Організація PR-кампанії

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.060
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: д.н. соц.ком., доцент, доцент Комова М.В.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою вивчення дисципліни є формування у студентів необхідних теоретичних і практичних знань про методику організації PR-кампанії, основні PR-технології, які використовуються під час її реалізації, особливості співпраці прес-служб фірм чи PR-компаній з медіа в рамках PR-стратегії, методи маніпуляції громадською думкою як елемента PR-технологій.
Завдання: ФКС 2.4. Здатність організовувати заходи для підвищення іміджу установи та підтримання її гармонійних відносин з громадськістю
Результати навчання: Знати: ЗН 2. Впроваджувати та використовувати комунікаційні технології у соціальних системах, мультимедійне забезпечення інформаційної діяльності, технології веб-дизайну та веб-маркетингу. ЗН 4. Застосовувати у професійній діяльності технології інформаційного менеджменту, створення і підтримки функціонування електронних бібліотек та архівів, методологію вивчення та задоволення культурних та інформаційних потреб користувачів. Уміти: УМ 3. Системно мислити та застосовувати творчі здібності до формування принципово нових ідей. УМ 6. Здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання завдань спеціальності. УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. КОМ 1. Уміння спілкуватись, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською). КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. АіВ 1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати рішення. АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Соціально-комунікаційні технології Веб-аналітика в медіа проектах
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна висвітлює питання організації PR-кампанії, основні PR-технології, які використовуються під час її реалізації, особливості співпраці прес-служб фірм чи PR-компаній з медіа в рамках PR-стратегії, методи маніпуляції громадською думкою як елемента PR-технологій.
Опис: Public relations: історія розвитку, поняття та загальна характеристика PR. Організація PR -кампанії. PR-технології. Особливості співпраці PR-агенції та прес-служби фірми з медіа в рамках PR-стратегії. Методи маніпуляції у PR-технологіях. Управління репутацією фірми в інтернеті (SERM)
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту лабораторних робіт та виступів на лабораторних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (100%): залік (усне опитування, відповіді на практичних знаняттях, написання рефератів - 80 балів, тести - 20 балів).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Комова М.В., Петрушка А.І., Бахур Ю.Б. Комунікаційний менеджмент установи : навч. посіб. / Нац. ун-т «Львівська політехніка». Кафедра соціал. комунікацій та інформ. діяльності. Львів : Тріада Плюс, 2021. 187 с. Комова М.В., Пелещишин А.М. Соціально-комунікаційні технології : конспект лекцій для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Львів : Вид-во НУ «Львівська політехніка», 2018. 148 с. Соціальний конфлікт: інноваційні комунікативні технології врегулювання: практичний посібник / за наук. ред. Г. М. Бевз, І. В. Петренко; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т соц. та політич. психології, 2020. 144 с. Комова М.В., Петрушка А.І., Марковець О.В. Електронний навчально-методичний комплекс «Комунікаційний менеджмент установи» (номер та дата реєстрації: Е41-188-325/2020 від 17.12.2020). URL : https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=11864
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).