Маркетинг інформаційних продуктів і послуг

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.047
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.і.н., доцент Вовк Наталія
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Ознайомлення студентів з теорією та практикою маркетингу вітчизняних та західних суб’єктів інформаційної діяльності
Завдання: Здатність реалізовувати маркетингові технології інформаційних продуктів і послуг
Результати навчання: Оцінювати можливості застосування новітніх інформаційно-комп’ютерних та комунікаційних технологій для вдосконалення практик виробництва інформаційних продуктів і послуг. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов. Приймати обґрунтовані управлінські та технологічні рішення Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів Виконувати відповідні експериментальні дослідження та застосовувати дослідницькі навички за професійною тематикою. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. Лекції, практичні заняття –інформаційно-рецептивний метод, репродуктивний метод, метод проблемного викладу, самостійна робота – репродуктивний метод, дослідницький метод
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційний менеджмент. Гуманізація інформаційного обміну
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна висвітлює основні аспекти ведення маркетингових досліджень на ринку інформаційних продуктів і послуг. Курс «Маркетинг інформаційний продуктів і послуг» покликаний сформувати у студентів цілісні знання про систему теоретико-практичних знань щодо управління ринковою поведінкою інформаційної установи.
Опис: Маркетинг інформаційних продуктів і послуг як складова маркетингової стратегії підприємства. Інформаційний продукт як товар, що надається суб’єктам ринку. Ринок інформаційних продуктів і послуг. Планування маркетингової діяльності в інформаційній галузі. Сегментування ринку та позиціонування. Рекламна діяльність для стимулювання збуту інформаційних продуктів і послуг. Рекламне звернення: його зміст і структура. Інтернет-маркетинг. Маркетинг в соціальних мережах.
Методи та критерії оцінювання: Практична перевірка Усний контроль (опитування) Тестовий контроль Програмовий контроль
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист практичних робіт – 5 б. * 6 практичних робіт = 30 балів Тестування – 70 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. Харків: Фабула, 2020. 176 с. Вовк Н.С. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг / Н.С. Вовк. - Львів: Видавництво ""Новий світ - 2000"", 2021. - 271 с. Воронюк А., Поліщук О. Актуальний інтернет-маркетинг. К.: Агенство «ІРІО», 2018. 160 с. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. К.: Альпіна-Паблішер, 2021. 252 с. Маркетинг : навч. посіб. / С. В. Ковальчук та ін. ; за наук. ред. С.В.Ковальчук. Львів : Новий світ-2000, 2018. 686 с. Маркетинг у сфері культури та мистецтв / Ф. Кольбер та ін.; за заг. ред. І. Безгін. Львів : Кальварія, 2004. 235 с. Щербаков С. Таргетована реклама в соціальних мережах: точно в яблучко. Харків: Фоліо, 2019. 252 с. Яцюк Д. Реклама в інтернеті: навч. посібник. 2018. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 296 с Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. К.: Наш формат, 2019. 152 с. Online course on Marketing. URL: https://www.youtube.com/watch?v=HK2go6fDIVk&list=PLECFx2KPeReo4pFlq_Rpy4T6axFFc83h1
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).