Сучасна техніка ЗМІ
Спеціальність: Журналістика
Код дисципліни: 6.061.01.E.050
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Журналістика та засоби масової комунікації
Лектор: Семен Наталія Федорівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
Оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами.
Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
Результати навчання: Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань.
Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції.
Оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами.
Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань.
Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег.
Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства.
Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов?язкових джерел інформації.
Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення.
Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Вступ до журналістики;
Медіатехнології
Короткий зміст навчальної програми: Зміст програми спрямований на вивчення студентами з технічним обладнанням редакцій ЗМІ для здійснення виробничо-технологічної діяльності в рамках їх майбутньої роботи.
Тому для успішного вивчення даного курсу студентам необхідні знання з дисциплін: вступ до журналістики, медіатехнології.
Опис: Зміст програми спрямований на вивчення студентами з технічним обладнанням редакцій ЗМІ для здійснення виробничо-технологічної діяльності в рамках їх майбутньої роботи.
Тому для успішного вивчення даного курсу студентам необхідні знання з дисциплін: вступ до журналістики, медіатехнології.
Методи та критерії оцінювання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (30%)
Підсумковий контроль : письмово-усна форма (70%)
Критерії оцінювання результатів навчання: Практичне заняття, усне опитування, контрольна робота (30%)
Підсумковий контроль : письмово-усна форма (70%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Вайшенберг З. Новинна журналістика : навч. посіб. / Зігфрід Вайшенберг; [за заг. ред. В. Ф. Іванова]. — К. : АУП : Центр вільної преси, 2004. — 262 с.
2. Дмитровський З. Є. Телевiзiйна журналiстика : навч. посіб. / З. Є. Дмитровський. — Львiв : Вид. центр Львів. нац. ун-ту ім. І. Франка, 2006. — 208 с.
3. Куляс І. Ефективне виробництво теленовин: стандарти інформаційного мовлення. Професійна етика журналіста–інформаційника : практ. посіб. для журналістів / Ігор Куляс, Олександр Макаренко. — К. : Інтерньюз Україна, 2006. — 120 с.
4. Лизанчук В.В. Основи радіожурналістики: Підручник — К.: Знання, 2006. — 628 с.
5. Миронченко В.Я. Читання інформаційних передач. Основи інформаційного радіомовлення: Підручник. – К., 1996, – С. 361-381.
6. Яковець А. В. Телевізійна журналістика: теорія і практика : підручник. – К. : Києво-Могилянська академія, 2007. – 240
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).