Технологія макетування інформаційних матеріалів

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.065
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Кандидат технічних наук, доцент Голощук Роман Олегович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни «Технологія макетування інформаційних матеріалів» є формування системи теоретичних та практичних знань про методи та засоби макетування інформаційних матеріалів, сучасні технології подання й опрацювання текстових і графічних інформаційних матеріалів.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти фахових компетентностей: ФКС 2.7. Здатність застосовувати технології макетування інформаційних матеріалів
Результати навчання: • ФКС 2.7. Здатність застосовувати технології макетування інформаційних матеріалів. • ЗН 8. Використовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності. • ЗН 9. Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг. • ЗН 10. Кваліфіковано використовувати типове комп’ютерне та офісне обладнання. • ЗН 12. Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. • УМ 4. Застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності. • УМ 5. Розраховувати, експлуатувати, налагоджувати типове для обраної спеціалізації комп’ютерне та офісне обладнання. • АіВ 4. Здатність демонструвати розуміння основних засад охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Електронний документообіг. Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Короткий зміст навчальної програми: Поняття інформації, інформаційних матеріалів та інформаційних технологій. Види джерел інформаційних матеріалів (паперові, вербальні, електронні). Інформаційні матеріали як результат інформаційного моделювання. Методи та засоби макетування інформаційних матеріалів Методика та засоби макетування гіпертекстових інформаційних матеріалів для створення Web-сайтів
Опис: Навчальна дисципліна присвячена вивченню теоретичних та практичних аспектів використання технологій верстання та опрацювання інформаційних матеріалів та Веб дизайну, знання яких дозволить студентам ефективно створювати якісні макети різнотипних документів, а також виконувати широкий спектр задач з розроблення, підтримки та позиціонування інформаційних матеріалів різних форматів й призначення.Поняття інформації, інформаційних матеріалів та інформаційних технологій. Види джерел інформаційних матеріалів (паперові, вербальні, електронні). Інформаційні матеріали як результат інформаційного моделювання. Методи та засоби макетування інформаційних матеріалів Методика та засоби макетування гіпертекстових інформаційних матеріалів для створення Web-сайтів
Методи та критерії оцінювання: підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: підсумковий контроль (контрольний захід, залік): письмова форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Технології макетування інформаційних матеріалів. Конспект лекцій для студентів першого (бака-лаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» / Р.О. Голощук, Н.С. Вовк. – Львів: Видавництво Львівської політехніки,, 2018. – 100 с. 2. Василишин Д. В. Технологія набору та верстки : навч. посіб. / Д. В. Василишин, О. М. Василишин; за ред. О. В. Мельникова. — Вид. 2-е. — Львів: Укр. акад. друкарства, 2011. — 272 с. 3. Величко О. М. Видавничо-поліграфічна справа. Практикум з проектування і розрахунку технологічних і виробничих процесів / Олена Величко : навч. посіб.; М-во освіти і науки України. — К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2009. — 520 с. — ISBN 978-966-439-135-8 4. Вимоги до авторських рукописів книжкових видань, які подають у Видавництво Львівської політехніки / За ред. І. П. Паров’яка; уклад. ; Р. О. Голощук, О. М. Губарєва, І. Є. Лонкевич, Л. А. Саламін, Г. З. Сукмановська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 24 с. 5. Павлиш В. А. Основи інформаційних технологій і систем : підручник / В. А. Павлиш, Л. К. Гліненко, Н. Б. Шаховська. – Львів : Видавництво Львівської політех­ніки, 2018. – 620 с. 6. Шквір В. Д. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті: підручник / В. Д. Шквір, А. Г. Загородній, О. С. Височан. – 4-те вид., доопрац. і допов. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 404 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).