Івент-менеджмент

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.058
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Вовк Наталія Степанівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Формування у студента здатностей до сучасного управлінського мислення та фахових компетентностей з питань надання івент-послуг, до визначення класифікації, цілей та завдань подієвих заходів; до опанування методології дослідження виняткових подій та технологій розробки програми івенту; до оволодіння методами оцінки результатів івент та визначення ефективності управління заходами
Завдання: Здатність здійснювати розроблення, планування, просування, проведення та постсупровід події
Результати навчання: Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань. Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. Оцінювати результати діяльності та відстоювати прийняті рішення. Застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи. Застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. Лекції, практичні заняття –інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, метод проблемного викладу, самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційний менеджмент Організація командної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна «Івент-менеджмент» покликана сприяти підготовці фахівців в галузі менеджменту та забезпечує розуміння студентами загальних принципів надання івент-послуг. Предметом навчальної дисципліни є відносини у галузі організації подій, тобто суспільні економічні відносини, що складаються між суб'єктами підчас обслуговування споживачів івент-послуг.
Опис: Івент-менеджмент – як індустрія та професія. Сутність та зміст івенту як основного елементу івент-менеджменту. Класифікація подій в івент-менеджменті Створення концепції заходу Планування в івент-менеджменті Робота з підрядниками в процесі організації заходів Місце проведення заходу Проєктна команда в івент-менеджменті Фази та етапи івент-менеджменту Управління ризиками в івент-менеджменті Фінансове управління заходами
Методи та критерії оцінювання: Практична перевірка Усний контроль (опитування) Тестовий контроль Програмовий контроль
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист лабораторних робіт – 5 б. * 6 лабораторних робіт = 30 балів Екзамен - 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Пархоменко І.І. Британська наукова традиція вивчення івент-менеджменту: основні поняття (Г. Боудін, Х. Пієлічаті, Дж. Елз). Вісник київського національного університету культури і мистецтв. Серія «менеджмент соціокультурної діяльності». 2018. Вип. 2. С. 63-76. Івент-планування. Трикутник проекту – результат, ресурси, терміни. URL: https://kupibo.com.ua/ivent-planuvannya-trykutnyk-proektu-rezultat-resursy-terminy/ Зеленська Л. М. Івент-менеджмент : навч. посіб. Київ, накккім. 2018. 148 с. Повалій, Т.Л. Івент-менеджмент: навч. посіб. Суми: СУМДУ, 2021. 198 с. Жежуха В. Й., Мисик В. М. Івент-менеджмент в Україні: проблеми, тенденції, перспективи та напрямки реінжинірингу. Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій. 2022. С. 31–45. Дьяченко Ю.В., Седікова І.А., Бондар В.А. Event менеджмент як складник інформаційно комунікаційних технологій у публічному управлінні. Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: державне управління. 2020. Т. 31 (70). Вип. № 6. С. 39-44. Мисик В.М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. №3. С. 44-48. Ніколюк О.В., Дьяченко Ю.В., Савченко Т.В. Особливості розвитку івентменеджменту в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. С. 98-103. Олексюк Г.В., Ангелко І.В., Самотій Н.С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. №3 (97). С. 120-130. Хитрова О.А., Харитонова Ю.Ю. Стан і тенденції розвитку івентменеджменту в україні. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: економіка і менеджмент. 2018. Вип. 30. С.27-31. Bladen С. The service semiotics of luxury events: an exploration for future research and events management industry practice. Research in hospitality management. 2021. Vol. 11. Issue 1. Pp. 53-57
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).