Виробнича практика "Туристична"
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.039
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Туризм
Лектор: О.П.Макар
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Основні завдання практики:
закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці;
закріплення та розширення практичних знань і навичок набутих в процесі навчальних практик;
вивчення сучасного стану туристичної індустрії та ринку туристичних послуг, перейняття передового досвіду управлінських та виробничих процесів у туристичному бізнесі;
ознайомлення із виробничою матеріально-технічною та організаційно-функціональною структурою управління рекреаційно-туристичними підприємствами, вивчення їх рекламно-інформаційного забезпечення і комунікацій;
набуття навичок ділового спілкування із працівниками туристичної індустрії та клієнтами, вивчення психолого-етичних особливостей ділового спілкування;
збір та опрацювання фактичного матеріалу, його узагальнення, набуття навичок аналітично-конструктивної обробки та самостійного дослідження в перспективі у формі курсової, дипломної та іншого виду студентської наукової роботи;
вивчення методів організації та управління туристичною діяльністю;
ознайомлення студентів – майбутніх фахівців з туристичною інфраструктурою та вибору у перспективі місця професійної діяльності.
Результати навчання: Закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці; набуття навичок ділового спілкування із працівниками туристичної індустрії та клієнтами, вивчення психолого-етичних особливостей ділового спілкування; розуміння управлінських та виробничих процесів у туристичному бізнесі; ознайомлення із виробничою матеріально-технічною та організаційно-функціональною структурою управління рекреаційно-туристичними підприємствами, вивчення їх рекламно-інформаційного забезпечення і комунікацій.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація туризму (Організація екскурсійної діяльності), Організація туризму (Організація туристичних подорожей), Основи туризмознавства, Географія туризму.
Короткий зміст навчальної програми: Ознайомлення із засновницькими документами підприємства туріндустрії (статут, свідоцтво про державну реєстрацію тощо), ліцензії, сертифікат. Вивчення структури управління підприємством (фірмою), штатного розпису, посадових інструкцій. Аналіз основних напрямів діяльності туристичного підприємства (фірми) (форми організації поїздок: індивідуальний і груповий туризм; класи туризму (внутрішній, міжнародний, іноземний); види туризму (по цілям); географія подорожей (країни, міста). Вивчення пропозиції туристичного підприємтва (фірми): основну, підтримуючу, стратегічну і тактичну групи туристичних продуктів. Договірні відносини туристичного підприємства (фірми) з партнерами, екскурсійними підприємствами, підприємствами харчування та з клієнтом. Заповнення необхідної документації, яка забезпечує тур (ваучера, анкети для отримання візи, страхового полісу тощо). Рекламна діяльність туристичного підприємства (фірми). Розробка нового (внутрішнього) туристичного маршруту.
Опис: 1. Підготовчі завдання, які виконуються поза місцем проведення практики, в основному в аудиторних та домашніх умовах.
2. Індивідуальні завдання студента – виконуються в умовах виробництва. Виконання виробничих та навчально-дослідних завдань охоплює за часом та обсягом досліджень основну частину виробничої практики, за змістом вони найбільш інформаційно насичені та визначальні для загальної успішності практики.
3. Камеральні завдання виконуються у завершальний період практики та пов’язуються з опрацюванням і оформленням зібраних матеріалів.
4. Захист звіту з виробничої практики.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль — диференційований залік
Критерії оцінювання результатів навчання: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 280 с.
2. Любіцева О.О. Методика розробки турів. Навчальний посібник. К.: «Альтерпрес», 2003. 104 с.
3. Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навчальний посібник / Мальська М., Худо В., Цибух В. Львів: Вид. центр. ЛНУ, 2003. – 295 с.
4. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навчальний посібник. – К.: Інс5итут туризму ФПУ, 2002. – 256 с.
5. Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч. посіб. – К.: Кондор, 2005. – 408 с.
6. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії: Навчальний посібник – Київ : Атіка, 2006 . – 264 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).