Міжнародні вантажні перевезення
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.090
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Транспортні технології
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Міжнародні вантажні перевезення (курсовий проєкт)
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.E.092
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: Осташук Микола Михайлович
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • знати планування напрямів, видів та обсягів комерційної роботи по
організації міжнародних перевезень, організацію перевезень у прямих та змішаних напрямах, переваги АТЗ в ринкових умовах глобалізації виробничих компаній, фірм і дрібних підприємців;
• вміти визначати місця розташування вантажовідправників і одержувачів вантажів, умови комерційного рівня по оплаті перевезень та їх собівартості для перевізників, здійснювати вибір типу рухомого складу, проводити розрахунки та аналіз експлуатаційних показників при міжнародних перевезеннях;
• мати уявлення про сучасний стан міжнародних автомобільних перевезень та тенденції їх розвитку між державами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Пасажирські перевезення,
• Вантажні перевезення.
Короткий зміст навчальної програми: Організаційна структура управління міжнародними автоперевезеннями. Логістичні системи транспортного обслуговування. Організація міжнародних перевезень. Страхування ризиків у системі міжнародних дорожніх перевезень.
Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль (100 %, контрольний захід, залік)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Л.М. Костюченко. Автомобільні перевезення у міжнародному сполученні: посібник. – К.: Бланк-Прес, 2007. – 672 с.
2. Л.М. Костюченко. Міжнародні автомобільні перевезення: посібник. – Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України. - К.: Бланк-Прес, 2010. - 208 с
3. Левковець П.Р., Марунич В.С. Міжнародні перевезення і транспортне право: навч. посіб. — 3-є видання, виправлене та доповнене. — К.: Арістей, 2005. - 292 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).