Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Туризм
Код дисципліни: 6.242.00.O.045
Кількість кредитів: 7.50
Кафедра: Туризм
Лектор: д.е.н., проф. Теребух А.А
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є виконання комплексу прикладних завдань відповідно до узагальненого об’єкта діяльності на основі застосування системи теоретичних знань і практичних навичок для вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління на підприємствах/організаціях та дестинацій, ініціювання впровадження новацій у діяльність туристичних підприємств/організацій/дестинацій та розвиток туризму в цілому.
Завдання: - Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел - Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми. - Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. - Здатність аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал територій. - Здатність аналізувати діяльність субєктів індустрії туризму на всіх рівнях управління. - Розуміння сучасних тенденцій і регіональних пріоритетів розвитку туризму в цілому та окремих його форм і видів. - Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного). - Здатність розробляти, просувати, реалізовувати та організовувати споживання туристичного продукту. - Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб?єкта туристичної індустрії та її підсистем.
Результати навчання: -Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території. - Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб?єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна). - Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розвязання. - Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї професійної діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Організація ресторанного господарства, Економіка підприємств туристичної галузі, Організація туризму (Туроперейтинг).
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. Основна частина. Висновки.
Опис: - зміст бакалаврської кваліфікаційної роботи; - вступ; - теоретична частина; - аналітична частина; - рекомендаційна частина; - висновки та пропозиції; - список використаних джерел.
Методи та критерії оцінювання: 100 % - самостійна робота
Критерії оцінювання результатів навчання: Бакалаврська кваліфікаційна робота, у якій розкрито тему, досліджено необхідні літературні джерела, проаналізовано відповідні інформаційні та статистичні бази даних, проведено дослідження, сформульовано висновки без необхідного їх обґрунтування допускається до захисту, але не може бути оцінена вище, ніж «задовільно». Робота, у якій зроблено власне оцінювання використаних науково літературних джерел, самостійно проаналізовано підібраний матеріал про об’єкт дослідження, на базі якого досліджувалася тема, проведено дослідження, зроблено висновки та сформульовано пропозиції, але вони не є достатньо аргументованими, може бути оцінена на «добре». Робота, у якій зроблено власне оцінювання різних літературних джерел, використано сучасні методи дослідження, запропоновано та обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення діяльності туристичних підприємств, розроблення турів, розвитку туристичних регіонів чи дестинацій, проведено наукові дослідження і на їх основі аргументовано висновки та обґрунтовано пропозиції може бути оцінена на «відмінно».
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100-88 балів - атестований з оцінкою «відмінно» - Високий рівень: здобувач освіти демонструє поглиблене володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, системні знання, вміння і навички їх практичного застосування. Освоєні знання, вміння і навички забезпечують можливість самостійного формулювання цілей та організації навчальної діяльності, пошуку та знаходження рішень у нестандартних, нетипових навчальних і професійних ситуаціях. Здобувач освіти демонструє здатність робити узагальнення на основі критичного аналізу фактичного матеріалу, ідей, теорій і концепцій, формулювати на їх основі висновки. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку, самостійної науково-дослідної діяльності, що реалізується за підтримки та під керівництвом викладача. 87-71 балів - атестований з оцінкою «добре» - Достатній рівень: передбачає володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на підвищеному рівні, усвідомлене використання знань, умінь і навичок з метою розкриття суті питання. Володіння частково-структурованим комплексом знань забезпечує можливість їх застосування у знайомих ситуаціях освітнього та професійного характеру. Усвідомлюючи специфіку задач та навчальних ситуацій, здобувач освіти демонструє здатність здійснювати пошук та вибір їх розв’язання за поданим зразком, аргументувати застосування певного способу розв’язання задачі. Його діяльності ґрунтується на зацікавленості та мотивації до саморозвитку, неперервного професійного розвитку. 70-50 балів - атестований з оцінкою «задовільно» - Задовільний рівень: окреслює володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни на середньому рівні, часткове усвідомлення навчальних і професійних задач, завдань і ситуацій, знання про способи розв’язання типових задач і завдань. Здобувач освіти демонструє середній рівень умінь і навичок застосування знань на практиці, а розв’язання задач потребує допомоги, опори на зразок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативність та евристичність, домінування мотивів обов’язку, неусвідомлене застосування можливостей для саморозвитку. 49-00 балів - атестований з оцінкою «незадовільно» - Незадовільний рівень: свідчить про елементарне володіння поняттєвим та категорійним апаратом навчальної дисципліни, загальне уявлення про зміст навчального матеріалу, часткове використання знань, умінь і навичок. В основу навчальної діяльності покладено ситуативно-прагматичний інтерес.
Рекомендована література: 1. Кузик С.П. Географія туризму : навчальний посібник. / С.П. Кузик. – К. : Знання, 2011. – 271 с. 2. Бойко М.Г. Організація готельного господарства: Підручник. / М.Г. Бойко, Л.M. Гопкало. - К.: Київ, нац. торг.-екон. ун-т, 2006. - 448 с. 3. Ващишин М.Я. Правове регулювання туристичної діяльності: навчально-методичний посібник / Ващишин М.Я. – Львів, 2014. – 219 с. 4. Єпіфанова Ю.С. Правове регулювання туристичної діяльності: навчальний посібник / Єпіфанова Ю.С., Новікова Л.В., Файєр О.А. – Харків, 2014. – 237 с. 5. Туроперейтинг: навч. посібник / За заг. ред. В.Я. Брича. – К. : Кондор-Видавництво, 2014. – 276 с. 6. Кіптенко В.К. Менеджмент туризму: підручник / В. К. Кіптенко. -К. : Знання, 2010. - 502 с. 7. Король О. Д. Менеджмент туризму : навч. посібник / О. Д. Король, М. П. Крачило ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці: Рута, 2008. - 240 с. 8. Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика. Підручник / Мальська М. П., Худо В. В.- К.: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с 9. Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу: Навч. посіб. - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 224 с. 10. Чорненька Н.В. Організація туристичної індустрії: Навч. посіб. / Чорненька Н.В. – К.: Атіка, 2008. – 392 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).