Правове регулювання туристичної діяльності
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.023
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Ільницька-Гикавчук Г.Я.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Здатність реалізувати свої права і обов'язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
- Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу.
- Здатність до співпраці з діловими партнерами і клієнтами, уміння забезпечувати з ними ефективні комунікації.
- Здатність діяти у правовому полі, керуватися нормами законодавства.
- Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу.
Результати навчання: - Здатність адаптуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення;
- Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань;
- Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
- Знати, розуміти і вміти використовувати на практиці основні положення туристичного законодавства, національних і міжнародних стандартів з обслуговування туристів.
- Ідентифікувати туристичну документацію та вміти правильно нею користуватися.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Історія туризму.
Кореквізити: Організація туризму (основи туризмознавства), Економіка підприємств туристичної галузі, Організація туризму (туроперейтинг), Безпека туризму, Організація підприємницької діяльності в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми: Законодавчі акти в сфері туризму. Цивільно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні. Міжнародно-правове регулювання туристичної діяльності. Туристичні формальності в туризмі. Законодавчі основи безпеки туристичних подорожей та страхування. Правові засади створення суб’єктів туристичної діяльності. Правові засади ліцензування суб’єктів туристичної діяльності. Правове регулювання стандартизації і сертифікації туристичної діяльності. Податкове регулювання туристичної діяльності. Відповідальність за порушення у сфері туристичної діяльності.
Опис: Законодавчі акти в сфері туризму. Цивільно-правове регулювання туристичної діяльності в Україні. Міжнародно-правове регулювання туристичної діяльності. Туристичні формальності в туризмі. Законодавчі основи безпеки туристичних подорожей та страхування. Правові засади створення суб’єктів туристичної діяльності. Правові засади ліцензування суб’єктів туристичної діяльності. Правове регулювання стандартизації і сертифікації туристичної діяльності. Податкове регулювання туристичної діяльності. Відповідальність за порушення у сфері туристичної діяльності.
Методи та критерії оцінювання: • Поточний контроль (50 %) — практичні заняття, усне опитування, контрольна робота
• Підсумковий контроль (50%) — залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (50%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; виконання та захист контрольної роботи.
Підсумковий контроль (50%) здійснюється шляхом проведення тестового контролю (50 %).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Закон України ”Про туризм” від 15.09.1995 № 324/95-ВР.
2. Ільницька-Гикавчук Г.Я. Правове регулювання туристичної діяльності. Навчальний посібник / Г.Я. Ільницька-Гикавчук. – Львів, 2018. - 185 с.
3. Козловський Є.В. Правове регулювання туристичної діяльності: Навчальний посібник. – К. «Центр учбової літератури», 2015 . – 272 с.
4. Ващишин М.Я. Правове регулювання туристичної діяльності: навчально-методичний посібник / Ващишин М.Я. – Львів, 2014. – 219 с.
5. Брусільцева Г. М. Правове регулювання туристичної діяльності [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Г. М. Брусільцева, О. Г. Зима. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 214 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).