Гуманізація інформаційного обміну

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.051
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Морушко Олександр Олександрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни "Гуманізація інформаційного обміну" є формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про засоби, види та форми використання знань з практичної психології комунікації в повсякденному житті; формування базових та професійних комунікативних компетентностей з метою задоволення потреб комунікації в організаціях та безпосередньо з конкретними індивідуумами.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання. Знати: ЗН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. ЗН 2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗН 9. Здатність працювати в команді. Уміння (УМ) УМ 3. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. Методи навчання і викладання: Лекції, практичні заняття: Інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод, дослідницький метод Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Поточний контроль - виконання та захист практичних робіт, усне та фронтальне опитування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Моделювання ділової комунікації Супутні і наступні навчальні дисципліни: Організація командної роботи Кадровий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Офіс-менеджмент» розрахована на студентів спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» освітньої програми «Соціальні комунікації та інформаційна діяльність». Навчальна дисципліна висвітлює практичну психологію і проблеми людських стосунків, основні етапи розвитку практичної психології як науки, базові ідеї соціоніки, особливості ментальності базових типів інформаційного метаболізму., інтертипні стосунки в діадах, основи соціонічної діагностики.
Опис: Практична психологія і проблеми людських стосунків. Основні етапи розвитку практичної психології як науки. Базові ідеї соціоніки. Особливості ментальності базових типів інформаційного метаболізму. Інтертипні стосунки в діадах. Основи соціонічної діагностики.
Методи та критерії оцінювання: Виставляння балів та оцінок здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів розроблене відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Статуту Національного університету «Львівська політехніка», Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» та інших чинних законодавчих і нормативних документів щодо організації навчального процесу.
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів відбувається у 100-бальній шкалі. Разом за ПК (поточний контроль) : 70 балів. Контрольне тестове завдання - 30 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література Шевчук С.П. Управління сучасним офісом : Навчальний посібник / С.П. Шевчук, В.А. Скороходов, В.М. Жуковська – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 184 с. Довгань Л.Є. «Менеджмент організацій» : навчальний посібник / Л.Є. Довгань, І.П Малик, Г.А.Мохонько, М.В. Шкробот. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 271 с. Юрген Аппело. Менеджмент 3.0. Agile-менеджмент. Лідерство та управління командами. – К.: Фабула, 2019. – 432 с. Смірнова К.В. Кадровий менеджмент : конспект лекцій. – Одеса : Одеський державний екологічний університет, 2022. – 156 с. Галушко В. П. Діловий протокол та ведення переговорів / Галушко В. П. – Вінниця : НОВА КНИГА, 2022. – 223 с. Навчально-методична підтримка: Скібіцька Л. І. Офісний менеджмент : Навчальний посібник / Л.І. Скібіцька, В.І. Щелкунов, Т.В. Сівашенко, Ю.М. Чичкан-Хліповка. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 616 с. Морушко О.О. Менеджмент і лідерство : навчальний посібник / О.О. Морушко, А.Л. Висоцький, А.Я. Зелінський // – Львів: Тріада плюс, 2018. – 188 с. Химиця Н.О., Морушко О.О. Ділова комунікація : навч. посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).