Організація роботи редакції і праці журналіста

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.001
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Мудра Ірина Миколаївна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: ознайомити студентів з основами організації роботи редакції і праці журналіста, суттю та принципами роботи журналістів в редакції, навчити спрацювати в колективі.
Завдання: • зміст і характер діяльності редакційного апарату; • правові основи функціонування друкованих ЗМІ; • призначення і функції найважливіших ланок редакційного апарату; • обов’язки працівників редакції газети, журналу; • природу сучасної газети, журналу та її модель; • основи організації газетного виробництва • основи планування випуску газети • закони функціонування та успішного розвитку газети, журналу; • принципи редакційного менеджменту; • особливості випуску газети, журналу • основи фінансової діяльності сучасних періодичних видань.
Результати навчання: • визначити права та обов'язки журналіста; • скласти структуру редакції; • створювати інформаційну базу; • працювати із журналістами.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості Ч1, Вступ до журналістики
Короткий зміст навчальної програми: Мета дисципліни - ознайомити студентів з основами організації роботи редакції і праці журналіста, суттю та принципами роботи журналістів в редакції, навчити спрацювати в колективі.
Опис: ознайомити студентів з основою діяльності редакції ЗМІ та праці журналіста, суттю та принципами роботи журналістів в редакції.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (60%); Контрольна робота (40 %)
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (60%); Контрольна робота (40 %)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Українське законодавство: засоби масової інформації. – Київ: IREX Медіа, 2004. – 368. 2. Ричард Р. Галагер Власне мале підприємство – це просто. – Львів: Сейбр-світло. – 1995. – 175 с. 3. Твердохліб М.Г. Інформаційне забезпечення менеджменту. – К., 2000. – 150 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).