Технічне забезпечення міжнародних перевезень
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.082
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., доцент Ковалишин Володимир Володимирович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент набуває здатності продемонструвати такі результати навчання:
1. призначати необхідне технічне забезпечення при міжнародних перевезеннях вантажів та пасажирів;
2. проводити дослідження стану рівня безпеки дорожнього руху з використанням якісного, кількісного та топографічного аналізу ДТП;
3. вивчати параметри та показники якості обслуговування клієнтів при перевезеннях вантажів та пасажирів у міжнародному сполученні;
4. обирати оптимальні умови управління транспортними процесами для забезпечення максимальної ефективності цих процесів при заданому рівні безпеки.
Результати навчання: - Організовувати та управляти перевезеннями пасажирів та багажу в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів та маршрутів руху. Організовувати обслуговування пасажирів на вокзалах та пасажирських терміналах/
– Організовувати міжнародні перевезення. Застосовувати методи оформлення митної документації. Використання методів митного контролю.
- Вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти.
Методи навчання і викладання: лекції та практичні роботи – дослідницький метод, методи математичного та імітаційного моделювання, графічного, аналітичного та статистичного аналізу;
Самостійна робота – дослідницький метод
Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: поточний контроль – виконання та захист практичних робіт, фронтальне та індивідуальне опитування, проміжне тестування;
Підсумковий (екзаменаційний) контроль – виконання трирівневого тесту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху,
• Взаємодія видів транспорту
• Міжнародні перевезення,
• Митні операції;
• Міжнародні пасажирські перевезення.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків щодо основ методів використання технічного забезпечення при формуванні оптимальної схеми перевезень вантажів та пасажирів та досягнення найбільш ефективного функціонування транспортної системи; взаємодії видів транспорту і умов технічного забезпечення безпеки дорожнього руху три виконання міжнародних перевезень.
Опис: Сутність та особливості міжнародних транспортних
перевезень (МНТП)
Загальна характеристика транспорту. Види транспорту. Сутність транспортування.
Класифікація вантажних перевезень.
Транспортні шляхи та вузли.
Сутність МНТП.
Особливості МНТП
Елементи системи транспортної логістики як сучасного підходу до
транспортних перевезень.
Транспортна система України в міжнародній системі транспортних перевезень.
Сучасні тенденції розвитку міжнародного транспорту.
Загальна характеристика транспортної системи України.
Міжнародні транспортні коридори.
Правове регулювання та організація міжнародних
транспортних перевезень
Специфіка та види правового регулювання міжнародних транспорт них перевезень.
Багатосторонні міжнародні договори та конвенції щодо міжнародних транспортних перевезень.
Двосторонні договори України щодо міжнародних транспортних перевезень.
Одностороннє регулювання міжнародних перевезень (національне законодавство).
Базисні умови поставки товарів (терміни ІНКОТЕРМС).
Організація міжнародних перевезень.
Організація міжнародного транспортування
Алгоритм організації транспортування.
Ієрархічна структура перевезень.
Інтегровані системи перевезення вантажів.
Транспортно-експедиційні послуги.
Тара та упаковка.
Особливості міжнародних перевезень різними видами
транспорту
Міжнародні морські перевезення.
Міжнародні залізничні перевезення.
Міжнародні автомобільні перевезення.
Міжнародні повітряні перевезення.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами:
1. Захист звітів до практичних робіт у письмовій формі шляхом проведення контрольного заходу за тематикою роботи у вигляді тесту у ВНС (40%);
2. Проведення екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань (50%);
3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) - 40 балів.
Екзаменаційний контроль (письмова компонента) - 50 балів.
Екзаменаційний контроль (усна компонента) - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Cascetta, E. (2009). Transportation Systems Analysis. Models and Applications. Springer. doi: https://doi.org/10.1007/978-0-387-75857-2.
2.Eiichi Taniguchi, Tien Fang Fwa, Russell G. Thompson (2013). Urban Transportation and Logistics (Health, Safety, and Security Concerns). CRC Press. ISBN: 9781482209112.
3. Hyndman, R. J. and Athanasopoulos, G., 2018. Forecasting: principles and practice. Second edition. www.otexts.org.
Допоміжна
Про автомобільний транспорт: Закон України від 5 квітня 2001 р. № 2344-ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 22. – ст. 105 [зі змінами і доповненнями].
Про залізничний транспорт: Закон України від 4 липня 1996 р. № 273/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 40. – ст. 40 [зі змінами і доповненнями].
Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобі льного перевезення вантажів: Закон України від 1 серпня 2006 р. № 57- V // Відомості Верховної Ради України. – 2006. – № 39. – ст. 341.
Про транзит вантажів: Закон України від 20 жовтня 1999 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями].
Про транспорт: Закон України від 10 листопада 1994 р. № 232/94-ВР // Відо мості Верховної Ради України. – 1994. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями].
Про транспортно-експедиторську діяльність: Закон України від 01 липня 2004 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 52. – ст. 562 [зі змінами і доповненнями].
Про трубопровідний транспорт: Закон України від 15 травня 1996 р. № 192/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 29. – ст. 139 [зі змінами і доповненнями].
Nuzzolo, A., Crisalli, U., Comi, A. (2008). A demand model for international freight transport by road. European Transport Research Review, 1 (1), 23–33. doi: https://doi.org/10.1007/s12544-008-0003-0.
Gatta, V., Marcucci, E., Nigro, M., Serafini, S. (2019). Sustainable urban freight transport adopting public transport-based crowdshipping for B2C deliveries. European Transport Research Review, 11 (1). doi: https://doi.org/10.1186/s12544-019-0352-x
Zhuk, M. M., Pivtorak, H. V. (2019). The evaluation the flow attracted by external transport hub in Lviv. Scientific Notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Technical Sciences, 6 (2), 162–169. doi: https://doi.org/10.32838/2663-5941/ 2019.6-2/29
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Технічне забезпечення міжнародних перевезень (курсовий проєкт)
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.083
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., доцент Ковалишин Володимир Володимирович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент набуває здатності продемонструвати такі результати навчання:
1. призначати необхідне технічне забезпечення при міжнародних перевезеннях вантажів та пасажирів;
2. проводити дослідження стану рівня безпеки дорожнього руху з використанням якісного, кількісного та топографічного аналізу ДТП;
3. вивчати параметри та показники якості обслуговування клієнтів при перевезеннях вантажів та пасажирів у міжнародному сполученні;
4. обирати оптимальні умови управління транспортними процесами для забезпечення максимальної ефективності цих процесів при заданому рівні безпеки.
Результати навчання: - Організовувати та управляти перевезеннями пасажирів та багажу в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів та маршрутів руху. Організовувати обслуговування пасажирів на вокзалах та пасажирських терміналах/
– Організовувати міжнародні перевезення. Застосовувати методи оформлення митної документації. Використання методів митного контролю.
- Вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти.
Методи навчання і викладання: лекції та практичні роботи – дослідницький метод, методи математичного та імітаційного моделювання, графічного, аналітичного та статистичного аналізу;
Самостійна робота – дослідницький метод
Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: поточний контроль – виконання та захист практичних робіт, фронтальне та індивідуальне опитування, проміжне тестування;
Підсумковий (екзаменаційний) контроль – виконання трирівневого тесту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху,
• Взаємодія видів транспорту
• Міжнародні перевезення,
• Митні операції;
• Міжнародні пасажирські перевезення.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків щодо основ методів використання технічного забезпечення при формуванні оптимальної схеми перевезень вантажів та пасажирів та досягнення найбільш ефективного функціонування транспортної системи; взаємодії видів транспорту і умов технічного забезпечення безпеки дорожнього руху три виконання міжнародних перевезень.
Опис: Сутність та особливості міжнародних транспортних
перевезень (МНТП)
Загальна характеристика транспорту. Види транспорту. Сутність транспортування.
Класифікація вантажних перевезень.
Транспортні шляхи та вузли.
Сутність МНТП.
Особливості МНТП
Елементи системи транспортної логістики як сучасного підходу до
транспортних перевезень.
Транспортна система України в міжнародній системі транспортних перевезень.
Сучасні тенденції розвитку міжнародного транспорту.
Загальна характеристика транспортної системи України.
Міжнародні транспортні коридори.
Правове регулювання та організація міжнародних
транспортних перевезень
Специфіка та види правового регулювання міжнародних транспорт них перевезень.
Багатосторонні міжнародні договори та конвенції щодо міжнародних транспортних перевезень.
Двосторонні договори України щодо міжнародних транспортних перевезень.
Одностороннє регулювання міжнародних перевезень (національне законодавство).
Базисні умови поставки товарів (терміни ІНКОТЕРМС).
Організація міжнародних перевезень.
Організація міжнародного транспортування
Алгоритм організації транспортування.
Ієрархічна структура перевезень.
Інтегровані системи перевезення вантажів.
Транспортно-експедиційні послуги.
Тара та упаковка.
Особливості міжнародних перевезень різними видами
транспорту
Міжнародні морські перевезення.
Міжнародні залізничні перевезення.
Міжнародні автомобільні перевезення.
Міжнародні повітряні перевезення.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами:
1. Захист звітів до практичних робіт у письмовій формі шляхом проведення контрольного заходу за тематикою роботи у вигляді тесту у ВНС (40%);
2. Проведення екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань (50%);
3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) - 40 балів.
Екзаменаційний контроль (письмова компонента) - 50 балів.
Екзаменаційний контроль (усна компонента) - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Cascetta, E. (2009). Transportation Systems Analysis. Models and Applications. Springer. doi: https://doi.org/10.1007/978-0-387-75857-2.
2.Eiichi Taniguchi, Tien Fang Fwa, Russell G. Thompson (2013). Urban Transportation and Logistics (Health, Safety, and Security Concerns). CRC Press. ISBN: 9781482209112.
3. Hyndman, R. J. and Athanasopoulos, G., 2018. Forecasting: principles and practice. Second edition. www.otexts.org.
Допоміжна
Про автомобільний транспорт: Закон України від 5 квітня 2001 р. № 2344-ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 22. – ст. 105 [зі змінами і доповненнями].
Про залізничний транспорт: Закон України від 4 липня 1996 р. № 273/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 40. – ст. 40 [зі змінами і доповненнями].
Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобі льного перевезення вантажів: Закон України від 1 серпня 2006 р. № 57- V // Відомості Верховної Ради України. – 2006. – № 39. – ст. 341.
Про транзит вантажів: Закон України від 20 жовтня 1999 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями].
Про транспорт: Закон України від 10 листопада 1994 р. № 232/94-ВР // Відо мості Верховної Ради України. – 1994. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями].
Про транспортно-експедиторську діяльність: Закон України від 01 липня 2004 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 52. – ст. 562 [зі змінами і доповненнями].
Про трубопровідний транспорт: Закон України від 15 травня 1996 р. № 192/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 29. – ст. 139 [зі змінами і доповненнями].
Nuzzolo, A., Crisalli, U., Comi, A. (2008). A demand model for international freight transport by road. European Transport Research Review, 1 (1), 23–33. doi: https://doi.org/10.1007/s12544-008-0003-0.
Gatta, V., Marcucci, E., Nigro, M., Serafini, S. (2019). Sustainable urban freight transport adopting public transport-based crowdshipping for B2C deliveries. European Transport Research Review, 11 (1). doi: https://doi.org/10.1186/s12544-019-0352-x
Zhuk, M. M., Pivtorak, H. V. (2019). The evaluation the flow attracted by external transport hub in Lviv. Scientific Notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Technical Sciences, 6 (2), 162–169. doi: https://doi.org/10.32838/2663-5941/ 2019.6-2/29
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).