Нейромаркетинг
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.01.E.048
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Фігун Н.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен:
Знати: мотивацію людини, як споживача послуги або товару; як використовувати ефекти очікування і користуватся цим, управляючи цільовою аудиторією свого проекту.
Уміти: сформувати унікальність своєї пропозиції на ринку товарів або послуг; формувати психологічно правильний образ своєї візуальної реклами; правильно та ефективно використовувати малі соціальні групи, для отримання більшого прибутку.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: маркетинг, маркетингова товарна політика;
кореквізити: маркетингові дослідження маркетингові комунікації.
Короткий зміст навчальної програми: Введення в Нейромаркетинг. Способи мислення. Первинні потреби, емоції, логіка. Апаратна методика досліджень. Експерименти і їх результати. Інтерпретація, пам'ять, досвід, навчання. Важливість системи пам’яті. Особистість. Час та особистість. Бренд особистості. Біологічні процеси та їх оцінка. Торговельна марка. Нейробрендинг та інструменти створення бренду: колір, запах, форма, звук, упаковка, розміщення. Свідомість і підсвідомість. Підсвідома реклама. Product - placement. Як просувати товар або послугу не використовуючи пряму рекламу. Ціноутворення і позиціонування. Вплив кольору на купівлю. Як маніпулювати звичками. Вплив цифр, рейтингів, відгуків на наш вибір. Маркетингові значення класифікації та прогнозування. Нейро-інтернет дизайн. Нейромаркетинг в мережі Інтернет. Інструменти нейромаркетингу у сфері FMCG, банківських та інших послуг.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на семінарські заняттях , усне опитування.
Підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Знання-Пресс, 2004. – 645 с.
2. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І., Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів:Видавництво НУ “Львівська політехніка”, 2004. – 472 с.
3. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник/ За наук. ред. Мороз Л.А. - Львів: НУ “Львівська політехніка” (Інформаційно-видавничий центр “ІНТЕЛЕКТ+” Інституту підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, 2009. - 244 с.
4. Glimcher P. Neuroeconomics: Decision Making and the Brain. Academic Press, 2007. – 556 p.
5. Киви Б. "Гигабайты власти. Информационные технологии между свободой и тоталитаризмом. Издательство: БЕСТСЕЛЛЕР, 2004 г. - 352 с.
6. Линдстром М. BRAND Sense. Чувство БРЕНДА. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брэндов,— М.: — Эксмо, 2006 — 272 с.