Організація туризму (Організація анімаційної діяльності)
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.038
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Туризм
Лектор: старший викладач Недзвецька О.В.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК12. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК14. Здатність працювати в команді та автономно.
фахові компетентності:
ФК6. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
ФК12. Здатність визначати індивідуальні туристичні потреби, використовувати сучасні технології обслуговування туристів та вести претензійну роботу.
Результати навчання:
Внаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
1. володіння достатніми знаннями щодо основних визначень дисципліни, функцій та принципів анімації;
2. уміння технологічно створювати анімаційу програму;
3. використання специфіки та методики організації анімаційних програм для різних категорій туристів;
4. організація багатоаспектності форм анімаційних програм;
5. аналіз ефективності та результативності проведеного заходу;
6. уміння визначати основні тенденції сучасної анімації.
Знання:
- сутності позаробочого часу людини;
- основних напрямів дозвілля;
- запитів туристів та переваг сучасних анімаційних програм;
- специфіки та методики організації анімаційних програм для різних категорій населення.
Уміння:
- особливості формування сценаріїв анімаційних програм;
- здійснити підготовку, впровадження та аналіз проведеного анімаційного заходу як механізму формування дозвіллєвої культури туристів.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - Організація ресторанного господарства;
- Організація готельного господарства.
- Професійний етикет та міжнародні туристичні протоколи;
- Менеджмент в туризмі.
Короткий зміст навчальної програми: На сучасному етапі розвитку туристичної індустрії великої популярності набирає туристична анімація, що є значимою складовою туристичного продукту, чи не найважливішим елементом рекреації людини. Проте досягти відчутних результатів в туризмі завдяки якісно організованій анімаційній діяльності рекреантів потрібно починати з удосконалення знань та навичок майбутнього молодого організатора туризму.
Навчальний курс “Організація туризму (Організація анімаційної діяльності)” відповідно до навчального плану та робочої навчальної програми викладають для студентів галузі знань 24 “Сфера обслуговування” спеціальності 242 “Туризм і рекреація” у шостому семестрі як обов’язкову дисципліну у формуванні майбутнього молодого спеціаліста.
Опис: Поняття і зміст дозвілля як природно відповідної функції життя людини.
Зародження та розвиток анімаційних форм дозвілля.
Анімація для людей з обмеженими можливостями. Програми психологічного розвантаження та реабілітації.
Анімаційна діяльність у роботі з різними категоріями туристів. Особливості формування сценаріїв та проведення різноманітних анімаційних програм.
Методика організації анімаційних програм та готовність аніматора і анімаційної команди до проведення театралізованих видовищ та розважально-розвиваючих анімаційних програм.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання навчальних досягнень здобувача освіти здійснюють за 100-бальною шкалою оцінювання, встановленою в Університеті:
Методи оцінювання знань: поточний контроль – виконання та захист практичних та лабораторних робіт, усне опитування, тестовий контроль;
підсумковий контроль – екзамен.
Критерії оцінювання результатів навчання: • Поточний контроль (50%) — практичні заняття, лабораторні заняття, усне опитування.
• Підсумковий контроль (50%) — екзамен.
Оцінка за семестр є сумою балів поточного та підсумкового контролю
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Байлик С.І. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посібн. / С.І. Байлик, О.М. Кравець. – Х. : ХНАМГ, 2008. – 197 с.
2. Климистий С.М. Анімація в туризмі : навч. посібн. / С. М. Килимистий. – К. : ФПУ, 2007. – 188 с.
3. Обертинська А.П. Історія масових свят / А.П. Обертинська. – К. : НМКВО, 1992. – 128 с.
4. Петрова І.В. Дозвілля в зарубіжних країнах : підручник / І.В. Петрова. – К. : Кондор, 2005. – 408 с.
5. Щур Ю.В. Спортивно-оздоровчий туризм : навчальний посібник / Щур Ю.В., Дмитрук О.Ю. – К.: Альтпрес, 2003. – 232 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).