Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.11.O.058
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімії і технології неорганічних речовин
Лектор: Екзаменаційна комісія.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: -
Завдання: -
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Неорганічна хімія. • Фізична хімія. • Процеси та апарати хімічних виробництв. • Загальна хімічна технологія. • Теоретичні основи технології неорганічних речовин.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 5. Розрахунок основного обладнання. 6. Охорона праці. 7. Техніко-економічні розрахунки. 8. Висновки. 9. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Опис: -
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: -
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: -
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.11.O.059
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна технологія силікатів
Лектор: професор Вахула Ярослав Іванович, професор Якимечко Ярослав Богданович, професор Луцюк Ірина Володимирівна, доцент Боровець Зенон Іванович, доцент Семеген Роман Іванович, доцент Магорівська Галина Ярославівна
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Встановлення фактичної відповідності рівня освітньо-професійної та практичної підготовки здобувача вищої освіти, набутих ним компетентностей відповідно до вимог стандарту вищої освіти спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія, здатність вирішити складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог.
Завдання: Загальні компетентності (ЗК): ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
Результати навчання: Програмні результати (ПР): ПР2. Коректно використовувати у професійній діяльності термінологію на основі поняття хімії, хімічних технологій, процесів і обладнання виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі. ПР10. Обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати власну позицію. ПР11. Вільно спілкуватися з професійних питань усно і письмово державною та іноземною мовами. Комунікація (КОМ): КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень, власного досвіду та аргументації.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи. Українська мова за професійним спрямуванням. Іноземна мова за професійним спрямуванням.
Короткий зміст навчальної програми: Підтвердження науково-теоретичної та практичної підготовки здобувача вищої освіти щодо присудження йому освітньої кваліфікації бакалавра з хімічних технологій та інженерії на основі захисту випускної кваліфікаційної роботи.
Опис: Публічний захист здобувача вищої освіти на відкритому засіданні екзаменаційної комісії (ЕК), відповіді здобувача на запитання членів ЕК та присутніх на захисті, оголошення відгуку керівника та оцінки рецензента, обговорення та оцінювання членами ЕК рівня теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача, присудження здобувачеві освітньої кваліфікації бакалавра з хімічних технологій та інженерії.
Методи та критерії оцінювання: Заслуховування доповіді, відповідей на запитання; оцінювання пояснювальної записки, графічного матеріалу та презентації; відгук керівника та оцінка рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача; оцінки керівника та рецензента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.13. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій, затверджене наказом ректора від 23.01.2019 р. № 27-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 371–406.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.12.O.085
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Органічна хімія
Лектор: Державна екзаменаційна комісія.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Встановлення фактичної відповідності рівня освітньо-професійної та практичної підготовки здобувача вищої освіти, набутих ним компетентностей відповідно до вимог стандарту вищої освіти спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія, здатність вирішити складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми хімічних технологій та інженерії, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується невизначеністю умов і вимог.
Завдання: Підтвердження результатів навчання відповідно до освітньої програми.
Результати навчання: Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми хімічних технологій та інженерії під час професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій і методів хімії, хімічних технологій та інженерії і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності:1. Здатність використовувати знання у практичних ситуаціях. 2. Здатність до письмової та усної комунікації українською та іноземною мовами. 3. Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предмет¬ній області та інтегрувати їх із уже наявними. 4. Здатність планувати та керувати часом. 5. Здатність до системного мислення, продукування нових ідей, креативності. 6. Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію, навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. 7. Прихильність безпеці. 8. Прихильність збереженню навколишнього середовища. 9. Уміння працювати самостійно і в команді, здатність ефективно спілкуватися на професійному та соціальному рівнях. 10. Здатність до аналізу та синтезу, вміння виявляти, формулювати, ставити та вирішувати наукові (науково-прикладні) завдання. 11. Мати навички розроблення та управління проектами для забезпечення високого рівня ефективності реалізації різних видів проектів в предметній області. 13. Визначеність та наполегливість при виконанні отриманих завдань та відповідальність за якість виконуваної роботи. Фахові компетентності: 1. Можливість продемонструвати знання та розуміння основних фактів, концепцій, принципів і теорій, що відносяться до хімії. 2. Базові уявлення про різноманітність об'єктів хімічної технології, промисловості, хімічної продукції. 3. Володіння методами спостереження, опису, ідентифікації, класифікації, об'єктів хімічної технології та промислової продукції. 4. Сучасні уявлення про принципи структурної організації та типових функцій і механізмів роботи технологічних об'єктів хімічних виробництв. 7. Здатність застосовувати сучасні експериментальні методи роботи з технологічними об'єктами хімії в промислових і лабораторних умовах, навички роботи із сучасною вимірювальною апаратурою. 8. Здатність обирати і використовувати відповідне обладнання, інструменти та методи для реалізації та контролю хімічних виробництв. 9. Здатність інтепретувати дані, отримані в результаті лабораторних спостережень і вимірювань, з точки зору їх значимості та співвіднести їх з відповідною теорією. 10. Базові уявлення про основні закономірності розвитку й сучасні досягнення в хімічних технологіях, розуміння ролі енергозбереження в сучасній техніці. 11. Здатність використовувати теоретичні знання, практичні навички та уміння для оволодіння основами теорії й методів хіміко-технологічних досліджень. 12. Здатність використовувати теоретичні знання, практичні навички та уміння для аналізу, оцінювання та проектування технологічних процесів і устаткування з використанням традиційної та альтернативної сировини. 13. Здатність обчислювати та обробляти дані, використовувати інформаційні технології для вирішення експериментальних і практичних завдань у професійній діяльності. 14. Знання правових основ промислової діяльності та законодавства України в галузі охорони природи й природокористування. 15. Навички безпечного поводження з хімічними матеріалами, беручи до уваги їх фізичні та хімічні властивості, у тому числі, будь-яких конкретних небезпек, пов’язаних з їх використанням. 16. Здатність організувати роботу виробничого підрозділу відповідно до вимог безпеки життєдіяльності й охорони праці у хімічному виробництві. 17. Здатність розуміти комерційний та економічний контекст для проектування хімічних виробництв.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Процеси та апарати хімічних виробництв”, “Проектування виробництв харчових добавок та косметичних засобів”, “Обладнання для виробництва харчових добавок”, “Технологія харчових виробництв”, “Хімія та технологія косметичних засобів”, “Технології харчових добавок”.
Короткий зміст навчальної програми: Бакалавр – це перший рівень вищої освіти, що відповідає шостому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю, присуджується закладом вищої освіти у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180—240 кредитів ЄКТС (Європейської системи трансферу оцінок). Бакалаврська кваліфікаційна робота (БКР) є обов’язковою на завершальному етапі навчання студентів в університеті для присвоєння освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр”. БКР виконується студентом, що навчається на бакалаврському рівні, під керівництвом викладача, наукового співробітника – доктора або кандидата наук, за темою, затвердженою наказом по університету. БКР являє собою випускну кваліфікаційну роботу і має відповідати сучасному рівню розвитку науки у певній галузі, а її тема має бути актуальною. Сукупність отриманих у такій роботі результатів повинна свідчити про наявність у її автора відповідних навичок з обраної області професійної діяльності. БКР виконується у 8 семестрі підготовки бакалавра, згідно графіка навчального процесу. Вона виконується у вигляді дипломного проекту (як правило) або дипломної роботи (як виключення).
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота складається з: • пояснювальної записки обсягом 30-60 стор.; • графічного матеріалу, обсяг якого для дипломного проекту – не менше 3-х аркушів з технічними кресленнями; для дипломної роботи – не менше 4-х аркушів (у т.ч. 1 аркуш з технічним кресленням). Зміст пояснювальної записки: Титульна сторінка (див.додаток 1). Завдання на БКР. Зміст. Анотація (українською та іноземною мовами). Вступ. Характеристика вихідної сировини, допоміжних матеріалів та готової продукції. Матеріальні розрахунки. Опис технологічної схеми. Технологічні розрахунки обладнання. Теплові розрахунки (однієї технологічної стадії за узгодженням з керівником проекту). Механіко-технологічний розрахунок основного апарату Будівельна частина. Охорона праці. Економічна частина. Висновки. Список використаної літератури. Додатки. Графічна частина може містити: 1) технічні креслення: • принципову технологічну схему виробництва (установки, відділення); • креслення основного апарата; • компонувальні креслення обладнання (плани та/або розрізи виробничого приміщення), тощо; 2) плакати. Загальна кількість аркушів та зміст графічної частини дипломного проекту (дипломної роботи) узгоджується з керівником проекту (роботи).
Методи та критерії оцінювання: Державна екзаменаційна комісія оцінює захист бакалаврської кваліфікаційної роботи за такими критеріями: - відгук рецензента; - відгук керівника роботи; - якість презентації; - якість магістерської кваліфікаційної роботи; - якість відрповіденй на запитання членів комісії.
Критерії оцінювання результатів навчання: При захисті БКР оцінюються усі її складові. Рішення ДЕК приймається в результаті аналізу кваліфікаційної роботи та її захисту з врахуванням думки керівника та оцінки кваліфікаційної роботи з боку рецензента. ДЕК також оцінює рівень презентацій та вміння автора представляти матеріал.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Сидоров Ю.І., Влязло Р.Й., Новіков В.П. Процеси і апарати мікробіологічної промисловості. Приклади і задачі. Основи проек-тування виробництв. Навч. посібник. У 3 ч.- ІІІ ч. Основи проектування мікробіологічних виробництв. –Львів: Вид. НУ «Львівська політехніка», 2004. – 252 с. Сидоров Ю.І., Влязло Р.Й., Новіков В.П. Процеси і апарати мікробіологічної та фамацевтичної промисловості. Навч. посібник.-Львів: «Інтелект-Захід», 2008. – 736 с. Мельник С.Р., Мельник Ю.Р., Піх З.Г. Розрахунок і проектування технологічних процесів органічного синтезу. Вид. НУ «Львівська політехніка», 2007. – 352 с. Методичні вказівки до виконання комплексного курсового проекту з технології та проектування виробництв харчових добавок та косметичних засобів” / Упорядники: Влязло Р.Й., Дончак В.А. та ін., – Львів: НУ “ЛП”, 2009. – 156 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.12.O.086
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Технологія органічних продуктів
Лектор: Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Систематизація, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань та вмінь зі спеціальності, отриманих студентом під час навчання; оволодіння сучасними методами проектування хімічних виробництв; прищеплення навиків самостійної роботи для розв’язання конкретних технологічних задач за використання наявної спеціальної і додаткової літератури, а також комп’ютерної техніки.
Завдання: Загальні компетентності: - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;. - здатність спілкуватися іноземною мовою; - прагнення до збереження навколишнього середовища. Фахові компетентності: - здатність проектувати хімічні процеси з урахуванням технічних, законодавчих та екологічних обмежень; - здатність використовувати сучасні матеріали, технології і конструкції апаратів в хімічній інженерії; - здатність враховувати комерційний та економічний контекст при проектуванні хімічних виробництв; - здатність оформлювати технічну документацію, згідно з чинними вимогами.
Результати навчання: 1. Розробляти і реалізовувати проекти, що стосуються технологій та обладнання хімічних виробництв, беручи до уваги цілі, ресурси, наявні обмеження, соціальні та економічні аспекти та ризики. 2. Обирати і використовувати відповідне обладнання , інструменти та методи для вирішення складних задач хімічної інженерії, контролю та керування технологічних процесів хімічних виробництв. 3. Використовувати сучасні обчислювальну техніку, спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні технології для розв’язання складних задач і практичних проблем у галузі хімічної інженерії, зокрема, для розрахунків устаткування і процесів хімічних виробництв. 4. Забезпечити безпеку персоналу та навколишнього середовища під час професійної діяльності у сфері хімічної інженерії. 5. Обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати власну позицію. 6. Збір, інтерпретація та застосування даних. 7. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово. 8. Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами. 9. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах. 10. Здатність продовжувати навчання зі значним ступенем автономії. Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Процеси та апарати хімічних виробництв Основи автоматизованого проектування обладнання хімічних виробництв Математичне моделювання та оптимізація об'єктів хімічної технології Розрахунок і конструювання апаратів хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів Енерготехнологія хіміко-технологічних процесів Машини та устаткування галузі
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 5. Розрахунок основного обладнання. 6.Охорона праці. 7. Техніко-економічні розрахунки. 8. Висновки. 9. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Матеріальні розрахунки процесу 4. Опис технологічної схеми виробництва. 5. Розрахунок основного обладнання. 6. Теплові розрахунки основного реактора. 7. Будівельна частина. 8.Охорона праці. 9. Техніко-економічні розрахунки. 10. Висновки. 11. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: 94 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 74 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 64 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час захисту. Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 94 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 74 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 64 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час захисту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Адельсон С.В., Вишнякова Т.П., Паушкин Я.М. Технология нефтехимического синтеза: Учеб. пособие для вузов. – М.: Химия, 1985. – 607 с. 2. Альперт Л.З. Основы проектирования химических установок: Учеб. пособие для учащихся химико-механич. спец. техникумов. – 4-е изд. перераб. и доп. – М.: Высшая шк., 1989. – 304 с. 3. Белов П.С. Основы технологии нефтехимического синтеза. – М.–Л.: Химия, 1965. – 377 с. 4. Бретшнайдер С.Т. Свойства газов и жидкостей. Инженерные методы расчета. – М.-Л.: Химия, 1966. – 536 с. 5. Варгафтик Н.Б. Справочник по теплофизическим свойствам газов и жидкостей. – М.: Наука, 1972. – 720 с. 6. Гороновский И.Т., Назаренко Ю.П., Некряч Е.Ф. Краткий справочник по химии. – К.: Наук. думка, 1987. – 829 с. 7. Гринберг Я.И. Проектирование химических производств. – М.: Химия, 1970. – 268 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.12.O.087
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки нафти та газу
Лектор: Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: a
Завдання: a
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Процеси та апарати хімічних виробництв Основи автоматизованого проектування обладнання хімічних виробництв Математичне моделювання та оптимізація об'єктів хімічної технології Розрахунок і конструювання апаратів хімічних виробництв Енерготехнологія хіміко-технологічних процесів Машини та устаткування галузі
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі головні розділи: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 5. Розрахунок основного обладнання. 6.Охорона праці. 7. Техніко-економічні розрахунки. 8. Висновки. 9. Список літератури. Для бакалаврської роботи з елементами наукових досліджень: 1. Опис експериментів: схеми установок, методики синтезів і досліджень, реактиви та мaтеріали. 2. Результати досліджень та їх обговорення.
Опис: a
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: a
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: -
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.13.O.112
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна інженерія
Лектор: Екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання проектного або науково-дослідного завдання за напрямком "Хімічні технології та інженерія"
Завдання: ЗК1. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК4. Здатність працювати самостійно і в команді. ЗК5. Здатність до самоосвіти та підвищення рівня професійної кваліфікації. ФК1. Здатність досліджувати, класифікувати і аналізувати показники якості хімічної продукції, технологічних процесів і обладнання хімічних виробництв. ФК2. Здатність організовувати і управляти хіміко-технологічними процесами в умовах промислового виробництва та в науково-дослідних лабораторіях з урахуванням соціальних, економічних та екологічних аспектів. ФК3. Здатність використовувати результати наукових досліджень і дослідно-конструкторських розробок для вдосконалення існуючих та/або розробки нових технологій і обладнання хімічних виробництв. ФК4. Здатність використовувати сучасне спеціальне наукове обладнання та програмне забезпечення при проведенні експериментальних досліджень і здійсненні дослідно-конструкторських розробок у сфері хімічних технологій та інженерії. ФК5. Володіння навиками роботи у спеціалізованому програмному забезпеченні, призначеному для комп’ютерного та (або) чисельного моделювання, інженерного аналізу та автоматизованої конструкторської підготовки промислового обладнання хімічних виробництв та супутніх технологічних процесів. ФК6. Здатність організувати роботу виробничого підрозділу і управляти технологічними процесами хімічних виробництв з урахуванням вимог техніки безпеки та охорони праці.
Результати навчання: Знати: - теоретичні основи технології виробництва хімічних речовин за темою роботи; - сучасні технології хімічного виробництва; - конструкції та принципи роботи сучасного обладнання та устаткування хімічних виробництв; - типові методики хіміко-технологічних розрахунків. Вміти: - узагальнювати дані, отримані в результаті лабораторних досліджень і вимірювань, з точки зору їх значимості, та співвіднести їх з відповідною теорією; - здійснювати вибір відповідного технологічного обладнання та графічно зображувати технологічний процес; - виконувати розрахунки технологічних процесів
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Фізика Процеси та апарати хімічних виробництв Основи автоматизованого проектування обладнання хімічних виробництв Математичне моделювання та оптимізація об'єктів хімічної технології Розрахунок і конструювання апаратів хімічних виробництв і підприємств будівельних матеріалів Енерготехнологія хіміко-технологічних процесів Машини та устаткування галузі
Короткий зміст навчальної програми: 1. Огляд наукової та науково-технічної літератури за темою роботи. 2. Наково-теоретичні основи процесу. 3. Опис технологічної схеми виробництва. 4. Характеристика робочих середовищ. 5. Матеріальні та теплові розрахунки процесу. 6. Розрахунок основного та допоміжного обладнання. 7. Охорона праці. 8. Техніко-економічні розрахунки. 9. Висновки. 10. Список літератерних джерел.
Опис: Бакалаврська кваліфікаційна робота включає такі розділи: 1 Науково-теоретичні основи. 2 Технологічна частина. 3 Економічна частина. 4. Охорона праці. Висновки. Список використаних джерел літератури. Анотація. Додатки.
Методи та критерії оцінювання: Рецензування роботи, відгук керівника, захист дипломної кваліфікаційної роботи.
Критерії оцінювання результатів навчання: Контроль виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи керівником і консультантами
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Література за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Хімічні технології та інженерія
Код дисципліни: 6.161.13.O.113
Кількість кредитів: 1.50
Кафедра: Хімічна технологія переробки пластмас
Лектор: Викладачі кафедри, Державна екзаменаційна комісія
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Встановлення фактичної відповідності рівня освітньо-професійної та практичної підготовки здобувача вищої освіти, набутих ним компетентностей згідно з вимогами стандарту вищої освіти спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія, здатності застосовувати знання під час вирішення спеціалізованих задач і проблем хімічних технологій та інженерії під час професійної діяльності.
Завдання: Загальні компетентності: - К02. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - К05. Здатність спілкуватися іноземною мовою. - К06. Прагнення до збереження навколишнього середовища. Фахові компетентності: - К11. Здатність проектувати хімічні процеси з урахуванням технічних, законодавчих та екологічних обмежень. - К12. Здатність використовувати сучасні матеріали, технології і конструкції апаратів в хімічній інженерії - К15. Здатність враховувати комерційний та економічний контекст при проектуванні хімічних виробництв. - К16. Здатність оформлювати технічну документацію, згідно з чинними вимогами.
Результати навчання: Під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: - ПР5. Розробляти і реалізовувати проекти, що стосуються технологій та обладнання хімічних виробництв, беручи до уваги цілі, ресурси, наявні обмеження, соціальні та економічні аспекти та ризики. - ПР7. Обирати і використовувати відповідне обладнання , інструменти та методи для вирішення складних задач хімічної інженерії, контролю та керування технологічних процесів хімічних виробництв. - ПР8. Використовувати сучасні обчислювальну техніку, спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні технології для розв’язання складних задач і практичних проблем у галузі хімічної інженерії, зокрема, для розрахунків устаткування і процесів хімічних виробництв. - ПР9. Забезпечити безпеку персоналу та навколишнього середовища під час професійної діяльності у сфері хімічної інженерії. - ПР10. Обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати власну позицію. Комунікація: - КОМ2. Збір, інтерпретація та застосування даних. - КОМ3. Спілкування з професійних питань, у тому числі іноземною мовою, усно та письмово. Відповідальність та автономія: - АВ1. Управління складною технічною або професійною діяльністю чи проектами. - АВ2. Спроможність нести відповідальність за вироблення та ухвалення рішень у непередбачуваних робочих та/або навчальних контекстах. - АВ5. Здатність продовжувати навчання зі значним ступенем автономії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи хімії і фізико-хімії полімерів; Технологія перероблення пластичних мас і композитів; Теоретичні основи виробництва і перероблення пластичних мас; Полімерне матеріалознавство; Технологічні властивості та якість пластичних мас і виробів; Обладнання заводів з виробництва і перероблення пластмас; Економіка підприємств; Метрологія, стандартизація та сертифікація
Короткий зміст навчальної програми: Підтвердження науково-теоретичної та практичної підготовки здобувача вищої освіти щодо присудження йому освітньої кваліфікації бакалавра з хімічних технологій та інженерії на основі захисту випускної кваліфікаційної роботи.
Опис: Публічний захист здобувача вищої освіти на відкритому засіданні екзаменаійної комісії (ЕК), відповіді здобувача на запитання членів ЕК та присутніх на захисті, оголошення відгуку керівника та оцінки рецензента, обговорення та оцінювання членами ЕК рівня теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача, присудження здобувачеві освітньої кваліфікації бакалавра з хімічних технологій та інженерії.
Методи та критерії оцінювання: Заслуховування доповіді, відповідей на запитання; оцінювання пояснювальної записки, графічного матеріалу та презентації; відгук керівника та оцінка рецензента.
Критерії оцінювання результатів навчання: Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті Національного університету «Львівська політехніка» або Навчально-наукового інституту хімії та хімічних технологій, або у репозитарії Національного університету «Львівська політехніка». Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: Стандарт забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти СВО ЛП 03.13. Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та роботу екзаменаційних комісій, затверджено наказом ректора від 23.01.2019 р. № 27-1-10. / Внутрішні стандарти забезпечення якості освітньої діяльності та вищої освіти. Частина І / за ред. професора Ю. Я. Бобало. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – С. 371–406.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).