Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.02.E.062
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Туризм
Лектор: Сеньків М.І.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: загальна компетентність:
- здатність працювати в міжнародному контексті;
фахові компетентності:
- розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб'єкта туристичної індустрії та її підсистем;
фахова компетентність професійного спрямування
- здатність до вивчення світового досвіду організації діяльності в туризмі з метою його реалізації та інноваційних впроваджень
Результати навчання: • знати правові аспекти регулювання туризму у світі;
• вміти визначати тенденції розвитку туризму та аналізувати їх на прикладах макрорегіонів та країн світу;
• оволодіти навичками професійного міркування під час обговорення питань, що стосуються регулювання та ліцензування туристичної діяльності, зайнятості в туризмі, управління туристичними напрямками
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Спеціальні види міжнародного туризму, Організація туризму (Організація туристичних подорожей та екскурсійної діяльності), Інфраструктура міжнародного туризму, Організація досліджень тенденції розвитку туризму
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі» є важливою складовою підготовки фахівців у галузі туризму. Науково-методична основа її змісту – освітньо-професійна програма підготовки та освітньо-кваліфікаційна характеристика фахівців рівня вищої освіти «бакалавр» згідно галузевої складової державного стандарту вищої освіти за спеціальністю «Туризм». Ця дисципліна є дисципліною самостійного вибору навчального закладу циклу професійної підготовки фахівців рівня вищої освіти «бакалавр». Обсяг навчальної дисципліни – 4 кредити ЄКТС. Навчальна дисципліна «Світовий досвід організації діяльності в туристичній галузі» належить до числа новітніх навчальних курсів і є актуальною, тому що туризм у багатьох країнах світу є пріоритетним напрямком розвитку національної економіки, що зумовлено його динамічністю, високоприбутковістю та великим позитивним соціально-економічним і культурним впливом. Однак туристична галузь є специфічним і досить складним об’єктом
державного управління, тому важливо аналізувати кращий досвід її організації в світі.
Опис: Нормативно-правова база та органи регулювання туристичної діяльності в країнах світу, Зайнятість в туризмі: актуальні показники та основні світові тенденції, Міжнародний досвід туроператорської і турагентської діяльності, Міжнародний досвід ліцензування туристичної діяльності, Міжнародний досвід продажу туристичного продукту, Міжнародний досвід управління туристичними дестинаціями
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%) - лекції, практичні заняття, лабораторні заняття, контрольна робота
Підсумковий контроль (60%) - залік
Критерії оцінювання результатів навчання: Лабораторні заняття - 16 балів
Практичні заняття - 16 балів
Контрольна робота - 8 балів
Залік - 60 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Euromonitor International. (2018). Megatrends Shaping the Future of Travel [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://go.euromonitor.com/wtm2018-megatrends-shaping-the-future-oftravel.html.
2. Travel&tourism economic impact 2018 world [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.wttc.org/-/media/files/reports/economic-impact-research/regions-2018/world2018.pdf.
3. World Tourism Organization and United Nations Development Programme (2017), Tourism and the Sustainable Development Goals – Journey to 2030, Highlights, UNWTO, Madrid.
4. World Tourism Organization (1997). International Tourism: A Global Perspective. Madrid: Author.
5. World Tourism Organization (2018), UNWTO Tourism Highlights, 2018 Edition, UNWTO, Madrid.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).