Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.020
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Ю.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення головних принципів побудови, експлуатації, комп’ютерних мереж Дисципліна охоплює питання архітектурних принципів побудови комп’ютерних мереж, протоколів, огляд головних мережевих технологій. До складу курсу входять: цикл лекцій з комп’ютерних мереж, цикл лабораторних робіт з практичного освоєння мережевих технологій.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: загальні компетентності: ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. фахові компетентності: ФК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології, програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань. ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування споживачів інформації. ФК 8. Здатність проектувати та створювати інформаційні ресурси, продукти та послуги. ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви. ФК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.
Результати навчання: • головні архітектурні принципи побудови комп’ютерних мереж; • топології комп’ютерних мереж; • технічні засоби побудови мережі та об’єднання мереж; • мережеві протоколи; • засоби, головні мережеві технології; • уміти організовувати обмін інформацією між комп’ютерами; • практично вирішувати базові задачі налаштування та експлуатації комп’ютерних мереж.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Комп’ютерні технології опрацювання інформації • Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси (КР) • Інформаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси» висвітлює питання середовища передачі даних, мережевого обладнання, топологій комп’ютерних мереж, технологій локальних мереж, локальної мережі Ethernet, інтелектуальних засобів об’єднання мереж, безпровідних мережевих технологій, Wi-Fi та WiMAX, серверів WWW та їх призначення, міжмережних протоколів прикладного рівня та сервісів Internet, систем доменних імен та сервери DNS.
Опис: Історія розвитку комп’ютерних мереж. Середовища передачі даних. Мережеве обладнання. Топології комп’ютерних мереж. Еталонна модель взаємодії відкритих систем ISO/OSI. Технології локальних мереж. Локальна мережа Ethernet. Інтелектуальні засоби об’єднання мереж. Безпровідні мережеві технології. Wi-Fi та WiMAX. Міжмережні протоколи прикладного рівня та сервіси Інтернет. Системи доменних імен та сервери DNS. Протоколи HTTP, FTP, електронної пошти.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів; Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 1. Навчальний посібник, 2020. 2. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 2. Навчальний посібник, 2020. 3. Штомпель, М. А. Комп’ютерні мережі, 2020. 4. Левчук, О. М., Лавер, В. О. Комп'ютерні мережі, 2020. 5. Микитишин, А. Г., Митник, М. М., Стухляк, П. Д., & Пасічник, В. В. Комп’ютерні мережі. Книга 1, 2013. 6. Городецька, О. С., Михалевський, Д. В. Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Комп’ютерні мережі та Інтернет», 2020.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси (курсова робота)

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.021
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Ю.О.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення головних принципів побудови, експлуатації, комп’ютерних мереж Дисципліна охоплює питання архітектурних принципів побудови комп’ютерних мереж, протоколів, огляд головних мережевих технологій. До складу курсу входять: цикл лекцій з комп’ютерних мереж, цикл лабораторних робіт з практичного освоєння мережевих технологій.
Завдання: загальні компетентності: ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов ЗК 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. фахові компетентності: ФК 3. Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології, програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань. ФК 7. Здатність впроваджувати інноваційні технології виробництва інформаційних продуктів і послуг, підвищення якості інформаційного обслуговування споживачів інформації. ФК 8. Здатність проектувати та створювати інформаційні ресурси, продукти та послуги. ФК 10. Здатність адмініструвати соціальні мережі, електронні бібліотеки та архіви. ФК 11. Здатність використовувати автоматизовані інформаційно-пошукові системи, організовувати електронні бібліотеки та архіви.
Результати навчання: Практичні навички з проектування та побудови офісних комп'ютерних мереж.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Комп’ютерні технології опрацювання інформації • Корпоративні комп'ютерні мережі та сервіси (КР) • Інформаційний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Розроблення проекту офісної комп'ютерної мережі. Вибір технічних рішень реалізації проекту. Розрахунок вартості побудови мережі.
Опис: Історія розвитку комп’ютерних мереж. Середовища передачі даних. Мережеве обладнання. Топології комп’ютерних мереж. Еталонна модель взаємодії відкритих систем ISO/OSI. Технології локальних мереж. Локальна мережа Ethernet. Інтелектуальні засоби об’єднання мереж. Безпровідні мережеві технології. Wi-Fi та WiMAX. Міжмережні протоколи прикладного рівня та сервіси Інтернет. Системи доменних імен та сервери DNS. Протоколи HTTP, FTP, електронної пошти.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: виконання проектів та їхній захист.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Захист роботи (залік): усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 1. Навчальний посібник, 2020. 2. Жураковський, Б. Ю., Зенів, І. О. Комп’ютерні мережі. Частина 2. Навчальний посібник, 2020. 3. Штомпель, М. А. Комп’ютерні мережі, 2020. 4. Левчук, О. М., Лавер, В. О. Комп'ютерні мережі, 2020. 5. Микитишин, А. Г., Митник, М. М., Стухляк, П. Д., Пасічник, В. В. Комп’ютерні мережі. Книга 1, 2013. 6. Городецька, О. С., Михалевський, Д. В. Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Комп’ютерні мережі та Інтернет», 2020.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).