Основи автосервісу

Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 6.274.02.E.063
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: к. т. н., доцент Юськів Василь Миколайович
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: 2.1. Мета викладання дисципліни У результаті вивчення дисципліни “Основи автосервісу” студентам повинні надані здатності розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності при організації автосервісного виробництва, формуванні його структури та використанні методів управління.в галузі автомобільного транспорту.
Завдання: ФКС2.3. Здатність розуміти і визначити роль автосервісу у сьогоденні, аналізувати специфіку фірмового обслуговування, виявляти можливості розширення сфери діяльності автосервісних підприємств, проводити технічну діагностику автомобіля під час експлуатації, визначати вплив технічного стану автотранспортного засобу на обставини ДТП
Результати навчання: ЗН 29. Мати наукові та практичні знання для розроблення сучасних технологічних процесів діагностування та ремонту автотранспортних засобів, володіти методами організації автосервісного виробництва, його структури і методів управління; ЗН30. Здійснювати керування матеріальними та супутніми потоками з використанням логістичних підходів у сфері автомобільного транспорту, володіти сучасними вимогами щодо перевезення небезпечних вантажів; ЗН31. Володіти методами організації безпечної експлуатації автомобілів, засобами її забезпечення, визначати вплив технічного стану автотранспортного засобу на показники безпеки руху, виникнення і запобігання дорожньо-транспортної пригоди. КОМ 1.Давати відповіді, пояснювати, розуміти пояснення, дискутувати, звітувати державною мовою на достатньому для професійної діяльності рівні; АіВ1. Здатність адаптуватися до нових ситуацій та приймати відповідні рішення; АіВ2. Здатність усвідомлювати потребу навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та набуття нових фахових знань.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: - Економіка і управління підприємством; - Автомобілі Ч1, Ч2. Супутні: - Організація експлуатації автомобілів; - Фірмове обслуговування автомобілів.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність автосервісу. Функціональний аспект організації. Організація основного та допоміжних виробництв автосервісу. Забезпечення якості автосервісу та його продукції. Оперативне управління виробництвом. Особливості роботи з замовниками послуг
Опис: Поняття автосервісу. Ефективність автосервісу. Утапи і концепсії розвитку автосервісу. Особливості автосервісу в Європі і в США. Класифікація підприємств автосервісу згідно. Підприємства автосервісу та види СТО по потужності. Основні типи підприємств автосервісу. Характеристика робіт, які виконують різні типи СТО. Фірмовий автосервіс . Характеристика дилерських підприємств. Функції дилерських станцій технічного обслуговування. Завдання дилерських стандартів. Вимоги дилерських стандартів до розташування автоцентру. Проектні інструкції для приміщення дилерського автоцентру. Стандарти, що діють при проектуванні. Виробничі дільниці та технологічне устаткування. Якість продукції автосервісу. Особливості роботи з клієнтами. Визначення стану автомобіля. Відхилення від замовлень видача автомобіля. Робота з клієнтом після ремонту. Організація виробництва. Підготовка виробництва. Організація виробничих процесів та оперативне управління, аналіз стану виробництва та тенденції розвитку. Діючі бланки та документами. Рух автомобіля на СТО. Конкуренція, фактори конкурентоспроможності СТО Допоміжне виробництво. Інфраструктура СТО. Вдосконалення системи обслуговування автосевісів. Особливості програмного забезпечення «Carbook» Розташування СТО. Технологічні рішення. Облік та аналіз попиту. Оперативне управління СТОА. Планування виконання замовлень та завантаження постів. Персонал автосервісу.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (40 %): виконання задач та індивідуальних завдань. • Підсумковий контроль (60 % екзамен).
Критерії оцінювання результатів навчання: Розподіл балів за формулою контролю навчальної роботи студента денної форми навчання Поточний контроль 100 Практичні заняття КР Інші види Разом - 30 10 - 40 Екзаменаційний контроль Письмова компоненнт Усна компонента Разом 50 10 60
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Базова: 1. Андрусенко С.І. Фірмове обслуговування дорожніх транспортних засобів. – К., 2003. – 278 с. 2. Ковальова Т. В. Економічний ризик: оцінка, прогнозування та шляхи мінімізації на промислових підприємствах: монографія / Т. В. Ковальова, Н. О. Євтушенко. – Харків: ХНАДУ, 2013. – 180 с. 3. Марков О.Д. Організація автосервісу.Львів : Оріяна-Нова, 1998. 332с. Допоміжна: 1. Марков О.Д. Автосервіс: організація роботи з клієнтурою. – К.: Бізон, 2003. – 352 с. 2. Редзюк А.М., Бутрименко В.В., Мержієвський В.В., Горбаха Л.А., Литвиненко С.В. Правила надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобільних транспортних заходів : Науково-практичний коментар-довідник. – К., 2004. – 400 с. 9. Інформаційні ресурси 1. Авторинок: підсумки минулого року та прогнози на 2015 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://groshi-v-kredit.org.ua/avtorynok-pidsumky-mynuloho-roku-ta-prohnozy-na-2015-j.html 2. Ринок послуг автосервісу України 2010 році [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://autoshkola.net/articles/article-16/ 3. Марков О. Д. Системи автосервісу / О. Д. Марков, П. О. Марков // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2013. - Вип. 11. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2013_11_9
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).