Технічне забезпечення міжнародних перевезень

Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.082
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., доцент Ковалишин Володимир Володимирович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є вивчення методів використання технічного забезпечення при формуванні оптимальної схеми перевезень вантажів та пасажирів та досягнення найбільш ефективного функціонування транспортної системи.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент набуває здатності продемонструвати такі результати навчання: 1. призначати необхідне технічне забезпечення при міжнародних перевезеннях вантажів та пасажирів; 2. проводити дослідження стану рівня безпеки дорожнього руху з використанням якісного, кількісного та топографічного аналізу ДТП; 3. вивчати параметри та показники якості обслуговування клієнтів при перевезеннях вантажів та пасажирів у міжнародному сполученні; 4. обирати оптимальні умови управління транспортними процесами для забезпечення максимальної ефективності цих процесів при заданому рівні безпеки.
Результати навчання: - Організовувати та управляти перевезеннями пасажирів та багажу в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів та маршрутів руху. Організовувати обслуговування пасажирів на вокзалах та пасажирських терміналах/ – Організовувати міжнародні перевезення. Застосовувати методи оформлення митної документації. Використання методів митного контролю. - Вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти. Методи навчання і викладання: лекції та практичні роботи – дослідницький метод, методи математичного та імітаційного моделювання, графічного, аналітичного та статистичного аналізу; Самостійна робота – дослідницький метод Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: поточний контроль – виконання та захист практичних робіт, фронтальне та індивідуальне опитування, проміжне тестування; Підсумковий (екзаменаційний) контроль – виконання трирівневого тесту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху, • Взаємодія видів транспорту • Міжнародні перевезення, • Митні операції; • Міжнародні пасажирські перевезення.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків щодо основ методів використання технічного забезпечення при формуванні оптимальної схеми перевезень вантажів та пасажирів та досягнення найбільш ефективного функціонування транспортної системи; взаємодії видів транспорту і умов технічного забезпечення безпеки дорожнього руху три виконання міжнародних перевезень.
Опис: Сутність та особливості міжнародних транспортних перевезень (МНТП) Загальна характеристика транспорту. Види транспорту. Сутність транспортування. Класифікація вантажних перевезень. Транспортні шляхи та вузли. Сутність МНТП. Особливості МНТП Елементи системи транспортної логістики як сучасного підходу до транспортних перевезень. Транспортна система України в міжнародній системі транспортних перевезень. Сучасні тенденції розвитку міжнародного транспорту. Загальна характеристика транспортної системи України. Міжнародні транспортні коридори. Правове регулювання та організація міжнародних транспортних перевезень Специфіка та види правового регулювання міжнародних транспорт них перевезень. Багатосторонні міжнародні договори та конвенції щодо міжнародних транспортних перевезень. Двосторонні договори України щодо міжнародних транспортних перевезень. Одностороннє регулювання міжнародних перевезень (національне законодавство). Базисні умови поставки товарів (терміни ІНКОТЕРМС). Організація міжнародних перевезень. Організація міжнародного транспортування Алгоритм організації транспортування. Ієрархічна структура перевезень. Інтегровані системи перевезення вантажів. Транспортно-експедиційні послуги. Тара та упаковка. Особливості міжнародних перевезень різними видами транспорту Міжнародні морські перевезення. Міжнародні залізничні перевезення. Міжнародні автомобільні перевезення. Міжнародні повітряні перевезення.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Захист звітів до практичних робіт у письмовій формі шляхом проведення контрольного заходу за тематикою роботи у вигляді тесту у ВНС (40%); 2. Проведення екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань (50%); 3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) - 40 балів. Екзаменаційний контроль (письмова компонента) - 50 балів. Екзаменаційний контроль (усна компонента) - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Cascetta, E. (2009). Transportation Systems Analysis. Models and Applications. Springer. doi: https://doi.org/10.1007/978-0-387-75857-2. 2.Eiichi Taniguchi, Tien Fang Fwa, Russell G. Thompson (2013). Urban Transportation and Logistics (Health, Safety, and Security Concerns). CRC Press. ISBN: 9781482209112. 3. Hyndman, R. J. and Athanasopoulos, G., 2018. Forecasting: principles and practice. Second edition. www.otexts.org. Допоміжна Про автомобільний транспорт: Закон України від 5 квітня 2001 р. № 2344-ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 22. – ст. 105 [зі змінами і доповненнями]. Про залізничний транспорт: Закон України від 4 липня 1996 р. № 273/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 40. – ст. 40 [зі змінами і доповненнями]. Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобі льного перевезення вантажів: Закон України від 1 серпня 2006 р. № 57- V // Відомості Верховної Ради України. – 2006. – № 39. – ст. 341. Про транзит вантажів: Закон України від 20 жовтня 1999 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями]. Про транспорт: Закон України від 10 листопада 1994 р. № 232/94-ВР // Відо мості Верховної Ради України. – 1994. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями]. Про транспортно-експедиторську діяльність: Закон України від 01 липня 2004 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 52. – ст. 562 [зі змінами і доповненнями]. Про трубопровідний транспорт: Закон України від 15 травня 1996 р. № 192/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 29. – ст. 139 [зі змінами і доповненнями]. Nuzzolo, A., Crisalli, U., Comi, A. (2008). A demand model for international freight transport by road. European Transport Research Review, 1 (1), 23–33. doi: https://doi.org/10.1007/s12544-008-0003-0. Gatta, V., Marcucci, E., Nigro, M., Serafini, S. (2019). Sustainable urban freight transport adopting public transport-based crowdshipping for B2C deliveries. European Transport Research Review, 11 (1). doi: https://doi.org/10.1186/s12544-019-0352-x Zhuk, M. M., Pivtorak, H. V. (2019). The evaluation the flow attracted by external transport hub in Lviv. Scientific Notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Technical Sciences, 6 (2), 162–169. doi: https://doi.org/10.32838/2663-5941/ 2019.6-2/29
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Технічне забезпечення міжнародних перевезень (курсовий проєкт)

Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.083
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: к.т.н., доцент Ковалишин Володимир Володимирович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою викладання дисципліни є вивчення методів використання технічного забезпечення при формуванні оптимальної схеми перевезень вантажів та пасажирів та досягнення найбільш ефективного функціонування транспортної системи.
Завдання: Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент набуває здатності продемонструвати такі результати навчання: 1. призначати необхідне технічне забезпечення при міжнародних перевезеннях вантажів та пасажирів; 2. проводити дослідження стану рівня безпеки дорожнього руху з використанням якісного, кількісного та топографічного аналізу ДТП; 3. вивчати параметри та показники якості обслуговування клієнтів при перевезеннях вантажів та пасажирів у міжнародному сполученні; 4. обирати оптимальні умови управління транспортними процесами для забезпечення максимальної ефективності цих процесів при заданому рівні безпеки.
Результати навчання: - Організовувати та управляти перевезеннями пасажирів та багажу в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів та маршрутів руху. Організовувати обслуговування пасажирів на вокзалах та пасажирських терміналах/ – Організовувати міжнародні перевезення. Застосовувати методи оформлення митної документації. Використання методів митного контролю. - Вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти. Методи навчання і викладання: лекції та практичні роботи – дослідницький метод, методи математичного та імітаційного моделювання, графічного, аналітичного та статистичного аналізу; Самостійна робота – дослідницький метод Методи оцінювання рівня досягнення результатів навчання: поточний контроль – виконання та захист практичних робіт, фронтальне та індивідуальне опитування, проміжне тестування; Підсумковий (екзаменаційний) контроль – виконання трирівневого тесту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху, • Взаємодія видів транспорту • Міжнародні перевезення, • Митні операції; • Міжнародні пасажирські перевезення.
Короткий зміст навчальної програми: Під час вивчення цієї навчальної дисципліни студент набуває теоретичних та практичних знань і навиків щодо основ методів використання технічного забезпечення при формуванні оптимальної схеми перевезень вантажів та пасажирів та досягнення найбільш ефективного функціонування транспортної системи; взаємодії видів транспорту і умов технічного забезпечення безпеки дорожнього руху три виконання міжнародних перевезень.
Опис: Сутність та особливості міжнародних транспортних перевезень (МНТП) Загальна характеристика транспорту. Види транспорту. Сутність транспортування. Класифікація вантажних перевезень. Транспортні шляхи та вузли. Сутність МНТП. Особливості МНТП Елементи системи транспортної логістики як сучасного підходу до транспортних перевезень. Транспортна система України в міжнародній системі транспортних перевезень. Сучасні тенденції розвитку міжнародного транспорту. Загальна характеристика транспортної системи України. Міжнародні транспортні коридори. Правове регулювання та організація міжнародних транспортних перевезень Специфіка та види правового регулювання міжнародних транспорт них перевезень. Багатосторонні міжнародні договори та конвенції щодо міжнародних транспортних перевезень. Двосторонні договори України щодо міжнародних транспортних перевезень. Одностороннє регулювання міжнародних перевезень (національне законодавство). Базисні умови поставки товарів (терміни ІНКОТЕРМС). Організація міжнародних перевезень. Організація міжнародного транспортування Алгоритм організації транспортування. Ієрархічна структура перевезень. Інтегровані системи перевезення вантажів. Транспортно-експедиційні послуги. Тара та упаковка. Особливості міжнародних перевезень різними видами транспорту Міжнародні морські перевезення. Міжнародні залізничні перевезення. Міжнародні автомобільні перевезення. Міжнародні повітряні перевезення.
Методи та критерії оцінювання: Діагностика знань у студентів відбувається за такими методами: 1. Захист звітів до практичних робіт у письмовій формі шляхом проведення контрольного заходу за тематикою роботи у вигляді тесту у ВНС (40%); 2. Проведення екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань (50%); 3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті практичних завдань (10%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (ПК) - 40 балів. Екзаменаційний контроль (письмова компонента) - 50 балів. Екзаменаційний контроль (усна компонента) - 10 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1.Cascetta, E. (2009). Transportation Systems Analysis. Models and Applications. Springer. doi: https://doi.org/10.1007/978-0-387-75857-2. 2.Eiichi Taniguchi, Tien Fang Fwa, Russell G. Thompson (2013). Urban Transportation and Logistics (Health, Safety, and Security Concerns). CRC Press. ISBN: 9781482209112. 3. Hyndman, R. J. and Athanasopoulos, G., 2018. Forecasting: principles and practice. Second edition. www.otexts.org. Допоміжна Про автомобільний транспорт: Закон України від 5 квітня 2001 р. № 2344-ІІІ // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 22. – ст. 105 [зі змінами і доповненнями]. Про залізничний транспорт: Закон України від 4 липня 1996 р. № 273/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 40. – ст. 40 [зі змінами і доповненнями]. Про приєднання України до Конвенції про договір міжнародного автомобі льного перевезення вантажів: Закон України від 1 серпня 2006 р. № 57- V // Відомості Верховної Ради України. – 2006. – № 39. – ст. 341. Про транзит вантажів: Закон України від 20 жовтня 1999 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 1999. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями]. Про транспорт: Закон України від 10 листопада 1994 р. № 232/94-ВР // Відо мості Верховної Ради України. – 1994. – № 51. – ст. 446 [зі змінами і доповненнями]. Про транспортно-експедиторську діяльність: Закон України від 01 липня 2004 р. № 1172-XIV // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 52. – ст. 562 [зі змінами і доповненнями]. Про трубопровідний транспорт: Закон України від 15 травня 1996 р. № 192/96-ВР // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 29. – ст. 139 [зі змінами і доповненнями]. Nuzzolo, A., Crisalli, U., Comi, A. (2008). A demand model for international freight transport by road. European Transport Research Review, 1 (1), 23–33. doi: https://doi.org/10.1007/s12544-008-0003-0. Gatta, V., Marcucci, E., Nigro, M., Serafini, S. (2019). Sustainable urban freight transport adopting public transport-based crowdshipping for B2C deliveries. European Transport Research Review, 11 (1). doi: https://doi.org/10.1186/s12544-019-0352-x Zhuk, M. M., Pivtorak, H. V. (2019). The evaluation the flow attracted by external transport hub in Lviv. Scientific Notes of Taurida National V.I. Vernadsky University. Series: Technical Sciences, 6 (2), 162–169. doi: https://doi.org/10.32838/2663-5941/ 2019.6-2/29
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).