Вантажні перевезення
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.O.034
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Вантажні перевезення (курсовий проєкт)
Спеціальність: Транспортні технології (на автомобільному транспорті)
Код дисципліни: 6.275.03.O.037
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Транспортні технології
Лектор: професор Форнальчик Євген Юліанович
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - знати методику підготовки вантажу до перевезення, визначення виду, класу, групи і категорії вантажу;
- володіти методикою побудови оптимальних маршрутів перевезення вантажів;
- уміти розраховувати показники ефективності маршрутів перевезення вантажів;
- уміти розробляти графіки руху ТЗ на маршрутах та визначати потрібну кількість ТЗ, які обслуговуватимуть маршрути;
- володіти методикою визначення годинної продуктивності ТЗ та собівартості перевезень;
- аналізувати отримані результати з обґрунтуванням напрямів підвищення ефективності перевезень вантажів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • транспортна географія
• взаємодія видів транспорту
• інженерні споруди транспорту
• організація вантажних перевезень
• експлуатаційні властивості шляхів сполучення
• транспортні навантажувально-розвантажувальні засоби
Короткий зміст навчальної програми: Записка. Вступ. 1. Підготовка вантажів до перевезень, їх вид та класи 2. Побудова оптимальних маршрутів перевезень. 3. Розрахунок показників ефективності маршрутів перевезень. 4. Розроблення графіків руху ТЗ на маршрутах та визначення необхідної їх кількості і продуктивності. Висновки. Список літератури. Графічна частина.
Методи та критерії оцінювання: • розрахунково-пояснювальна записка та графічна частина
• підсумковий контроль (100 %, контрольний захід, іспит): індивідуальний захист курсового проекту (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Босняк М.Г. Вантажні автомобільні перевезення. Навч.посібник.- К.: Слово,2010.-408 с.
2. Кузькін О.Ф. Прикладні задачі дослідження операцій в транспортних системах/ Навч.посібник // О.Ф.Кузькін,О.А.Лащених, С.М.Турпак.-Запоріжжя: ЗНТУ,2013.-371 с.
3. Вантажні перевезення: методичні вказівки до курсового проекту для студентів спеціальності «Транспортні технології» спеціалізацій «Організація перевезень та управління на транспорті», «Організація і регулювання дорожнього руху» Укл.Є.Ю.Форнальчик, А.В.Гутий.-Львів,2016.-40 с.