Організація командної роботи

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.064
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Морушко Олександр Олександрович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни "Організація командної роботи" є формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про роботу в команді, види та форми командної взаємодіїї; формування базових та професійних комунікативних компетентностей з метою вироблення вміння працювати в команді.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей: Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання. Знати: ЗН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. ЗН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді Уміння (УМ) УМ 3. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів Методи навчання і викладання: Лекції, практичні заняття: Інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, евристичний метод, метод проблемного викладу. Самостійна робота: репродуктивний метод, дослідницький метод Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: Поточний контроль - виконання та захист практичних робіт, усне та фронтальне опитування
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні навчальні дисципліни: Моделювання ділової комунікації Супутні і наступні навчальні дисципліни: Гуманізація інформаційного обміну Кадровий менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Організація командної роботи» розрахована на студентів спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» освітньої програми «Соціальні комунікації та інформаційна діяльність». Навчальна дисципліна висвітлює теоретичні основи формування професійної команди, роль команди як альтернативної організаційної структури, психологічні основи командного будівництва, ефективність командної діяльності, управлінської команда як форми професійної команди, технології формування професійної команди, техніки особистої роботи.
Опис: Теоретичні основи формування професійної команди. Команда як альтернативна організаційна структура. Психологічні основи командного будівництва. Ефективність командної діяльності. Управлінська команда як форма професійної команди. Технологія формування професійної команди. Техніка особистої роботи.
Методи та критерії оцінювання: • захисти лабораторних завдань, усне опитування, ділові ігри та тренінги на заняттях (70%) • підсумковий контроль (30%): екзамен (трирівневе тестування).
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів відбувається у 100-бальній шкалі. Разом за ПК (поточний контроль) : 40 балів. Екзамен - 60 балів. Виставляння балів та оцінок здійснюється відповідно до Положення про організацію та проведення поточного і семестрового контролю результатів навчання студентів розроблене відповідно до Закону України «Про вищу освіту», Статуту Національного університету «Львівська політехніка», Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Львівська політехніка» та інших чинних законодавчих і нормативних документів щодо організації навчального процесу.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Рекомендована література Шевчук С.П. Управління сучасним офісом : Навчальний посібник / С.П. Шевчук, В.А. Скороходов, В.М. Жуковська – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 184 с. Довгань Л.Є. «Менеджмент організацій» : навчальний посібник / Л.Є. Довгань, І.П Малик, Г.А.Мохонько, М.В. Шкробот. – Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 271 с. Юрген Аппело. Менеджмент 3.0. Agile-менеджмент. Лідерство та управління командами. – К.: Фабула, 2019. – 432 с. Смірнова К.В. Кадровий менеджмент : конспект лекцій. – Одеса : Одеський державний екологічний університет, 2022. – 156 с. Галушко В. П. Діловий протокол та ведення переговорів / Галушко В. П. – Вінниця : НОВА КНИГА, 2022. – 223 с. Навчально-методична підтримка: Скібіцька Л. І. Офісний менеджмент : Навчальний посібник / Л.І. Скібіцька, В.І. Щелкунов, Т.В. Сівашенко, Ю.М. Чичкан-Хліповка. – К.: Центр учбової літератури, 2014. – 616 с. Морушко О.О. Менеджмент і лідерство : навчальний посібник / О.О. Морушко, А.Л. Висоцький, А.Я. Зелінський // – Львів: Тріада плюс, 2018. – 188 с. Химиця Н.О., Морушко О.О. Ділова комунікація : навч. посібник / Н.О. Химиця, О.О. Морушко. – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2016. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). Морушко О.О., Химиця Н.О. Гуманізація інформаційного обміну : навч. посібник / О.О. Морушко, Н.О. Химиця – Львів: Вид-во Національного університету «Львівська політехніка», 2017. – 224 с. – (Серія «Документація та інформація»). для бакалаврів.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).