Платонов – М. – 528 с. 4. Вихорев С. Як визначити джерела загроз / С. Вихорев, Р. Кобцев // Відкриті системи. –с. 9-16. 5. Дубов Д.В. Кіберпростір як новий вимір геополітичного суперництва : монографія / Д. В. Дубов. – К. - 328 с. Електронна версія: http://www.niss.gov.ua/content/articles /files / Dubov_ mon-89e8e.pdf 6. Ruffolo B. What is content marketing? – March, 2017. Available at: https://www.impactbnd.com
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).