Інтернет-технології та ресурси

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.052
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Андрухів Андрій Ігорович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Інтернет-технології та ресурси» є формування системи теоретичних та практичних знань про глобальну мережу Internet, сучасні інтернет-технології, сервіси та ресурси й особливості їхнього використання для досягнення інформаційних, комунікаційних, промоційних, ринкових та інших цілей в онлайн режимі.
Завдання: • ЗН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань. • УМ 5. Розраховувати, експлуатувати, налагоджувати типове для обраної спеціалізації комп’ютерне та офісне обладнання. • АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. • АіВ 4. Здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: • Основні сервіси Internet. • Інформаційна технологія гіпертекстової розмітки. • Використання технтлогії HTML для створення сторінок. • Основні можливості CSS.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціальні комунікації в мережі Інтернет. Комп’ютерні технології опрацювання інформації. Сучасне програмне забезпечення
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна висвітлює питання розроблення, підтримки та позиціонування інформаційних ресурсів різних типів та призначення за допомогою сучасних Інтернет-технології
Опис: Мережа Internet. Загальні поняття. Інформаційні технології мережі INTERNET. Огляд сервісів Internet. Технології електронної пошти. Технології та сервіси World Wide Web (WWW). Архітектура побудови WWW. Інформаційна технологія гіпертекстової розмітки. Каскадні таблиці стилів CSS. Глобальні пошукові системи. Комплекс технологій Веб 2.0. Стандарти та протоколи, які використовуються веб-сервісами 2.0. Прикладне застосування Інтернет технологій та ресурсів.
Методи та критерії оцінювання: поточний контроль: захист лабораторних робіт – 40 балів семестровий контроль: письмово форма 60 балів
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист 8 лабораторних робіт по 5 балів кожна –балів Проходження тестування у віртуальному навчальному середовищі за матеріалами вивчених тем – 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Internet-технології та ресурси. Конспект лекцій для студентів базового напряму “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” спеціальності 029 “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа”/ Голощук Р.О., Т.М.Білущак.– Львів: Видавництво Львівської політехніки.– 2019.– 92 с. 2. Інформаційні ресурси. Словник законодавчої та стандартизованої термінології / Нац. акад. пед. наук України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського ; [уклад.: П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко, С. М. Зозуля, І. Г. Лобановська]. – Київ : [Нілан-ЛТД], 2012. – 283 с. 3. Позиціонування сайтів у глобальному інформаційному середовищі: Монографія / А.М. Пелещишин. – Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – 260 с.Павлиш В. А. Основи інформаційних технологій і систем : підручник / В. А. Павлиш, Л. К. Гліненко, Н. Б. Шаховська. – Львів : Видавництво Львівської політех­ніки, 2018. – 620 с. 4. Шквір В. Д. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті: підручник / В. Д. Шквір, А. Г. Загородній, О. С. Височан. – 4-те вид., доопрац. і допов. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 404 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).