Вузли зовнішнього транспорту
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.086
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: кандидат технічних наук, старший викладач Півторак Галина Василівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ІНТ: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми у галузі транспорту з використанням теорій та методів сучасної транспортної науки на основі системного підходу та з врахуванням комплексності та невизначеності умов функціонування транспортних систем.
ЗК9: Навики здійснення безпечної діяльності.
ЗК13: Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ФК1: Здатність аналізувати та прогнозувати параметри і показники функціонування транспортних систем та технологій з урахуванням впливу зовнішнього середовища.
ФК9: Здатність оцінювати експлуатаційні, техніко-економічні, технологічні, правові, соціальні та екологічні складові організації перевезень.
ФК13: Здатність оцінювати плани та пропозиції щодо організації та технології перевезень, складені іншими суб’єктами, та вносити необхідні зміни, виходячи з техніко-експлуатаційних параметрів та принципів функціонування об’єктів та пристроїв транспортної інфраструктури, транспортних засобів.
ФКС3.3: Здатність оцінювати технічне забезпечення міжнародних перевезень, вузлів зовнішнього транспорту та митних систем на автомобільному транспорті.
Результати навчання: РН11: Класифікувати та ідентифікувати транспортні процеси і системи. Оцінювати параметри транспортних систем. Виконувати системний аналіз та прогнозування роботи транспортних систем.
РН16: Вибирати ефективні технології взаємодії видів транспорту. Аналізувати можливості застосування різноманітних варіантів взаємодії видів транспорту.
РН17: Розробляти ланцюги постачань та оцінювати їх ефективність. Установлювати зв’язки між різними ланцюгами постачань. Визначення функцій логістичних центрів. Аналізувати особливості супутніх інформаційних і фінансових потоків.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Міський транспортний комплекс
• Пасажирські перевезення
• Міжнародні пасажирські перевезення
Короткий зміст навчальної програми: Поняття та класифікація вузлів зовнішнього транспорту. Оцінка притягуючої здатності вузлів зовнішнього транспорту. Вибір пасажирами виду подальшого переміщення у ВЗТ. Розподіл пішоходів між окремими зонами ВЗТ. Розрахунок параметрів окремих зон ВЗТ. Аналіз сервісного обслуговування пасажирів у ВЗТ. Аналіз мережі ВЗТ міста на основі теорії графів.
Опис: Поняття та класифікація вузлів зовнішнього транспорту. Оцінка притягуючої здатності вузлів зовнішнього транспорту. Вибір пасажирами виду подальшого переміщення у ВЗТ. Розподіл пішоходів між окремими зонами ВЗТ. Розрахунок параметрів окремих зон ВЗТ. Аналіз сервісного обслуговування пасажирів у ВЗТ. Аналіз мережі ВЗТ міста на основі теорії графів.
Методи та критерії оцінювання: 1. Захист звітів до практичних робіт у письмовій формі шляхом проведення контрольного заходу за тематикою роботи у вигляді тесту у ВНС.
2. Проведення екзамену за результатами вивчення дисципліни, який складається з трирівневих теоретичних та практичних завдань.
3. Проведення усної компоненти за результатами написання екзамену, питання якої ґрунтуються на змісті теоретичного матеріалу та практичних завдань.
Критерії оцінювання результатів навчання: • письмові звіти з практичних робіт, усне опитування (40%)
• підсумковий контроль (60 %, контрольний захід, іспит): письмово-усна форма (50 +10 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Rodrigue, Jean-Paul. The Geography of Transport System: Fourth Edition. – New York: Routledge, 2017. – 440 p.
2. Dessouky М., Hall R., Zhang L., Singh A. Realtime control of buses for schedule coordination at a terminal // Transportation Research Part A: Policy and Practice. – 2003. – Vol. 37 (2). – P. 145–164
3. Vuchic V.R. Urban Transit Systems and Technology. New Jersey, 2007. 602 p.
4. Bruun E. C. Better public transit systems: Analyzing investments and performance. Routledge, 2013. 400 р.
5. ДБН 360-92. Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. 1992 р. 142 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).