Технічна комп'ютерна графіка

Спеціальність: Харчові технології
Код дисципліни: 6.181.00.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Технічна механіка та інженерна графіка
Лектор: Волошкевич Петро Павлович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Внаслідок вивчення дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання: – теоретичні основи побудови графічних зображень методами прямокутного проектування елементів просторових форм: точок, прямих площин та поверхонь – використовувати засобами комп’ютерної графіки побудову зображень елементів простору з використанням положень стандартів – вміти наносити розміри на кресленнях і ескізах деталей – оформити креслення у відповідності вимогам стандартів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: геометрія креслення. Супутні та наступні навчальні дисципліни – процеси та апарати харчових виробництв; обладнання харчових виробництв; компонування обладнання галузі.
Короткий зміст навчальної програми: Мета вивчення дисципліни «Технічна комп’ютерна графіка» - навчити майбутніх фахівців із спеціальності «Харчові технології» читати і виконувати креслення деталей машин і механізмів, оптимізувати геометричні форми предметів, абстрактно, логічно та просторово мислити. Використовувати елементи комп’ютерної графіки в проекційному кресленні і твердотільному моделюванні засобами графічного редактора AutoCAD.
Методи та критерії оцінювання: досягнення результатів навчання оцінюється згідно наступних методів: поточний контроль – виконання та захист практичних та лабораторних робіт; усне (індивідуальне) та фронтальне опитування; тести; оцінка активності, внесених пропозицій уточнень і визначень. Залік.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Нарисна геометрія, інженерна та комп’ютерна графіка: Навчальний посібник / П.П.Волошкевич, О.О.Бойко, Б.В.Панкевич, Є.В.Мартин, А.Л.Беспалов. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. -240 с. 2. Курс нарисної геометрії, інженерного та архітектурного креслення з основами комп’ютерної графіки: Навчально-методичний посібник / П.П.Волошкевич, О.О.Бойко, Б.В.Панкевич, І.Г.Свідрак, О.П.Калиновська, І.Й.Врублевський, А.О.Шевчук, А.Л.Беспалов, П.П.Волошкевич. – Львів: 2-ге вид., переробл. І доповнено Національного університету «Львівська політехніка», 2010. 3. Графічна система AutoCAD. Основи геометричних побудов, креслення та моделювання.: Навчально-методичний посібник / І.С.Афтаназів, В.І.Топчій, І.Й.Врублевський, А.Л.Беспалов. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013. 5. Практикум з інженерної графіки до курсу «Нарисна геометрія та комп’ютерна графіка». Частина ІІ: Навчально-методичний посібник/І.С.Афтаназів, П.П.Волошкевич, О.О.Бойко. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2015. -236 с. 6. Графічна система AutoCAD. Основи машинобудівного креслення, моделювання та анімації. Лабораторний практикум: навчальний посібник / В.І.Топчій, І.С.Афтаназів, П.П.Волошкевич – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019, - 388