Бізнес-стратегії в соціальних мережах

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.062
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: доцент Федушко Соломія Степанівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення головних принципів роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови віртуальних спільнот та соціальних мереж, огляд головних типів організації спільнот та соціальних мереж.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: - Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов загальних: 1. Навички використання інформаційних та комунікативних технологій. 2. Уміння ідентифікувати, формулювати та розв’язувати задачі. 3. Уміння застосовувати знання в практичних ситуаціях. 4. Уміння приймати обґрунтовані рішення. 5. Навички взаємодії та міжособистісні навички. фахових: 6. Уміння використовувати інтернет-ресурси для вирішення експериментальних, практичних і прогностичних завдань у галузі професійної діяльності 7. Уміння працювати з сучасними операційними системами сімейства Windows та Unix 8. Уміння створювати процедури та технології інформаційного моніторингу 9. Уміння створювати, наповнювати та забезпечувати функціонування веб-сайтів та веб-спільнот у мережі Інтернет 10. Уміння застосовувати комп’ютерні технології у галузі професійної діяльності
Результати навчання: 1. Володіння знаннями і розуміння наукових засад організації, модернізації, вдосконалення процесів інформаційної, бібліотечної та архівної справи; 2. Здатність продемонструвати знання та практичні навички з професійно-орієнтованих навчальних дисциплін з інформаційної, бібліотечної та архівної справи; 3. Поглиблені знання з теорії і практики інформаційної діяльності щодо впровадження та використання технологій документних комунікацій в соціальних системах, маркетингу інформаційних продуктів і послуг, соціальних комунікацій в мережі Інтернет, мультимедійного забезпечення інформаційної діяльності та технологій веб-дизайну; 4. Знання та розуміння відповідних нормативних документів, чинних стандартів і технічних умов у галузі; 5. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації; 6. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності; 7. Ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу інформаційних систем і їх компонент; 8. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів; 9. Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою; 10. Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення. 11. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); 12. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективно спілкування на професійному та соціальному рівнях. 13. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: немає
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Соціальні мережі у бізнесі» висвітлює питання вивчення головних принципів роботи у віртуальних середовищах комунікації, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення віртуальних спільнот. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови віртуальних спільнот та соціальних мереж, огляд головних типів організації спільнот та соціальних мереж.
Опис: Соціальні інтернет-комунікації. Основні поняття соціальних комунікацій. Інтернет-сервіси як засіб соціальної комунікації. Класифікація соціальних інтернет-сервісів. Специфіка комунікації в мережі Інтернет. Соціальні мережі. Класифікація соціальних мереж. Соціальні мережі. Класифікація соціальних мереж. Найпопулярніші соціальні мережі в світі. Просування в соціальних мережах. SMM просування в соціальних мережах. Використання соціальних мереж у проекті/бізнесі. Інструменти соціального маркетингу. Соціальні метрики в SMM-просуванні (метрики ефективності SMM). Інструменти для SMM маркетолога. Контент-маркетинг. Копірайтинг та його види. Особливості та правила написання постів. Стилі написання текстів. Недоліки рекламних текстів. Форматування та оформлення публікацій. Формули продажного копірайтингу. Вимоги до копірайтерів. Моніторинг соціальних мереж. Основні задачі моніторингу. Автоматичний моніторинг. Ручний моніторинг. Сервіси для аналітики соціальних мереж. Можливості моніторингу. Cервіси аналітики спрощують роботу і збільшують можливості SMM-спеціаліста в соціальних мережах.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів; Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Сергеєва, О. А. (2019). Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. Педагогіка та психологія, (60), 207-215. 2. Плинокос, Д. Д., & Коваленко, М. О. (2019). Проблеми комерціалізації результатів науково-дослідної роботи закладів вищої освіти. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, (3), 40-44. 3. Готюр, О. І., Деніна, Р. В., Волинскьий, Д. А., & Кочержат, О. І. (2019). Роль науково-дослідної роботи студента у формуванні майбутнього фахівця. Art of Medicine, 85-88. 4. Вітвицька, С. С., & Андрійчук, Н. М. (2019). Основи педагогіки вищої школи. Білінгвальний навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. С. 312 http://eprints.zu.edu.ua/30018/ 5. Deb, Dipankar, Rajeeb Dey, and Valentina E. Balas. "Communicating Research Work: Presentation Skills." Engineering Research Methodology. Springer, Singapore, 2019. 89-94. 6. Matusiak, K. K., Heinbach, C., Harper, A., & Bovee, M. (2019). Visual literacy in practice: Use of images in students’ academic work. College & Research Libraries, 80(1), 123.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).