Адміністративне право (курсова робота)

Спеціальність: Право
Код дисципліни: 6.081.00.O.026
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Адміністративне та інформаційне право
Лектор: Керівники курсових робіт
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Закріпити та поглибити теоретичні і практичні знання студентів за спеціальністю, сформувати навички ведення самостійної наукової роботи, ознайомити з основними методами наукового дослідженим і навчити практично застосовувати їх, перевіривши разом з тим отриманні знання з конкретної навчальної дисципліни.
Завдання: Загальні компетентності (ЗК): ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК): СК7. Здатність застосовувати норми та інститути права, щонайменше з таких галузей, як: конституційне право, адміністративне право і адміністративне процесуальне право, цивільне і цивільне процесуальне право, трудове право, кримінальне і кримінальне процесуальне право. СК12. Здатність аналізувати правові проблеми та обґрунтовувати правові позиції; СК16. Здатність до логічного, критичного і системного аналізу документів, розуміння їх правового характеру і значення.
Результати навчання: РН3. Проводити збір і інтегрований аналіз матеріалів з різних джерел. РН6. Оцінювати недоліки і переваги певних правових аргументів, аналізуючи відому проблему. РН7. Складати та узгоджувати план власного прикладного дослідження і самостійно збирати матеріали за визначеними джерелами. РН15. Застосовувати в професійній діяльності основні сучасні правові доктрини, цінності та принципи функціонування національної правової системи. РН17. Виокремлювати і аналізувати юридично значущі факти і робити обґрунтовані правові висновки. КОМ3. Доносити до респондента матеріал з певної проблематики доступно і зрозуміло.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія та філософія права, конституційне право, адміністративний процес, правове регулювання державної служби, адміністративне судочинство
Короткий зміст навчальної програми: Важливою складовою підготовки у вищих навчальних закладах висококваліфікованих фахівців є науково-дослідна робота студентів, яка включає в себе роботу над науковим дослідженням під керівництвом викладачів. Одним з напрямків науково-дослідної роботи, яка здійснюється в межах навчально-виховного процесу, є підготовка до написання та захист курсових робіт, які є основними науковими працями, що виконуються студентами індивідуально в процесі їх навчання в вищому навчальному закладі. Курсова робота передбачає систематизацію, закріплення та розширення теоретичних знань, ознайомлення з методами, напрацьованими іншими дослідниками у відповідній галузі правової науки, обґрунтування результатів власного дослідження. Дана робота є закономірним підсумком теоретичної, науково-практичної роботи студента протягом певного періоду навчання, тому процес написання курсової роботи – важливий і відповідальний етап підготовки фахівця-правознавця.
Опис: Тематика курсових робіт складається викладачами кафедри адміністративного та інформаційного права відповідно до навчального і робочого навчального планів спеціальності 081 «Право» і затверджується на засіданні кафедри. Студенти мають право вільного вибору теми курсової роботи із запропонованого переліку (принцип академічної свободи) протягом 4-6 тижнів з початку навчального семестру, після чого на кафедру подається заява студента на ім’я завідувача кафедри із зазначенням теми курсової роботи і кандидатури наукового керівника. Студент може самостійно запропонувати тему курсової роботи, попередньо узгодивши її з науковим керівником та завідувачем кафедри. При виборі теми необхідно враховувати, що в межах однієї форми навчання, як правило, не допускається виконання курсової роботи за однією і тією самою темою двома чи більше студентами.
Методи та критерії оцінювання: Оцінка курсової роботи здійснюється за 100-бальною шкалою: - виконання курсової роботи - 70 балів; - захист - 30 балів.
Критерії оцінювання результатів навчання: При оцінюванні курсових робіт беруть до уваги те, що здобувач повинен уміти: - формулювати мету і завдання дослідження; - вести бібліографічний пошук із застосуванням сучасних інформаційних технологій; - використовувати сучасні методи наукового дослідження, модифікувати наявні методи відповідно до поставлених завдань роботи; - обробляти отримані дані, аналізувати і систематизувати їх на базі відомих джерел; - узагальнювати результати дослідження й обґрунтовувати їхню достовірність; - оформляти одержані результати і роботу в цілому відповідно до сучасних чинних вимог.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Рекомендована література: 1. Адміністративне право та адміністративний процес в умовах воєнного стану в Україні: навчальний посібник: у 2-х томах. Том 1. Загальне адміністра-тивне право. Особливе адміністративне право; В. Галунько, П. Діхтієвський, О. Гулак та ін.; за загальною редакцією В. Галунька, В. Фелика. Одеса: Видавництво «Юридика», 2024. 622 с. 2. Адміністративне право та адміністративний процес України в умовах воєнного стану: монографія; В. Галунько, С. Стеценко, А. Берлач та ін.; за загальною редакцією В. Фелика, В. Курила. Київ: Видавництво Людмила, 2023. 704 с. 3. Адміністративне право України. Повний курс: підручник / В.Галунько, П.Діхтієвський, О.Кузьменко та ін.; за редакцією В.Галунька, О.Правоторової. Видан-ня четверте. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2021. 656 с. 4. Адміністративне право України: підручник / В. В. Середа, О. Л. Хитра, Ю. С. Назар, Д. І. Йосифович, Я. М. Когут та ін. ; за загальною редакцією Ю. С. Назара. Львів: ЛьвДУВС, 2021. 680 с. 5. Адміністративне право України: підручник; П. Діхтієвський, Ю. Ва-щенко, Н. Задирака, В. Пашинський, В. Клинчук та інші; за загальною редакцією П. Діхтієвського. Київ: "Видавництво Людмила", 2023. 772 с. 6. Адміністративне право: навч. посіб. для здобувачів вищ. освіти / Ю. П. Битяк, В. М. Гаращук, В. В. Зуй та ін. Видання 6-те, допов. та перероб. З опорою на законодавство станом на 1 квіт. 2021 р. Харків: Право, 2021. 196 с. 7. Адміністративне право: навчальний посібник для здобувачів вищ. освіти; Ю. П. Битяк, І. М. Балакарєва, М. І. Бєлікова та ін.; за загальною редакцією В. М. Гаращука, Р. В. Шаповала. Видання 7-ме, доповнене та перероблене з опорою на законодавство станом на 1 трав. 2023 р. Харків: Право, 2023. 238 с. 8. Загальне адміністративне право України: підручник; за загальною редакцією : академіка С. Ківалова і проф. Л. Білої-Тіунової; Нац. ун-т «Одеська юридична академія». Оде-са: Фенікс, 2023. 792 с. 9. Остапенко О.І., Ковалів М. В., Єсімов С. С., Гулак Л.С., Лук’янова Г.Ю., Ніканорова О.В., Цьвок М.С. Адміністративне право України. Загальна частина. Видання друге, доповнене: навч. посібник. Львів: “Сполом”. 2021. 616 с. 10. Скочиляс-Павлів О.В. Адміністративне право, частина 1: навчальний посібник у таблицях. Львів: Растр-7, 2024. 328 с. Навчально-методичне забезпечення: 1. Робоча програма навчальної дисципліни «Адміністративне право» для здобувачів освіти за освітньою програмою «Право» (укладачі: Остапенко О.І., Скочиляс-Павлів О.В.) 2. Методичні вказівки для підготовки до семінарських занять та самостійної роботи (укладачі – д.ю.н., професор Остапенко О.І., д.ю.н., доцент Скочиляс-Павлів О.В.). 3. Методичні вказівки до виконання контрольних робіт (укладачі –Остапенко О.І., Скочиляс-Павлів О.В.). 4. Віртуальне навчальне середовище дисципліни «Адміністративне право». URL: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=4949. Інформаційні ресурси: 1. Офіційний веб-сайт Національного агентства України з питань державної служби. URL : https://nads.gov.ua/ 2. Офіційний веб-сайт Верховної Ради України. URL: http://rada.gov.ua/ 3. Офіційний веб-сайт Кабінету Міністрів України. URL: http://www.kmu.gov.ua/ 4. Офіційний веб-сайт Президента України. URL: http://www.president.gov.ua/ 5. Єдиний державний реєстр судових рішень. URL: https://reyestr.court.gov.ua/ 6. Єдиний державний вебпортал електронних послуг. URL: https://my.gov.ua/info/services
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).