Розроблення вебпроєктів

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.076
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: к.т.н., доцент Федушко С.С.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Вивчення принципів проектування та створення веб-проектів різних типів для різнопланових предметних областей. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів розроблення та просування вебсайтів.
Завдання: Здатність забезпечувати розроблення та ведення веб-проектів.
Результати навчання: знати: - Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. - Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. уміти: - Застосовувати знання і розуміння для розв’язування завдань синтезу та аналізу в системах, які характерні обраній спеціалізації. - Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. - Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. - Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. - Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Менеджмент бібліотечних та архівних установ (КР) • Технології брендингу та іміджування в бібліотечній та архівній діяльності
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна допомагає студентам оволодіти знаннями та вміннями створювати та популяризувати веб-проекти різних типів та з різною специфікою. Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студенти опановують основні прийоми і методи розроблення веб-проектів на основі веб-сайтів та їхнього розміщення в мережі Інтернет. Дисципліна охоплює питання організаційних принципів побудови веб проектів та їхньої популяризацію у віртуальному просторі, планування веб-проекту та розроблення стратегії розвитку та організації його життєвого циклу, методи просування веб-проекту у мережі Інтернет.
Опис: Поняття веб-проекту. Види веб-проектів та сервіси для їхнього створення. Планування вебсайта. Розроблення стратегії розвитку та організації його життєвого циклу. Дизайн сайту. Юзабіліті. Інформаційна архітектура вебсайту. Ергономічні обмеження та рекомендації при веб дизайні. Використання графічних редакторів при створенні дизайн-макету вебсайту. Сервіси для розроблення веб-сайтів. Аналіз переваг та недоліків. Поняття і сутність планування та створення інформаційного та графічного контенту. Просування веб-проекту. Використання пошукових систем, рейтингів, каталогів.
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): усне опитування, відповіді на практичних заняттях, написання рефератів; Підсумковий контроль (60%): екзамен (трирівневе тестування).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Трофименко О. Г., Козін О. Б., Задерейко О. В., Плачінда О. Є. Веб-технології та веб-дизайн : навч. посібник. Одеса : Фенікс, 2019. 284 с. ISBN 978-966-928-394-8 2. Зосімов В.В., Булгакова О.С. Технології веб-дизайну та веб-програмування: сучасні тенденції: навчально-методичний посібник для змішаної форми навчання. Миколаїв: СПД Румянцева, 2022. 261 с. 3. Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник. Київ: ВНЗ :Університет економіки та права “КРОК”, 2021. 224 с. 4. Мимренко В., Чижевська С. Створення сайту. Проектна діяльність в інформатиці. Перше вересня, 2018. – 152 с. 5. Барнет Б., Єванс Д. Дизайн-мислення. Спроектуй своє життя. Наш Формат, 2018. 224с. 6. Williams A. 1-Hour WordPress 2022: A visual step-by-step guide to building WordPress websites in one hour or less! 183 p. 7. Williams A. WordPress for Beginners 2022: A Visual Step-by-Step Guide to Mastering WordPress. 371 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).