Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.062
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Сеньків М.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: сформувати у студентів систему знань про різні аспекти організації діяльності в туристичній галузі світу
Завдання: загальна компетентність: - здатність працювати в міжнародному контексті; фахові компетентності: - розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб'єкта туристичної індустрії та її підсистем; фахова компетентність професійного спрямування - здатність до вивчення світового досвіду організації діяльності в туризмі з метою його реалізації та інноваційних впроваджень
Результати навчання: • знати правові аспекти регулювання туризму у світі; • вміти визначати тенденції розвитку туризму та аналізувати їх на прикладах макрорегіонів та країн світу; • оволодіти навичками професійного міркування під час обговорення питань, що стосуються регулювання та ліцензування туристичної діяльності, зайнятості в туризмі, управління туристичними напрямками
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спеціальні види міжнародного туризму, Організація туризму (Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності), Інфраструктура міжнародного туризму, Організація досліджень тенденції розвитку туризму
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі» є важливою складовою підготовки фахівців у галузі туризму. Науково-методична основа її змісту – освітньо-професійна програма підготовки та освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівців рівня вищої освіти «бакалавр» згідно галузевої складової державного стандарту вищої освіти за спеціальністю «Туризм». Ця дисципліна є дисципліною самостійного вибору навчального закладу циклу професійної підготовки фахівців рівня вищої освіти «бакалавр». Обсяг навчальної дисципліни – 4 кредити ЄКТС. Навчальна дисципліна «Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі» належить до числа новітніх навчальних курсів і є актуальною, тому що туризм у багатьох країнах світу є пріоритетним напрямком розвитку національної економіки, що зумовлено його динамічністю, високоприбутковістю та великим позитивним соціально-економічним і культурним впливом. Однак туристична галузь є специфічним і досить складним об’єктом державного управління, тому важливо аналізувати кращий досвід її організації в світі.
Опис: Нормативно-правова база та органи регулювання туристичної діяльності в країнах світу, Зайнятість в туризмі: актуальні показники та основні світові тенденції, Міжнародний досвід туроператорської і турагентської діяльності, Міжнародний досвід ліцензування туристичної діяльності, Міжнародний досвід продажу туристичного продукту, Міжнародний досвід управління туристичними дестинаціями
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%) - лекції, практичні заняття, лабораторні заняття, контрольна робота Підсумковий контроль (60%) - залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні заняття - 16 балів Практичні заняття - 16 балів Контрольна робота - 8 балів Залік - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Euromonitor International. (2018). Megatrends Shaping the Future of Travel [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://go.euromonitor.com/wtm2018-megatrends-shaping-the-future-oftravel.html. 2. Travel&tourism economic impact 2018 world [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.wttc.org/-/media/files/reports/economic-impact-research/regions-2018/world2018.pdf. 3. World Tourism Organization and United Nations Development Programme (2017), Tourism and the Sustainable Development Goals – Journey to 2030, Highlights, UNWTO, Madrid. 4. World Tourism Organization (1997). International Tourism: A Global Perspective. Madrid: Author. 5. World Tourism Organization (2018), UNWTO Tourism Highlights, 2018 Edition, UNWTO, Madrid.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).