Соціальні комунікації в мережі "Інтернет"

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.049
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Ю.О.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення головних принципів роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови віртуальних спільнот та соціальних мереж, огляд головних типів організації спільнот та соціальних мереж.
Завдання: Здатність підтримувати ділову комунікацію і використовувати ресурси соціальних комунікацій в мережі Інтернет.
Результати навчання: • здійснювати пошук інформації та комунікувати в різних соціальних мережах; • адмініструвати сторінки персон/організацій у різних соціальних мережах; • створювати/редагувати інформаційне наповнення Вікіпедії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Соціально-комунікаційні технології • Соціальні комунікації в мережі Інтернет (КР) • Інтернет-технології та ресурси
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Соціальні комунікації в мережі Інтернет» висвітлює питання вивчення головних принципів роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови віртуальних спільнот та соціальних мереж, огляд головних типів організації спільнот та соціальних мереж.
Опис: Інформаційне суспільство як етап розвитку цивілізації. Типи віртуальних спільнот, їхні переваги і недоліки. Архітектура віртуальних спільнот. Критерії ефективності віртуальних спільнот. Сценарії розвитку Веб-спільнот. Методи популяризації віртуальних спільнот. Методи реєстрації учасників Веб-спільноти. Організація комунікації у форумах та блогах. Соціальні мережі. Професійні соціальні мережі. Соціальна мережа Facebook. Проект Вікіпедія. Вікіпедія. Правила і поради. Редагування статті у Вікіпедії. Створення статті у Вікіпедії.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: • робота на практичних/лабораторних заняттях (усне опитування, участь у дискусіях та інтерактивних вправах), індивідуальна контрольна робота (40%) • підсумковий контроль (контрольний захід, екзамен): письмова форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Sutherland K. E., Strategic Social Media Management: Theory and Practice. Singapore: Springer Nature, 2021. doi: 10.1007/978-981-15-4658-7 2. Fedushko S., Gregus M., Syerov Y. Social networking services in business management and communication. Bratislava: Comenius University Bratislava, 2023. 314 c. 3. Чупріна М.О. Інформаційно-комунікаційні технологій в бізнесі: навч. посіб. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 116 с. 4. Каплунов Д., Нейрокопірайтинг 2.0. Фабула, 2023. p. 400. ISBN: 9786175221235 5. Корін Кат, Ульріке Уліґ, Мелорі Кнодель, Нільс Тен Евер, Свобода в мережі. Як насправді працює інтернет. Видавництво Старого Лева, 2023. p. 120. ISBN: 978-966-448-130-1
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Соціальні комунікації в мережі "Інтернет" (курсова робота)

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.050
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Сєров Ю.О.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення головних принципів роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови віртуальних спільнот та соціальних мереж, огляд головних типів організації спільнот та соціальних мереж.
Завдання: ФКС 1.3. Здатність підтримувати ділову комунікацію і використовувати ресурси соціальних комунікацій в мережі Інтернет.
Результати навчання: Практичні навички роботи у соціальних мережах. Уміння проводити акції у соціальних мережах.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціально-комунікаційні технології; Соціальні комунікації в мережі Інтернет.
Короткий зміст навчальної програми: Створення персонального облікового запису в LinkedIn та побудова персонального портфоліо; Створення та промоція групи у Facebook, реклама подій та заходів; Створення статті у Вікіпедії.
Опис: Інформаційне суспільство. Історія і поняття. Інформаційне суспільство як етап розвитку цивілізації. Аналіз типів віртуальних спільнот, їхні переваги і недоліки. Аналіз архітектури спільнот на основі Веб-форумів. Аналіз характерних особливостей сутностей Веб-форуму. Аналіз критеріїв ефективності віртуальних спільнот на основі Веб-форумів. Аналіз сценаріїв розвитку Веб-спільнот. Методи популяризації Веб-форумів. Методи реєстрації учасників Веб-спільноти. Соціальні мережі. Соціальна мережа Facebook. Принципи роботи. Проект Вікіпедія. Вікіпедія. Правила і поради. Як створити статтю у Вікіпедії.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: виконання проектів та їхній захист.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Захист роботи (залік): усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Sutherland K. E., Strategic Social Media Management: Theory and Practice. Singapore: Springer Nature, 2021. doi: 10.1007/978-981-15-4658-7 2. Fedushko S., Gregus M., Syerov Y. Social networking services in business management and communication. Bratislava: Comenius University Bratislava, 2023. 314 c. 3. Чупріна М.О. Інформаційно-комунікаційні технологій в бізнесі: навч. посіб. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 116 с. 4. Каплунов Д., Нейрокопірайтинг 2.0. Фабула, 2023. p. 400. ISBN: 9786175221235 5. Корін Кат, Ульріке Уліґ, Мелорі Кнодель, Нільс Тен Евер, Свобода в мережі. Як насправді працює інтернет. Видавництво Старого Лева, 2023. p. 120. ISBN: 978-966-448-130-1
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).