Організація виставкової діяльності

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.O.035
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Білущак Тетяна Миколаївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Організація виставкової діяльності» є формування у студентів необхідних теоретичних та практичних знань з організації виставкової діяльності у сучасному інформаційному суспільстві та використання засобів масової комунікації при проведені виставкової діяльності, які студент міг би успішно реалізувати у своїй професійній діяльності.
Завдання: • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. • Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. • Здатність здійснювати відбір, аналіз, оцінку, систематизацію, моніторинг, організацію, зберігання, розповсюдження та надання в користування інформації та знань у будь-яких форматах. • Здатність використовувати сучасні прикладні комп’ютерні технології, програмне забезпечення, мережеві та мобільні технології для вирішення професійних завдань. • Здатність проектувати та створювати інформаційні ресурси, продукти та послуги.
Результати навчання: • Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг. • Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. • Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. • Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. • Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. • Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. • Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Інженерія інформаційної діяльності Кореквізит: Моделювання ділової комунікації
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Організація виставкової діяльності» спрямована на формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок в організації виставкових заходів для популяризації товарів чи послуг компанії/документно-інформаційних інституцій, підвищення лояльності клієнтів та створення й покращення іміджу підприємств-учасників виставок; створенню рекламної підтримки участі у виставці, проведення PR виставкового проєкту, створенню інформаційного приводу й прес-релізу та використовування різноманітних соціальних платформ для розповсюдження інформації про виставковий проект; встановлювання ефективної комунікації з відвідувачами на виставкових заходах; організовування віртуальних виставок в інформаційній діяльності установи у контексті digital-маркетингових комунікацій. При вивченні курсу підкреслюється роль виставкової діяльності як маркетингового інструменту в популяризації товарів та послуг установи, а також мультимедійної візуалізації як способу представлення творчих проєктів у вигляді віртуальних виставок.
Опис: Предмет, значення і завдання курсу. Основні визначення та поняття. Характеристика виставкових заходів. Планування і організація участі підприємства у виставкових заходах. Виставкова діяльність як інтегрований інструмент маркетингових комунікацій. Різновиди та типи стендів, їх дизайн та функціональні зони. Декорування виставкових стендів. Обладнання у виставковій індустрії. Організація роботи стендистів на виставці. Основи комунікації на виставкових заходах. Кадрове забезпечення виставкової діяльності. Віртуальні виставки як дистантна бібліотечна, архівна послуга. Етапи роботи над експозицією в установі. Документування виставкової діяльності. Мультимедійна візуалізація як спосіб представлення творчих проектів у вигляді віртуальних виставок. PR виставкового проекту.  Інструменти залучення відвідувачів і привернення уваги. Рекламна підтримка участі у виставці. икористання STORYTELLING у виставковій діяльності, бізнесі та соціальних мережах. Організація супутніх заходів: ділова програма у рамках виставки. Відкриття виставки. Оцінка ефективності виставкового проекту.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): усне опитування, виконання робіт на лабораторних та практичних заняттях, оформлення письмових звітів; контрольний захід в рамках семестрового контролю (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні роботи Виконання і захист лабораторної роботи №1-3, 5=15 б. Виконання і захист лабораторної роботи №4 = 5 б. Практичні роботи Виконання і захист практичної роботи №1=2 б. Виконання і захист практичної роботи №2=3 б. Виконання і захист практичної роботи №4=3 б. Виконання і захист практичної роботи №3-5= 12 б. Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Білущак Т. Організація виставкової діяльності: курс лекцій. Львів: Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2017. 72с. 2. Вдовічен А., Вдовічена О. Організація виставкової діяльності: навчальний посібник. Чернівці: Технодрук, 2018. 264 с. 3. Куваєва Т., Шинкаренко Н. Дослідження особливостей віртуальних виставок у контексті діджиталізації. Економічний простір, 2019. № 150. С. 5-20. 5. Барабаш В. А. Віртуальні виставки – перспективні стратегії діяльності інформаційних установ України. Історія науки і біографістика. 2023. № 2. С. 203-226. 6. Гарбар М. В. Передумови формування середовища всесвітньої виставки в Україні (на прикладі досвіду ЕКСПО-2020). Сучасні проблеми архітектури та містобудування. 2023. Вип. 65. С. 43-58. 7. Ерфан Є. А. Міжнародні виставки та ярмарки як інструмент розвитку міжнародної торгівлі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2021. Вип. 39. С. 58-62. 8. Коваль Т. Віртуальна бібліотечна виставкова діяльність у системі наукових комунікацій. Бібліотечний вісник. 2022. № 1. С. 54-63. 9. Мунтян І. В. Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування бренду. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія: Економічні науки. 2020. № 2. С. 46–55. 10. Поліщук О. Естезис екологічного дизайну: художнє моделювання виставкового простору та конструювання унікального арт-об’єкта. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. Вип. 46 (2). С. 24-30. 11. Ростока М. Л. Виставкова діяльність у контексті інформаційно-аналітичного супроводу модернізації національної освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2022. Вип. 2. С. 122-126. 12. Чумаченко О. П. Сучасні художні виставки як форма "entertainment". Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2022. № 3. С. 130-136. 13.Білущак Т. М., Прімакова Д. І. Використання віртуальної виставки для популяризації культурної спадщини української еміграції в рамках Інтернет-маркетингової стратегії. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. 2022. Т. 33 (72), № 5, ч. 2. С. 274–281.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).