Медіатехнології

Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.00.O.019
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Семен Наталія Федорівна
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: мати навички журналістської роботи з текстами публікацій; мати навички журналістської оцінки текстів у газетних, журнальних, аудіовізуальних, Інтернет-ЗМІ; розвинути критичне мислення; розрізняти факти від суджень; розвінчувати неправдиву інформацію
Завдання: мати навички журналістської роботи з текстами публікацій; мати навички журналістської оцінки текстів у газетних, журнальних, аудіовізуальних, Інтернет-ЗМІ; розвинути критичне мислення; розрізняти факти від суджень; розвінчувати неправдиву інформацію
Результати навчання: мати навички журналістської роботи з текстами публікацій; мати навички журналістської оцінки текстів у газетних, журнальних, аудіовізуальних, Інтернет-ЗМІ; розвинути критичне мислення; розрізняти факти від суджень; розвінчувати неправдиву інформацію
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Теорія і методика журналістської творчості. Вступ до журналістики.
Короткий зміст навчальної програми: Сьогодні сучасні медіа використовують багато різних методів для впливу на свідомість аудиторії. Для того, аби якісно впливати на громадську думку, не порушувати журналістську етику, а також не нашкодити аудиторії, потрібно детально вивчати особливості кожного з методів впливу.
Опис: Сьогодні сучасні медіа використовують багато різних методів для впливу на свідомість аудиторії. Для того, аби якісно впливати на громадську думку, не порушувати журналістську етику, а також не нашкодити аудиторії, потрібно детально вивчати особливості кожного з методів впливу.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%); Підсумковий контроль: письмово-усна форма (55%).
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (45%); Підсумковий контроль: письмово-усна форма (55%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Гармаш Н. С. Основні методи політичного впливу мас-медіа на громадську думку / Н. С. Гармаш // Вісник Хаківського національного університету імені В. Н. Каразіна : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, ХНУ імені В. Н. Каразіна ; ред. кол.: Сазонов М. І. (відп. ред.) [та ін.]. – Харків, 2007. – No 785. – С. 85–91. Мищишин І. Медіаосвіта як засіб формування медіакультури сучасної молоді /І. Мищишин, Н. Троханяк // Вісник Львівського університету. Сер. Педагогічна.-Львів, 2006.– Вип. 21, Ч. 1. – С. 161-165. Онкович Г.В. Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіадидактика // Вища освіта України, 2007. – № 2. – с.63-69. Потятиник Борис. Хто маніпулює маніпулятором? // Часопис Ї, 2003. – №30. – с.34-54.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).