Комунікаційні соціальні сервіси

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.046
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к. н. із соціальних комунікацій, асистент Петрушка А. І.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни "Комунікаційні соціальні сервіси" є формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань для застосування інструментарію технології документних комунікацій в соціальних системах: організації документної комунікації в мережі Інтернет, створення, збереження, опрацювання та поширення документної інформації за допомогою соціальних ресурсів Веб 2.0.
Завдання: ФКС 1.4. Здатність застосовувати комунікаційні соціальні сервіси
Результати навчання: ЗН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. ЗН 5. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням. ЗН 7. Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем. ЗН 11. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання професійних завдань. УМ 2. Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації. УМ 6. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціально-комунікаційні технології Організація проектної діяльності Академічна доброчесність
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна висвітлює питання застосування інструментарію комунікаційних соціальних сервісів: організації документної комунікації в мережі Інтернет, створення, збереження, опрацювання та поширення документної інформації за допомогою соціальних ресурсів Веб 2.0.
Опис: Технології та сервіси Веб 2.0 в документних комунікаціях. Пошук інформації засобами мережі Інтернет. Онлайнові офісні пакети. Онлайн-інструменти візуального відображення інформації. Блог-платформи. Соціальні мережі як альтернативне середовище реалізації документних комунікацій.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів; Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Комунікаційний інструментарій для державних службовців / Косар Л. та ін. Київ, 2018. 132 с. Social Network Analytics / N. Dey and others. Cambridge : Chandos Publishing, 2019. 247 p. doi: https://doi.org/10.1016/C2017-0-02844-6. Аман І.С., Литвиненко О.В. Інтернет-сервіси в освітньому просторі : метод. посіб. Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018. 76 с. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології : навч. посіб. / Г. Г. Швачич та ін. Дніпро, 2017. 230 с. Саранча О., Кириченко В., Павленко Т. Посібник із комунікації для громадських ініціатив. Слов’янськ, 2021. 65 c. URL: http://ecoacademy.org.ua/sites/default/files/ilovepdf_merged_compressed_2.pdf. Чайка М. С., Усатенко Г. В., Кривоногова О. В. Теорія та практика використання альтернативної комунікації для осіб з особливими освітніми потребами : навч.-метод. посіб.. Київ : ФОП Усатенко Г. В., 2021. 80 с Мудрак Л. Комунікація і криза : посіб. Київ, 2020. 107 с. URL: http://surl.li/deacg. Електронний навчально-методичний комплекс «Технології документних комунікацій в соціальних системах» Автори: Петрушка А.І., Комова М.В., Марковець О.В. (номер та дата реєстрації: Е41-188-327/2020 від 17.12.2020).
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).