Розроблення сайтів

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.054
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Федушко С.С.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення принципів проектування та створення спеціалізованих сайтів різних типів для різнопланових предметних областей. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови та структури спеціалізованих сайтів.
Завдання: Здатність забезпечувати розроблення та супровід спеціалізованих сайтів.
Результати навчання: • знати ключові етапи створення сайтів; • вміти обрати тип сайту після визначення цілей розроблення сайту; • вміти створити дизайну спеціалізованого сайту; • вміти розробити та наповнити сайт якісним контентом; • вміти тестувати та оптимізуувати сайт; • вміти провети веб-аналітику сайту; • знати методику проведення роботи з підтримки сайту.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Соціальні комунікації в мережі Інтернет (КР) • Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи • Мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності • Інтернет-технології та ресурси
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна "Розроблення сайтів" допомагає студентам оволодіти знаннями та вміннями створювати спеціалізовані сайти різних типів та з різною специфікою. Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студенти опановують основні прийоми і методи розроблення сайтів та їхнього розміщення в мережі Інтернет. Метою дисципліни є вивчення головних принципів роботи з сайтами, пошуку, створення та популяризації інформаційного наповнення їхнього наповнення. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови веб проектів та їхньої популяризацію у віртуальному просторі.
Опис: Поняття спеціалізованого сайту. Ключові етапи створення сайтів. Цілі та специфіка створення спеціалізованих. Вибір типу сайту після визначення цілей. Створення ефективного дизайну спеціалізованого сайту. Наповнення сайту якісним контентом. Тестування та оптимізація спеціалізованих сайтів. Підключення веб-аналітики. Додаткові роботи з підтримки сайту.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%) • підсумковий контроль (екзамен): письмово-усна форма (60%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мимренко В., Чижевська С. Створення сайту. Проектна діяльність в інформатиці. Перше вересня, 2021. – 152 с. 2. Барнет Б., Єванс Д. Дизайн-мислення. Спроектуй своє життя. Наш Формат, 2020. 224с. 3. Манако В., Манако Д., Данилова О., Войченко О. Основи будування сайтів. Шкільний світ, 2021. 120с. 4. Федорчук А.Л. Основи web-технологій: Навчально-методичний посібник для студ. вищих навч. закл. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. – 100 с. 5. Коротенко В. Ю. Застосування WEB-технологій в реалізації маркетинг-аналізу компанії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 "Інженерія програмного забезпечення" / наук. керівник В. І. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. 6. Drupal 8 Посібник користувача. https://www.drupal.org/uk/docs/user_guide/uk/index.html 7. Розробка веб-сайту для органіації навчальної діяльності: електронний посібник. 2017. https://en.calameo.com/read/0051392784dfb25482a99 8. Алексійчук Ю. В. Середовище створення сайтів uCoz. Монографія. МЕГУ, Рівне, 2012. 66 с. http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/1915/6/Monografiya_Aleksiychuk.pdf 9. Навчіться створювати чудові веб-сайти. https://www.google.com/intl/uk_UA/webmasters/learn/
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).