Мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.048
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Березко Олександр Леонідович, к.т.н., доцент
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: формування у студентів системи теоретичних та практичних знань про мультимедіа та її використання у інформаційній діяльності, особливості роботи зі складовими мультимедіа, створення мультимедійних інформаційних продуктів.
Завдання: Здатність використовувати мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності.
Результати навчання: ЗН 2. Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу. ЗН 8. Використовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності. УМ 8. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу інформаційних систем і їх компонент. УМ 10. Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасне програмне забезпечення Розроблення сайтів
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна містить знання з теорії та практики створення та опрацювання мультимедійних інформаційних ресурсів та продуктів та їхнє використання в інформаційній діяльності, інформацію про технології оброблення тексту, зображень, аудіо- та відео-матеріалів, створення мультимедійних презентацій з використанням інфографіки.
Опис: Мультимедіа як феномен культури Інклюзивні практики в мультимедійному забезпеченні Робота з текстовим інформаційним наповненням Робота із зображеннями Колір у мультимедіа Робота зі звуком Робота з відео
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного тесту. Виконання лабораторних робіт складає 40 балів. Екзаменаційний тест – 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: • Методи та засоби мультимедійних інформаційних систем. Басюк Т.М., Жежнич П.І. Навчальний посібник. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. 428 с. • Основи інформаційних технологій і систем. Павлиш В.А., Гліненко Л.К., Шаховська Н.Б. Навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. 620 с. • Multimedia: Making It Work, Ninth Edition 10th Edition. Tay Vaughan. McGraw-Hill Education, 2018. 504 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).