HR-технології установи

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.055
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: д.н.соц.ком, доцент Комова М.В.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета дисципліни полягає в формуванні у студентів необхідних теоретичних знань про HR-технології в системі управлінської діяльності та компетентнісну модель HR-менеджера, набуття практичних навичок для застосування методик організації добору персоналу та ідентифікації компетентностей претендентів на вакантні посади, методів оцінювання персоналу, методів оптимізації HR-процесів.
Завдання: ФКС 2.4. Здатність організовувати заходи для підвищення іміджу установи та підтримання її гармонійних відносин з громадськістю
Результати навчання: ЗН 6. Знати, розуміти та застосовувати в практичній діяльності законодавчі та галузеві нормативні документи. ЗН 13. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення. ЗН 14. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов. ЗН 15. Використовувати різноманітні комунікаційні технології для ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва. ЗН 16. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення. Уміти: УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. УМ 11. Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення. КОМ 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ 1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Технології електронних бібліотек та архівів Організація GR-менеджменту. Організація PR-кампанії
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна забезпечує формування у студентів необхідних теоретичних знань про HR-технології в системі управлінської діяльності та компетентнісну модель HR-менеджера, набуття практичних навичок для застосування методик організації добору персоналу та ідентифікації компетентностей претендентів на вакантні посади, методів оцінювання персоналу, методів оптимізації HR-процесів.
Опис: HR-технології в системі управлінської діяльності. Організація добору персоналу на вакантні посади. Ідентифікація компетентностей претендентів на вакантні посади. Методи оцінювання персоналу. Компетентнісна модель HR-менеджера. Оптимізація HR-процесів
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (100%): залік (усне опитування, відповіді на практичних знаняттях, написання рефератів - 80 балів, тести 20 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львівська політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів : Тріада Плюс, 2021. 187 с. Балабанова Л., Сардак О. Управління персоналом. Київ : Центр навч. л-ри, 2019. 468 с. Руденко О. М., Штурхецький С. В., Шершньова О. В., Філіпова Н. В. HR-менеджмент у публічному управлінні : навч. посібн. Київ : Кондор-Видавництво, 2016. 124 с. Що таке HR-стратегія та як її використовувати щоб бути хорошим ейчаром? URL: https://lgs.lviv.ua/shho-take-hr-strategiya-ta-yak-yiyi-vykorystovuvaty-shhob-buty-horoshym-ejcharom/ Эффективный рекрутер – не рекрутер вовсе, а Success Manager? URL: https://prohr.rabota.ua/effektivnyiy-rekruter-success-manager/ Комова М.В., Петрушка А.І., Марковець О.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Соціально-комунікаційні технології» (номер та дата реєстрації: Е41-188-326/2020 від 17.12.2020). URL : https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=1506 Комова М.В., Петрушка А.І., Марковець О.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Комунікаційний менеджмент установи» (номер та дата реєстрації: Е41-188-325/2020 від 17.12.2020). URL : https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=11864
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).