Технічна експлуатація автомобілів, частина 2
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 6.274.00.O.042
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: Пельо Роман Андрійович, кандидат технічних наук, доцент
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК 2. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх з уже наявними.
ЗК 4. Здатність розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення.
ЗК 9. Орієнтація на збереження навколишнього середовища.
ФК 2. Базові знання основних нормативно-правових актів та довідко-вих матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів у галузі транспорту.
ФК 3. Здатність складати, оформлювати й оперувати технічною документацією при формуванні технологічних операцій на підприємствах автомобільного транспорту.
ФК 5. Здатність організовувати діяльність функціональних підрозділів автомобільних підприємств.
ФК 6.Здатність засвоєння нових знань, прогресивних технологій та різноманітних інновацій.
Результати навчання: Базові знання структури підприємств автомобільного транспорту, основ транспортно-експедиційної роботи, теорії та безпеки руху автомобіля.
Знання основ технічної експлуатації та обслуговування автомобілів.
Отримання знань для вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації послуг.
Вміти використовувати технічну документацію з питань профілактики та ремонту автомобілів.
Володіти основами технології виробництва та ремонту автомобілів.
Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами.
Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Підприємства автомобільного транспорту;
Технічна експлуатація автомобілів, ч. 1;
Автомобілі.
Короткий зміст навчальної програми: Проблема раціонального розвитку виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспорту одна з найактуальніших проблем у забезпеченні ефективності експлуатації рухомого складу. Складовою формування професійної компетенції в галузі автомобільного транспорту є вивчення дисципліни «Технічна експлуатація автомобілів». Програма передбачає удосконалення технології та устаткування з метою підвищення ефективності виробництва і якості технічного обслуговування та ремонту рухомого складу. Курс навчальної дисципліни ностить підсумковий характер з точки зору фахової підготовки та передбачає використання всього комплексу знань здобутих на попередніх етапах навчання.
Опис: Вступ. Коректування нормативів ТО та ремонту АТЗ. План обслуговування та виробнича програма з ТО та ремонту АТЗ. Обсяг виробництва з ТО та ремонту АТЗ. Розрахунок кількості постів ТО та ремонту АТЗ. Визначення кількості місць зберігання АТЗ. Розрахунок кількості та підбір технологічного обладнання у розроблювальному відділенні (зоні). Розроблення схеми технологічного процесу у розроблювальному відділенні (зоні). Визначення складських запасів. Розрахунок площ виробничих та допоміжних приміщень АТП. Об’ємно-планувальні рішення головного виробничого (та допоміжного) корпусів.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100 %, захист курсового проекту): курсовий проєкт усна форма (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100 %, захист курсового проекту): курсовий проєкт усна форма (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Канарчук В.Е., Лудченко О.А., Чигиринець А.Д. Експлуатаційна надійність автомобілів: Підручник: у 2 ч., 4 кн. - К.: Вища шк., 2000. - Ч. 2: кн.3.
2. Форнальчик Є.Ю., Оліскевич М.С., Мастикаш О.Л., Пельо Р.А. Технічна експлуатація та надійність автомобілів: Навчальний посібник / За загальною ред. Є.Ю.Форнальчика. -Львів: Афіша, 2004.- 492с.
3. Лудченко О.А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів: організація і управління: Підручник. – К.: Знання, 2004. – 478 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Технічна експлуатація автомобілів, частина 2 (курсовий проєкт)
Спеціальність: Автомобільний транспорт
Код дисципліни: 6.274.00.O.043
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автомобільний транспорт
Лектор: Пельо Роман Андрійович, кандидат технічних наук, доцент
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: ЗК 2. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх з уже наявними.
ЗК 4. Здатність розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні обґрунтовані рішення.
ЗК 9. Орієнтація на збереження навколишнього середовища.
ФК 2. Базові знання основних нормативно-правових актів та довідко-вих матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів у галузі транспорту.
ФК 3. Здатність складати, оформлювати й оперувати технічною документацією при формуванні технологічних операцій на підприємствах автомобільного транспорту.
ФК 5. Здатність організовувати діяльність функціональних підрозділів автомобільних підприємств.
ФК 6.Здатність засвоєння нових знань, прогресивних технологій та різноманітних інновацій.
Результати навчання: Базові знання структури підприємств автомобільного транспорту, основ транспортно-експедиційної роботи, теорії та безпеки руху автомобіля.
Знання основ технічної експлуатації та обслуговування автомобілів.
Отримання знань для вирішення конфліктних ситуацій у процесі формування та реалізації послуг.
Вміти використовувати технічну документацію з питань профілактики та ремонту автомобілів.
Володіти основами технології виробництва та ремонту автомобілів.
Уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською та іноземною мовами.
Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.
Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Підприємства автомобільного транспорту;
Технічна експлуатація автомобілів, ч. 1;
Автомобілі.
Короткий зміст навчальної програми: Проблема раціонального розвитку виробничо-технічної бази підприємств автомобільного транспорту одна з найактуальніших проблем у забезпеченні ефективності експлуатації рухомого складу. Складовою формування професійної компетенції в галузі автомобільного транспорту є вивчення дисципліни «Технічна експлуатація автомобілів». Програма передбачає удосконалення технології та устаткування з метою підвищення ефективності виробництва і якості технічного обслуговування та ремонту рухомого складу. Курс навчальної дисципліни ностить підсумковий характер з точки зору фахової підготовки та передбачає використання всього комплексу знань здобутих на попередніх етапах навчання.
Опис: Вступ. Коректування нормативів ТО та ремонту АТЗ. План обслуговування та виробнича програма з ТО та ремонту АТЗ. Обсяг виробництва з ТО та ремонту АТЗ. Розрахунок кількості постів ТО та ремонту АТЗ. Визначення кількості місць зберігання АТЗ. Розрахунок кількості та підбір технологічного обладнання у розроблювальному відділенні (зоні). Розроблення схеми технологічного процесу у розроблювальному відділенні (зоні). Визначення складських запасів. Розрахунок площ виробничих та допоміжних приміщень АТП. Об’ємно-планувальні рішення головного виробничого (та допоміжного) корпусів.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100 %, захист курсового проекту): курсовий проєкт усна форма (100%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100 %, захист курсового проекту): курсовий проєкт усна форма (100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Канарчук В.Е., Лудченко О.А., Чигиринець А.Д. Експлуатаційна надійність автомобілів: Підручник: у 2 ч., 4 кн. - К.: Вища шк., 2000. - Ч. 2: кн.3.
2. Форнальчик Є.Ю., Оліскевич М.С., Мастикаш О.Л., Пельо Р.А. Технічна експлуатація та надійність автомобілів: Навчальний посібник / За загальною ред. Є.Ю.Форнальчика. - Львів: Афіша, 2004.- 492с.
3. Лудченко О.А. Технічне обслуговування і ремонт автомобілів: організація і управління: Підручник. – К.: Знання, 2004. – 478 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).