Автомобільний транспорт
6.274.00.00 Автомобільний транспорт
Кваліфікація: Бакалавр з автомобільного транспорту
Рік вступу: 2024
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 4 роки
Інститут: Інститут механічної інженерії та транспорту
Кількість кредитів: 240 кредитів ЄКТС на базі загальної середньої освіти освітньої складової освітньо-наукової програми
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Транспорт
Особливі умови вступу: Прийом на навчання здійснюється за конкурсом незалежно від джерел фінансування навчання. Організацію прийому вступників на навчання здійснює Приймальна комісія Університету, дирекція інституту механічної інженерії та транспорту.
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання освітньої-професійної програми (складання екзаменів і заліків, захист дипломної роботи, складання державного екзамену).
Характеристика освітньої програми: Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях та результатах сучасних наукових досліджень освітньої та професійної підготовки і орієнтує на актуальні практичні лінії, в рамках яких можлива подальша професійна кар’єра.
Програмні результати навчання: Мати концептуальні наукові та практичні знання, необхідні для розв’язання спеціалізованих складних задач автомобільного транспорту, критично осмислювати відповідні теорії, принципи, методи і поняття .
Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово при обговоренні професійних питань
Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні технології для дослідження моделей об’єктів і процесів автомобільного транспорту, експлуатаційних властивостей автомобільних транспортних засобів, здійснення інженерних і техніко-економічних розрахунків, створення проектно-конструкторської документації та розв’язування інших задач автомобільного транспорту.
Відшуковувати необхідну інформацію в науково-технічній літературі, базах даних та інших джерелах; аналізувати та оцінювати цю інформацію.
Розв’язувати задачі формування трудових ресурсів та професійного розвитку персоналу; виявляти резерви підвищення ефективності праці співробітників об’єктів автомобільного транспорту
Приймати ефективні рішення, аналізувати і порівнювати альтернативні варіанти з урахуванням цілей та обмежень, питань забезпечення якості, а також технічних, економічних,законодавчих та інших аспектів.
Аналізувати інформацію, отриману в результаті досліджень, узагальнювати, систематизувати й використовувати її у професійній діяльності
Розуміти і застосовувати у професійній діяльності нормативно-правові та законодавчі акти України, міжнародні нормативні документи, Правила технічної експлуатації автомобільного транспорту України, інструкції та рекомендації з експлуатації, ремонту та обслуговування дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, їх систем та елементів
Аналізувати та оцінювати об’єкти автомобільного транспорту, їх системи та елементи
Планувати та здійснювати вимірювальні експерименти з використанням відповідного обладнання, аналізувати їх результати
Розробляти та впроваджувати технологічні процеси, технологічне устаткування і технологічне оснащення, засоби автоматизації та механізації у процесі експлуатації, при ремонті та обслуговуванні об’єктів автомобільного транспорту, їх систем та елементів.
Розробляти, оформляти та впроваджувати у виробництво документацію щодо технологічних процесів експлуатації, ремонту та обслуговування дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, їх систем та інших інструктивних вказівок, правил та методик.
Розробляти технічні завдання і технічні умови на проектування об’єктів автомобільного транспорту, його систем та окремих елементів; складати плани розміщення устаткування, технічного оснащення та організації робочих місць, визначати склад та площі приміщень, розраховувати завантаження устаткування та показники якості продукції.
Аналізувати технологічні процеси експлуатації, обслуговування й ремонту об’єктів автомобільного транспорту дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту як об'єкта управління.
Брати участь у розробці та реалізації інженерних та/або виробничих проектів у сфері автомобільного транспорту, визначати тривалість та послідовність робіт, потреби у ресурсах, прогнозувати наслідки реалізації проектів.
Організовувати експлуатацію дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, їх систем та елементів.
Організовувати ефективну виробничу діяльність структурних підрозділів підприємств автомобільного транспорту, малих колективів виконавців (бригад, дільниць, пунктів), щодо експлуатації, ремонту та обслуговування об’єктів автомобільного транспорту, їх систем та елементів.
Розробляти технології виробничих процесів на усіх етапах життєвого циклу об’єктів автомобільного транспорту.
Здійснювати технічну діагностику дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, їх систем та елементів з використанням відповідних методів та засобів, а також технічних регламентів, стандартів та інших нормативних документів.
Збирати та аналізувати діагностичну інформацію про технічний стан дорожніх транспортних засобів.
Організовувати дію системи звітності та обліку (управлінського, статистичного, бухгалтерського та фінансового) роботи об’єктів та систем автомобільного транспорту.
Здійснювати адміністративне діловодство, документування та управління якістю згідно нормативно-правових актів, інструкцій та методик.
Аналізувати техніко-економічні та експлуатаційні показники дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, їх систем та елементів.
Застосовувати математичні та статистичні методи для побудови і дослідження моделей об’єктів і процесів автомобільного транспорту, розрахунку їх характеристик, прогнозування та розв’язання інших складних задач автомобільного транспорту.
Презентувати результати досліджень та професійної діяльності фахівцям і нефахівцям, аргументувати свою позицію.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між університетом та університетами України; двосторонніх договорів між університетом та вищими навчальними закладами країн-партнерів.
Практика/стажування: Практична підготовка здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти передбачає формування фахових компетентностей спеціальності, необхідних для подальшої професійної діяльності. Освітньо-професійна програма передбачає наскрізну програму практичної підготовки, ознайомлення студентів з передовими автотранспортними підприємствами з метою опанування початкових відомостей з напряму «Автомобільний транспорт», вивчення принципів організації підприємств автомобільного транспорту з урахуванням забезпечення працездатності рухомого складу, включаючи конструктивну і дорожню безпеку, розкрити особливості обраної професії, отримати уявлення про майбутню спеціальність, закріпити теоретичні знання.
Керівник освітньої програми, контактна особа: к.т.н., доцент Качмар Роман Ярославович
Професійні профілі випускників: Організовує діяльність функціональних підрозділів автотранспортних підприємств. Аналізує діагностичну інформацію про технічний стан автомобілів. Впроваджує сервісні послуги в сфері автообслуговування. Здійснює розрахунок показників ефективності транспортного процесу.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня
Інші особливості програми: Дотримання відповідності мети, змісту освітньої програми, методів, форм, засобів, технологій і механізмів реалізації освітнього процесу очікуваним результатам навчання; наявність послідовного зв’язку між різними етапами освітнього процесу та ступенями вищої освіти; інноваційність та інтегрованість освіти і науки; можливість адаптації структури і змісту освітньої програми до змін потреб та інтересів зацікавлених сторін; дотримання принципу академічної доброчесності при розробленні та реалізації освітньої програми, інтеграція освітнього процесу у Європейський простір вищої освіти.