Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи
Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.045
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Туризм
Лектор: д.е.н., проф. Теребух А.А
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: - Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу
- Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
- Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми.
- Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
- Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій.
- Здатність аналізувати діяльність субєктів індустрії туризму на всіх рівнях управління.
- Розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму в цілому та окремих його форм і видів.
- Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).
- Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту.
- Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб?єкта туристичної індустрії та її підсистем.
Результати навчання: -Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території.
- Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб?єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).
- Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розвязання.
- Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація ресторанного господарства, Економіка підприємств туристичної галузі, Організація туризму (Туроперейтинг).
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. Основна частина. Висновки.
Опис: - зміст бакалаврської кваліфікаційної роботи;
- вступ;
- теоретична частина;
- аналітична частина;
- рекомендаційна частина;
- висновки та пропозиції;
- список використаних джерел.
Методи та критерії оцінювання: 100 % - самостійна робота
Критерії оцінювання результатів навчання: Бакалаврська кваліфікаційна робота, у якій розкрито тему, досліджено необхідні літературні джерела, проаналізовано відповідні інформаційні та статистичні бази даних, проведено дослідження, сформульовано висновки без необхідного їх обґрунтування допускається до захисту, але не може бути оцінена вище, ніж «задовільно».
Робота, у якій зроблено власне оцінювання використаних науково літературних джерел, самостійно проаналізовано підібраний матеріал про об’єкт дослідження, на базі якого досліджувалася тема, проведено дослідження, зроблено висновки та сформульовано пропозиції, але вони не є достатньо аргументованими, може бути оцінена на «добре».
Робота, у якій зроблено власне оцінювання різних літературних джерел, використано сучасні методи дослідження, запропоновано та обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення діяльності туристичних підприємств, розроблення турів, розвитку туристичних регіонів чи дестинацій, проведено наукові дослідження і на їх основі аргументовано висновки та обґрунтовано пропозиції може бути оцінена на «відмінно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Кузик С.П. Географія туризму : навчальний посібник. / С.П. Кузик. – К. : Знання, 2011. – 271 с.
2. Бойко М.Г. Організація готельного господарства: Підручник. / М.Г. Бойко, Л.M. Гопкало. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с.
3. Ващишин М.Я. Правове регулювання туристичної діяльності: навчально-методичний посібник / Ващишин М.Я. – Львів, 2014. – 219 с.
4. Єпіфанова Ю.С. Правове регулювання туристичної діяльності: навчальний посібник / Єпіфанова Ю.С., Новікова Л.В., Файєр О.А. – Харків, 2014. – 237 с.
5. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с.
6. Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підручник / В. К. Кіптенко. -К. : Знання, 2010. - 502 с.
7. Король О. Д. Менеджмент туризму : навч. посібник / О. Д. Король, М. П. Крачило ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці: Рута, 2008. - 240 с.
8. Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Худо В. В.- К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с
9. Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу: Навч. посіб. - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 224 с.
10. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії: Навч. посіб. / Чорненька Н.В. – К.: Атіка, 2008. – 392 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).